• Een Realityshow waarin vijf stellen de ultieme relatietest aangaan. Op een tropische bestemming in het zonnige Thailand gaan vier koppels de uitdaging aan. Negen dagen lang leven ze gescheiden van hun partner, omringd door tien bloedmooie vrijgezellen die niets te verliezen hebben. De stellen hebben één doel: testen of hun relatie sterk genoeg is om elke verleiding te weerstaan. Negen dagen lang hebben ze geen enkel contact met elkaar. Welke relaties houden stand en welke relaties sneuvelen? Wie gaat er naar huis met zijn of haar eigen partner en wie vertrekt er alleen?


    RULES
    Minimum 200 woorden, dit lijkt me makkelijk te behalen.
    Geen ruzie buiten de RPG, mag wel binnen de RPG.
    Geen perfecte personnages.
    Niemand buitensluiten !
    Minimum één keer per week reageren.
    Reservatie blijft 24 uur staan.


    LIST
    Naam
    Leeftijd {20 tot en met 30}
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Rol
    Extra


    R O L E S
    (naam - user - faceclaim)
    Vrijgezellen:
    Guys [4/5]
    - Nikos Payne - Asuka
    - Jonathan Lakehawk - Pans_Daughter
    - Llyod Devin Thompson - Bylot
    - Auden Carter-lovelyreads
    -

    Girls [4/5]
    -June Jennifer Melcom - Magari
    - Nova Rose Bateman - Mirin
    - Jazmín Valeria Fuensanta - Deryth
    - Louise Emilie McCourt - LanieH
    -


    Koppels


    - Dayana Ismaikovic - Polovina& Daniel Young - katsjoepiek
    - Aurora Marlee Young - Value& Jason Harry Boreas - Magari
    - Sunset Dyani Wade - Pans_Daughter & Giovanni Rafaele Vinci - BenjaminSolo
    -Louise Savita Rutherford - Jaimz & LanieH
    - Addison Amelia Montgomery- MrsSmollett & Jack Nicholas Aodth- Sempre


    THE VILLA

    - De villa's



    - De badkamers



    - De keukens

    [ bericht aangepast op 19 feb 2016 - 17:55 ]

    Value schreef:
    (...)

    het is ook gewoon lastig om te verleiden, maar weet je, er zou gewoon eens en holebi-editie moeten komen (;


    Haha, eigenlijk wel c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    katsjoepiek schreef:
    Ik wil wel een guy van het koppel c;

    edit; mag ik, where are my manners :') <3


    dont forget mi???


    Everything is illuminated by the light of our past.

    katsjoepiek schreef:
    Ik wil wel een guy van het koppel c;

    edit; mag ik, where are my manners :') <3


    Ow sorry, ik heb echt over een paar gekeken haha

    Ik hoop dat iedereen er nu bijstaat

    Ik sta bij vrijgezellen mannen, maar ik wilde een vrouw :3, ook: zijn dit de definitieve koppels of worden die nog gemaakt?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sorry maar ik schrijf me toch uit. Ik denk niet dat ik genoeg tijd ga hebben hiervoor.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Magari schreef:
    Ik sta bij vrijgezellen mannen, maar ik wilde een vrouw :3, ook: zijn dit de definitieve koppels of worden die nog gemaakt?


    Sorry haha, en normaal wel

    I don't want to be a buzzkill or anything maar als de koppels random worden ingedeeld kan het toch ook zo zijn dat ze totaal niet bij elkaar passen, opzich vind ik dat niet erg hoor because opposites attract maar hm, idk.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ja maar het is moeilijk om iedereen's voorkeur te respecteren & ze kunnen dan nog steeds kiezen of ze vreemdgaan of niet he

    Misschien dat de koppels op zich vast staan, maar er onderling geruild kan worden als beide partijen het willen?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Dat mag!

    Zou ik een meisje van een koppel mogen?

    Jep :)


    Sunset Dyani Wade

    Leeftijd:
          Sunset is 20 jaar oud, ze verjaart op 16 juli. Dit maakt haar sterrenbeeld een Kreeft.
    Innerlijk:
          x Verlegen
    x Onzeker
    x Vriendelijk
    x Nieuwsgierig
    x Onderdanig
    x Zenuwachtig
    Sunset is een meisje met een wat wisselend karakter. Tegenover vreemden is ze onzeker, soms bijna onderdanig te noemen en heel erg afstandelijk. Dit kan verward worden met arrogant, aangezien ze zich soms zo voordoet. Maar ze is alles behalve arrogant, daar is ze te onzeker voor. Tegenover mensen die ze kent, is ze vriendelijk en probeert hen tevreden te houden. Ze doet zoveel mogelijk om aardig gevonden te worden. Toch heeft het meisje een punt waarop ze het laat zitten. Als ze merkt dat iemand haar echt niet mag, of gewoon gebruikt, dan is ze er heel snel klaar mee. Tegenover vrienden is Sunset aardig, open en is ze ook minder onzeker.
    Uiterlijk:
          Sunset heeft bruin haar, bruine ogen en is 1,70 lang. Ze is slank gebouwd. Het liefst draagt Sunset jurkjes, maar toch zal je haar hier niet zo snel in zien, door haar onzekerheid. In plaats van jurkjes zal je haar eerder zien in skinny jeans, en simpele shirts of blouses.
    Extra:
          Sunset is de partner van ....
    Ze doet mee om haar trouw te bewijzen, maar ook omdat ze onzeker is of haar partner wel echt van haar houd. Ze wil dus ook zekerheid.

    Dankjewel!