• Een Realityshow waarin vijf stellen de ultieme relatietest aangaan. Op een tropische bestemming in het zonnige Thailand gaan vier koppels de uitdaging aan. Negen dagen lang leven ze gescheiden van hun partner, omringd door tien bloedmooie vrijgezellen die niets te verliezen hebben. De stellen hebben één doel: testen of hun relatie sterk genoeg is om elke verleiding te weerstaan. Negen dagen lang hebben ze geen enkel contact met elkaar. Welke relaties houden stand en welke relaties sneuvelen? Wie gaat er naar huis met zijn of haar eigen partner en wie vertrekt er alleen?


    RULES
    Minimum 200 woorden, dit lijkt me makkelijk te behalen.
    Geen ruzie buiten de RPG, mag wel binnen de RPG.
    Geen perfecte personnages.
    Niemand buitensluiten !
    Minimum één keer per week reageren.
    Reservatie blijft 24 uur staan.


    LIST
    Naam
    Leeftijd {20 tot en met 30}
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Rol
    Extra


    R O L E S
    (naam - user - faceclaim)
    Vrijgezellen:
    Guys [4/5]
    - Nikos Payne - Asuka
    - Jonathan Lakehawk - Pans_Daughter
    - Llyod Devin Thompson - Bylot
    - Auden Carter-lovelyreads
    -

    Girls [4/5]
    -June Jennifer Melcom - Magari
    - Nova Rose Bateman - Mirin
    - Jazmín Valeria Fuensanta - Deryth
    - Louise Emilie McCourt - LanieH
    -


    Koppels


    - Dayana Ismaikovic - Polovina& Daniel Young - katsjoepiek
    - Aurora Marlee Young - Value& Jason Harry Boreas - Magari
    - Sunset Dyani Wade - Pans_Daughter & Giovanni Rafaele Vinci - BenjaminSolo
    -Louise Savita Rutherford - Jaimz & LanieH
    - Addison Amelia Montgomery- MrsSmollett & Jack Nicholas Aodth- Sempre


    THE VILLA

    - De villa's



    - De badkamers



    - De keukens

    [ bericht aangepast op 19 feb 2016 - 17:55 ]

    Value schreef:
    (...)

    De mijne gaat soooowieso vreemd tho


    Haha, nou ja, mijn idee was dat zijn vriendin denkt zich te moeten bewijzen, aangezien hij dat als reden heeft gegeven. Maar dat hij het eigenlijk toch wilde uitmaken en er op deze manier een mooie vakantie met mooie vrouwen uitsleept.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Value schreef:
    (...)

    De mijne gaat soooowieso vreemd tho



    Daarover gesproken trouwens, aangezien in de begin post staat dat onze personages wss een koppel zouden vormen:
    Wat voor een relatie had je in gedachte? Want dan baseer ik mijn karakter daar denk ik een beetje op?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sempre schreef:
    (...)

    Haha, nou ja, mijn idee was dat zijn vriendin denkt zich te moeten bewijzen, aangezien hij dat als reden heeft gegeven. Maar dat hij het eigenlijk toch wilde uitmaken en er op deze manier een mooie vakantie met mooie vrouwen uitsleept.


    Oh Aurora zou best wel zo'n vriendje kunnen hebben. Haar sheet zie je op de vorige pagina. Ze zouden elkaar meer dan waard zijn haha

    @Magari: een ongezonde. Ik weet niet wat voor personage je in gedachte hebt, maar het zou zeker ook een dominant persoon zijn. Fuckboy-achtig, het-kan-me-allemaal-geen-reet-schelen-jongen. Als je haar doorleest, voel je wel wat er bij past (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    @Pans_Daughter wat had je in gedachten voor een relatie? Sinds we gekoppeld zijn, dan houd ik daar rekening mee met mijn vent


    Bowties were never Cooler

    @Bejamin: nou, sunset is erg onzeker enzo. Zij doet voornamelijk mee omzich aan hem te bewijzen, maar tegelijk is ze onzeker over hem en wil ze ook zekerheid dat hij haar niet verlaat.
    Dus je mag zelf kiezen haha

    Pans_Daughter schreef:
    @Bejamin: nou, sunset is erg onzeker enzo. Zij doet voornamelijk mee omzich aan hem te bewijzen, maar tegelijk is ze onzeker over hem en wil ze ook zekerheid dat hij haar niet verlaat.
    Dus je mag zelf kiezen haha

    Misschien een jongen met andere standaarden? Zelfverzekerd, die flirten als je in een relatie zit als geen enkel probleem beschouwd, zolang er maar niets anders gebeurt?


    Bowties were never Cooler

    @Polovina, ik weet niet hoe het met jou zit maar ik vind Daniel en Dayana misschien niet de beste combi, misschien kunnen we er wel iets van maken maar ik wil wel weten hoe jij erover denkt haha.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    watahmaloehn schreef:
    @Polovina, ik weet niet hoe het met jou zit maar ik vind Daniel en Dayana misschien niet de beste combi, misschien kunnen we er wel iets van maken maar ik wil wel weten hoe jij erover denkt haha.


    Nu ik het lees is het wel een complicated duo, maar tegenpolen kunnen elkaar aantrekken (;

    Anders kan ik ervan maken dat Dayana zich opent kwa persoonlijkheid in de hoop dat Daniel haar zou zien staan en dat ze langzamerhand een koppel worden.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Oh hierin zou ik echt graag een vrouwelijke rol willen als dat nog kan c:


    Faith is everything.

    MrsSmollett schreef:
    Oh hierin zou ik echt graag een vrouwelijke rol willen als dat nog kan c:

    Woohoo!

    Is mijn man trouwens goedgekeurd? Ook al staat hij in de beginpost, ik heb geen reactie gehad. ^_^


    I'm your little ray of pitch black.

    MrsSmollett schreef:
    Oh hierin zou ik echt graag een vrouwelijke rol willen als dat nog kan c:

    Vrijgezel?

    Asuka schreef:
    (...)
    Woohoo!

    Is mijn man trouwens goedgekeurd? Ook al staat hij in de beginpost, ik heb geen reactie gehad. ^_^

    Ja hoor :)

    LanieH schreef:
    (...)
    Vrijgezel?


    Hm.. Als het nog kan in een koppel? Mijn rol komt dan morgen, vandaag gaat niet meer lukken (:


    Faith is everything.

    Is er nog een rol vrij? Man of vrouw maakt me niet zoveel uit.


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Is het mogelijk om zelf de koppels te beslissen als de rollen er zijn? Want mijn personage is nu gekoppeld aan die van Jaimz terwijl je niet weet of ze bij elkaar passen.


    When time and life shook hands and said goodbye.