• Een Realityshow waarin vijf stellen de ultieme relatietest aangaan. Op een tropische bestemming in het zonnige Thailand gaan vier koppels de uitdaging aan. Negen dagen lang leven ze gescheiden van hun partner, omringd door tien bloedmooie vrijgezellen die niets te verliezen hebben. De stellen hebben één doel: testen of hun relatie sterk genoeg is om elke verleiding te weerstaan. Negen dagen lang hebben ze geen enkel contact met elkaar. Welke relaties houden stand en welke relaties sneuvelen? Wie gaat er naar huis met zijn of haar eigen partner en wie vertrekt er alleen?


    RULES
    Minimum 200 woorden, dit lijkt me makkelijk te behalen.
    Geen ruzie buiten de RPG, mag wel binnen de RPG.
    Geen perfecte personnages.
    Niemand buitensluiten !
    Minimum één keer per week reageren.
    Reservatie blijft 24 uur staan.


    LIST
    Naam
    Leeftijd {20 tot en met 30}
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Rol
    Extra


    R O L E S
    (naam - user - faceclaim)
    Vrijgezellen:
    Guys [4/5]
    - Nikos Payne - Asuka
    - Jonathan Lakehawk - Pans_Daughter
    - Llyod Devin Thompson - Bylot
    - Auden Carter-lovelyreads
    -

    Girls [4/5]
    -June Jennifer Melcom - Magari
    - Nova Rose Bateman - Mirin
    - Jazmín Valeria Fuensanta - Deryth
    - Louise Emilie McCourt - LanieH
    -


    Koppels


    - Dayana Ismaikovic - Polovina& Daniel Young - katsjoepiek
    - Aurora Marlee Young - Value& Jason Harry Boreas - Magari
    - Sunset Dyani Wade - Pans_Daughter & Giovanni Rafaele Vinci - BenjaminSolo
    -Louise Savita Rutherford - Jaimz & LanieH
    - Addison Amelia Montgomery- MrsSmollett & Jack Nicholas Aodth- Sempre


    THE VILLA

    - De villa's



    - De badkamers



    - De keukens

    [ bericht aangepast op 19 feb 2016 - 17:55 ]

    Is het ook, en het is wel vaker gebeurt, TSen denken vaak boven hun eigen regels te staan of dat de RPG ook blijft lopen zonder dat ze zelf actief meedoen.
    Maar als ik nog een jongen maakt, hoeft er nog maar een meisje gevonden te worden, wat meestal neit heel moeilijk is, en dan kunnen we van start, toch?


    Bowties were never Cooler

    Ik heb niemand verwijdert omdat het langer dan 1 dag duurde maar ik stuur deze berichten alleen maar zodat het wat sneller zou gaan. Nu wacht ik af

    Kan je niet beter je eigen rollen afmaken ipv afwachten tot anderen t doen? Gevalletje goed voorbeeld doet goed volgen?


    Bowties were never Cooler

    Ik zie trouwens dat er twee Louise's zijn, beetje onhandig lijkt me?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    BenjaminSolo schreef:
    Maar als ik nog een jongen maakt, hoeft er nog maar een meisje gevonden te worden, wat meestal neit heel moeilijk is, en dan kunnen we van start, toch?


    Bowties were never Cooler

    Wat komen er nu dan te kort?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Een jongen en een meisje vrijgezel. Of niemand als een koppel 2 singles worden


    Bowties were never Cooler

    Normaliter had ik het geen probleem gevonden om het koppel op te heffen, maar ik wilde juist meedoen omdat ik een leuk idee had voor een man in een koppel, dus dan schrijf ik me liever uit als dit een groot probleem gaat worden.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Als iemand nog een meisje erbij neemt, neem ik die jongen en ist hopelijk opgelost


    Bowties were never Cooler

    Guys.. Dit kan toch ook in het praattopic worden besproken? Nu word het echt warrig en onoverzichtelijk.


    Faith is everything.

    [youtube][/youtube]

    MrsSmollett schreef:
    Guys.. Dit kan toch ook in het praattopic worden besproken? Nu word het echt warrig en onoverzichtelijk.


    welk praattopic? :') de ts heeft het nog steeds niet aangemaakt. Haar eigen rollen (like gezegd) included. Anyway, ik schrijf me uit zodat alles is opgelost. Ik moet morgen toch naar t ziekenhuis.

    Jullie kunnen dus beginnen zodra LanieH haar rol af heeft.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Awh, nee! Alsjeblieft niet!

    Dit is trouwens het praattopic, het wordt alleen absoluut niet gebruikt en is dooier dan een kipnugget

    [ bericht aangepast op 21 feb 2016 - 23:06 ]


    Bowties were never Cooler

    BenjaminSolo schreef:
    Awh, nee! Alsjeblieft niet!

    Dit is trouwens het praattopic, het wordt alleen absoluut niet gebruikt en is dooier dan een kipnugget


    oh prut sorry dan hierboven (: ik had het nog niet gezien ^^ ik zat heel die dag in het ziekenhuis toen en volgens mij is hij me daarom ontglipt aan m'n actieve topics.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Sterkte in het ziekenhuis, trouwens. Ik hoop dat t allemaal een beetje gaat. Ontglippen kan gebeuren, toch?


    Bowties were never Cooler

    Value schreef:
    [youtube][/youtube](...)

    welk praattopic? :') de ts heeft het nog steeds niet aangemaakt. Haar eigen rollen (like gezegd) included. Anyway, ik schrijf me uit zodat alles is opgelost. Ik moet morgen toch naar t ziekenhuis.

    Jullie kunnen dus beginnen zodra LanieH haar rol af heeft.


    Jammer! Maar het praattopic was er inderdaad al wel, en ontglippen kan inderdaad gebeuren! Hoop dat t in het ziekenhuis allemaal meegevallen is (:


    Faith is everything.