• Een Realityshow waarin vijf stellen de ultieme relatietest aangaan. Op een tropische bestemming in het zonnige Thailand gaan vier koppels de uitdaging aan. Negen dagen lang leven ze gescheiden van hun partner, omringd door tien bloedmooie vrijgezellen die niets te verliezen hebben. De stellen hebben één doel: testen of hun relatie sterk genoeg is om elke verleiding te weerstaan. Negen dagen lang hebben ze geen enkel contact met elkaar. Welke relaties houden stand en welke relaties sneuvelen? Wie gaat er naar huis met zijn of haar eigen partner en wie vertrekt er alleen?


    RULES
    Minimum 200 woorden, dit lijkt me makkelijk te behalen.
    Geen ruzie buiten de RPG, mag wel binnen de RPG.
    Geen perfecte personnages.
    Niemand buitensluiten !
    Minimum één keer per week reageren.
    Reservatie blijft 24 uur staan.


    LIST
    Naam
    Leeftijd {20 tot en met 30}
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Rol
    Extra


    R O L E S
    (naam - user - faceclaim)
    Vrijgezellen:
    Guys [4/5]
    - Nikos Payne - Asuka
    - Jonathan Lakehawk - Pans_Daughter
    - Llyod Devin Thompson - Bylot
    - Auden Carter-lovelyreads
    -

    Girls [4/5]
    -June Jennifer Melcom - Magari
    - Nova Rose Bateman - Mirin
    - Jazmín Valeria Fuensanta - Deryth
    - Louise Emilie McCourt - LanieH
    -


    Koppels


    - Dayana Ismaikovic - Polovina& Daniel Young - katsjoepiek
    - Aurora Marlee Young - Value& Jason Harry Boreas - Magari
    - Sunset Dyani Wade - Pans_Daughter & Giovanni Rafaele Vinci - BenjaminSolo
    -Louise Savita Rutherford - Jaimz & LanieH
    - Addison Amelia Montgomery- MrsSmollett & Jack Nicholas Aodth- Sempre


    THE VILLA

    - De villa's



    - De badkamers



    - De keukens

    [ bericht aangepast op 19 feb 2016 - 17:55 ]

    Daniel Young


    Leeftijd;
          Vijfentwintig jaar oud.



    Innerlijk.
    - Charismatisch.
    - Romanticus.
    - Dominant.
    - Perfectionistisch.
    - Houdt van aandacht.
    - Afwezig.
    - Lichtelijk arrogant.
    - Gevoel voor humor.
    - Doelgericht.
    - Zelfvertrouwen.
    Uiterlijk;
    Rol; Man in koppel

    [ bericht aangepast op 24 feb 2016 - 15:56 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    AURORA MARLEE YOUNG

    KOPPEL || MEISJE


    • LEEFTIJD

    20. Ze is geboren op 23 april.

    • KARAKTER

    Aurora is een zelfverzekerde en koppige meid die weet wat ze wil en hoe ze het wil. Daarbij is ze erg doelgericht en soms ook bazig. In haar vriendengroepjes neemt zij maar al te vaak de leiding. Ze heeft een vast vriendengroepje waar ze altijd mee uit gaat, één van haar favoriete bezigheden. Tot natuurlijk moeders grote ergernis, die als weerwoord "genen van de vader" klaar heeft. Aurora is een feestbeest en gaat tot de vroege uurtjes uit. Meestal keert ze niet naar huis, want dan zou haar moeder haar letterlijk afschieten als ze zou weten op hoe een belachelijk laat uur ze thuis zou komen. Meestal zoekt ze een jongen waar ze tot de volgende dag bij kan blijven. Dit kan ze goed regelen met haar charmante en sluwe werkwijze door de jongen te verleiden en versieren. Ze weet zelf ook wel dat het vaak niet altijd alleen bij zoenen blijft, maar daar trekt ze zich niet zo veel van aan. Ze probeert niet een te gemakkelijke prooi te zijn en de beste jongens er uit te kiezen.

    QUOTE



    Kort gezegd; Aurora is een levensgenieter, maar vergooit hierbij ook veel mogelijkheden. Haar studies hadden sinds halverwege het middelbaar een mooie eerste plek, maar zijn sinds ze de wonderbaarlijke drank alcohol had ontdekt, op de laatste plek beland. Met veel gokken en wroeten is ze er met de hakken over de sloot door gekomen. Haar studie fotografie aan de hoge school haalt nu niet erg veel uit. Ook al is ze verstandig genoeg om te kunnen slagen. Ze weet nog niet goed wat ze met haar toekomst wil doen, maar ze is ervan overtuigd dat een stel schoolboeken haar daarbij niet zullen helpen.
    Aurora heeft een vlotte babbel en is een sociaal type, al stelt ze zich niet open voor iedereen. Ze kan nogal snel veranderen in een cynisch persoon met een eeuwig ochtendhumeur en maandstonden die nooit weggaan. Haar weerwoorden zijn hard en vaak wil ze die persoon ook echt kwetsen. De ruzies met haar moeder zijn daarom vaak heel snel emotioneel zwaar, niet voor haar, want zij trekt zich er niet zo veel van aan.
    Tegen de personen die ze wel accepteert, is ze wat je kan zeggen 'lief". Alsnog kan ze bijtende opmerkingen maken, sarcastische grapjes of juist denigrerende kritiek, al probeert ze het te vermijden. Het is sterker dan haar zelf. Haar uitbarstingen kunnen soms wel eens een omkerend weer of stroomuitval veroorzaken.
    Daarbovenop komt nog eens dat ze redelijk egocentrisch is en weinig rekening houdt met anderen. Desondanks ze vaak wel aanvoelt wat de emoties zijn van de anderen, gebruikt ze deze puur om op in te spelen.


    QUOTE


    QUOTE


    • UITERLIJK

    Aurora heeft de goddelijke lengte van 1.77 en hoopt daarmee model te kunnen worden. Ze weet namelijk ook van haarzelf dat ze niet lelijk is en besteedt veel aandacht aan om er goed voor te komen. Haar blonde haren die tot het midden van haar onderrug vallen, zijn altijd gekamd en liggen in een middenlijn. Haar lichtgrijze ogen (waar ze stiekem trots op is) zijn altijd gemaquilleerd met een lichtgrijs, glitterende wing langs beiden kanten. Haar lippen zijn altijd bedekt met EOS zodat ze er zacht uitzien en zacht aanvoelen. Haar borstel, oogpotlood (en spiegeltje) en EOS zitten standaard in haar handtas.
    Ze heeft een kleinte tattoo op de zijkant van haar linkerpink. Deze is een dunne pijl en heeft ze laten zetten als verzet tegen haar moeder. Aangezien een pijl maar in één richting kan gaan, net zoals het leven en je niets meer aan het verleden kan veranderen.
    Ze heeft een vreselijke hekel aan haar zwakke knieën, die ze heeft geërfd van haar moeder.


    QUOTE


    QUOTE

    • GESCHIEDENIS

    Aurora is geboren in een gezin met een alleenstaande moeder of zoals zij het zou zeggen "Het gezin waar de vader de beste keuze ooit maakte". De band tussen haar en haar moeder is slecht, uiterst breekbaar en hooggevoelig voor elke spanning en humeurwissel van Aurora. De strenge regels die haar moeder haar oplegt, maken haar alleen nog maar opstandiger.
    De band tussen hen verliep het grootste deel van Aurora's jeugd goed. Maar natuurlijk werd deze verbroken door alcohol en haar slechte schoolresultaten. Haar moeder verwijt haar altijd dat ze "slechte" genen heeft en deze ongetwijfeld van haar vader afkomstig zijn. Aurora heeft geen idee wie haar vader is, evenmin zoals haar moeder, die na de one-night-stand nooit meer iets gehoord heeft van die druiloor.
    Aurora's hobby's bestaan vooral uit uitgaan, bekomen van de vorige nacht en handreuma krijgen van de telefoon die aan haar hand is vastgekleefd.


    • RELATIES

    -

    QUOTE


    QUOTE


    • EEXTRA:

    Linkshandig o Lenzen
    Likes

    Uitgaan
    Cocktails
    Vrijheid
    Flirten
    Spijbelen
    DJ-muziek
    Dansen
    Dislikes

    Leren
    Moeder
    Regels
    Kleuren
    Hipsters

    [ bericht aangepast op 15 feb 2016 - 20:51 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Naam
    June Jennifer Melcom.

    "I'm used to getting what I want."


    Leeftijd

          June is drieëntwintig jaar jong. Ze is geboren op 25 Juli wat haar een leeuw maakt.
    Innerlijk

    Eigenschappen
    Daring
    Bold
    Confident
    Fierce
    Dominant
    Friendly
    Deceiving
    False
    Messy
    Lazy
    June
    Genuine
    Flirtatious
    Immoral
    Optimistic
    Adventurous
    Fair
    Femine
    Impulsive
    Humorous

    Uiterlijk


    — Grootte • 1,78
    — Lichaamstype • Volslank met curves.
    — Figuur • Zandloper.
    — Gezichtsvorm • ovaal
    — Wenkbrauwen. • verzorgd, dun, donker
    — Oogkleur • Blauw grijs.
    — Neus • klein, ietwat scheef.
    — Lippen • vol.
    — Huidskleur • blank, bruint niet snel.
    — Kenmerken • moedervlek op rechterbil.
    — Haarkleur • origineel bruin, maar verft het blond.
    — Haartype • stijl met slag erin, al krult ze het soms.
    — Haarstijl • meestal half lang tot lang, bijna altijd los.
    — Stem • Hoog, een beetje 'zoet', persuasive.
    — Kledingstijl • Zolang ze zich er maar mooi in voelt.
    — Favoriet kledingstuk • Het liefst alleen een bikini, al draagt ze ook graag jurken.
    — Accessoires • Heeft ze niet specifiek, al draagt ze meestal een goede armband.
    [/justify]


    Extra

    -June is een van de singles.
    -June is heteroseksueel.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2016 - 20:59 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Zou ik nog een single meisje kunnen spelen? c;


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Ik zou wel een vrijgezelle man op me willen nemen. ^_^ Ik heb dit programma al lang niet meer gezien though.


    I'm your little ray of pitch black.

    Niet om irritant te doen of zo, maar misschien kunnen we het aantal singles beperken tot vier van elk geslacht? Want anders gaan er altijd uigesloten worden?

    [ bericht aangepast op 15 feb 2016 - 23:30 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    N I K O S      P A Y N E .
    • Vrijgezel. •

    • • N A A M
    Nikos Payne, zijn ouders hebben hem zo genoemd om één enkele reden, en dat is de betekenis geweest. 'Attractive, approachable' — om precies te zijn. Verder luistert hij zo'n beetje naar alles dat in de buurt van zijn naam komt. Thuis noemen zijn vrienden hem 'God' omdat hij eens voor Halloween halfnaakt rond is gaan lopen in een Thor outfit en hij daarom op een Noorse God leek. Het maakt hem niet uit hoe mensen hem noemen, al waardeert hij een bijzondere bijnaam zeker wel.

    • • L E E F T I J D
    Nikos is maar liefst zesentwintig jaar, al is hij recentelijk nog verjaard. Verder houdt hij zich er totaal niet mee bezig en interesseert het hem geen ruk dat hij ouder wordt — vooral omdat hij goed voor zichzelf zorgt.

    • • U I T E R L I J K


    Wanneer zijn haren geknipt zijn.
    — Grootte • Eén meter tweeënnegentig.
    — Lichaamstype • Gespierd, breed en verzorgd.
    — Figuur • Driehoekvorm.
    — Gezichtsvorm • Hoekig, opmerkelijke kaaklijnen.
    — Wenkbrauwen. • Donkerbruin, niet te overdreven.
    — Oogkleur • Blauwgrijs, al lijken ze soms groen.
    — Bril of lenzen • Draagt haast altijd lenzen.
    — Neus • Smal, misschien wat vrouwelijk.
    — Lippen • Onderlip is voller dan bovenlip.
    — Huidskleur • Sunkissed.
    — Kenmerken • Heeft kuiltjes.
    — Haarkleur • Peper—en—zout.
    — Haartype • Stijl, lichte slag.
    — Haarstijl • Verzorgd met gel of wax.
    — Stem • Laag, mannelijk, aantrekkelijk.
    — Kledingstijl • Simpel, zomers en comfortabel.
    — Favoriet kledingstuk • Zwembroek.
    — Accessoires • Draagt een ring aan zijn ringvinger.
    — Tatoeages • Nee, al wil hij het wel.
    — Piercings • Nee, is er geen fan van.
    • • I N N E R L I J K
    Positieve eigenschappen.
    Charmant.
    Uitdagend.
    Flirterig.

    Aangenaam.
    Goedhartig.
    Bescheiden.
    Relaxed.
    Gepassioneerd.
    Gezellig.
    Spontaan.
    Hoffelijk.
    Negatieve eigenschappen.
    Geheimzinnig.
    Standvastig.
    Trots.

    Zelfbewust.
    Scherp.
    Onvoorspelbaar.
    Dominant.
    Jaloers.
    Pervers.
    Hebzuchtig.
    Impulsief.
    Over het algemeen is Nikos een grote flirt die dames weet te versieren door middel van zijn mysterie — geheimzinnigheid — en zijn uitdagende zelf. Zelf is Nikos iemand die graag zijn positieve en negatieve eigenschappen samenvoegt om een geweldige ervaring te hebben. De man is opgegroeid met twee zussen die ouder dan hem waren, wat hem wel respectvol heeft gemaakt tegenover het andere geslacht, alleen neemt dat niet weg dat hij soms ook wat verlossing nodig heeft en daar liever een dame voor in de buurt heeft. Verder is Nikos een vreselijk trots persoon, wat niet al te geweldig samengaat met andere karaktereigenschappen van hem.

    • • E X T R A
    — Geaardheid • Hetero.
    — Geloof • Ongelovig, ook al is hij katholiek opgevoed.
    — Werk • Eigenaar club met vriend, vrijwilliger brandweer.
    — Hobby's • Surfen, worstelen, schieten, uitgaan.
    — Diepste geheim • Wil eigenlijk gewoon settelen.
    — Doelen in toekomst • De club overkopen.
    — Angsten • Vliegtuigen, controle verliezen.
    — Verslavingen • Seks, gokken, cafeïne.
    — Muzieksmaak • Luistert eigenlijk wel naar alles.
    — Trekjes • Zit vaak aan zijn haren, knipoogt vaak.
    — Likes • Vrouwen, aandacht, seks, lachen, sporten.
    — Dislikes • Geruzie, drugs, sigaretten, vuur.


    Ik heb hem maar alvast gemaakt, nu had ik er namelijk tijd en inspiratie voor. ^_^


    I'm your little ray of pitch black.

    Mag ik een jongen? Het liefst in een relatie, maar vrijgezel mag ook


    Bowties were never Cooler

    Mag ik een meisje?

    Sorry, ik ga het toch niet kunnen maken in verband met mijn privéleven dus ik schrijf me uit.


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Jaimz schreef:
    Mag ik een meisje?


    Vrijgezel of in relatie?

    LanieH schreef:
    (...)

    Vrijgezel of in relatie?


    Graag in een relatie c:

    Ik zou opzich wel een jongen willen die een relatie heeft, maar het lijkt me dan wel leuk dat het meisje juist een keer vreemd is gegaan eerder en dat mijn personage dit wil doen om te zien of ze wel echt te vertrouwen is..


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Ik zou opzich wel een jongen willen die een relatie heeft, maar het lijkt me dan wel leuk dat het meisje juist een keer vreemd is gegaan eerder en dat mijn personage dit wil doen om te zien of ze wel echt te vertrouwen is..


    De mijne gaat soooowieso vreemd tho


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik twijfel, dus doe even een MT terwijl ik er over na denk.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'