• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar! *O*

My fake plants died, because I did not pretend to water them.

Dat ga ik volgende maand pas zien aangezien ik maandag eindelijk mijn eerste examen heb (:

Mijn brein breint zoals het breint.

Ik bouw voorlopig een voorraadje op, zodat ik in drukke tijden toch elke week iets kan posten, maar zodra de voorraad op is gewoon wanneer het kan. Ik voel me nooit zo verplicht naar mijn lezers om op vaste tijden of zoveel keer per week iets online te zetten. Dat werkt haasten in de hand en ik ben van mening dat je zeker je SOTY-inzending niet moet haasten.
    Ik weet nog wel de eerste keer dat ik meedeed, dat ik alles meteen online gooide zodra ik het geschreven had, zonder er eerst een nachtje over te slapen of het op zijn minst na te kijken. Zo fout. Ik kan het iedereen aanraden om hoofdstukken op zijn minst een dag te laten staan en ze dan nog een keer doorlezen om te kijken of er echt geen fouten in zitten.

For those I love, I will sacrifice

Sonder schreef:
    Dat ga ik volgende maand pas zien aangezien ik maandag eindelijk mijn eerste examen heb (:

Ik heb exact hetzelfde! :') Inclusief eerste examen op maandag.

What would Emma do?

Mijn topics

Big girls cry when their hearts are breaking

Kerstdino schreef:
    (...)

Ik heb exact hetzelfde! :') Inclusief eerste examen op maandag.

Sterkte en succes! Welk is het?

MT. C:

Every villain is a hero in his own mind.

Meiiore schreef:
    Ik bouw voorlopig een voorraadje op, zodat ik in drukke tijden toch elke week iets kan posten, maar zodra de voorraad op is gewoon wanneer het kan. Ik voel me nooit zo verplicht naar mijn lezers om op vaste tijden of zoveel keer per week iets online te zetten. Dat werkt haasten in de hand en ik ben van mening dat je zeker je SOTY-inzending niet moet haasten.
    Ik weet nog wel de eerste keer dat ik meedeed, dat ik alles meteen online gooide zodra ik het geschreven had, zonder er eerst een nachtje over te slapen of het op zijn minst na te kijken. Zo fout. Ik kan het iedereen aanraden om hoofdstukken op zijn minst een dag te laten staan en ze dan nog een keer doorlezen om te kijken of er echt geen fouten in zitten.

Ik heb meestal het geduld niet om een hoofdstuk te laten wachten, tenzij ik een voorraad heb geschreven :')

Amphibian schreef:
    (...)
    Ik heb meestal het geduld niet om een hoofdstuk te laten wachten, tenzij ik een voorraad heb geschreven :')

Same. Ik ben altijd ontzettend benieuwd wat mensen er van vinden. Dus daarom maak ik nu gewoon een mega voorraad haha. :'D

Meiiore schreef:

Goede tips! Ik probeer ook altijd een voorraadje op te bouwen, maar ik wil wel graag op vaste tijden updaten. Anders ga ik lui doen.

Rest in Peace, Son of Gondor

Ik schrijf en activeer meestal onmiddellijk. Ik heb daarnet mijn tweede hoofdstuk afgewerkt, bijvoorbeeld, en ik ben van plan het vandaag (of ten laatste morgen) te activeren — uiteraard lees ik wel na en meestal verander ik mijn zinsstructuren heel erg voordat ik het daadwerkelijk online gooi. Ik ben meestal gewoon veel te nieuwsgierig wat mensen ervan vinden (als er daadwerkelijk al reacties komen).

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Probie schreef:
    Ik schrijf en activeer meestal onmiddellijk. Ik heb daarnet mijn tweede hoofdstuk afgewerkt, bijvoorbeeld, en ik ben van plan het vandaag (of ten laatste morgen) te activeren — uiteraard lees ik wel na en meestal verander ik mijn zinsstructuren heel erg voordat ik het daadwerkelijk online gooi. Ik ben meestal gewoon veel te nieuwsgierig wat mensen ervan vinden (als er daadwerkelijk al reacties komen).

Same (:

Probie schreef:

helemaal hetzelfde

Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

Ik ga me er nu ook maar eens toe zetten om het plot goed uit te denken en de personages uit te werken.
    En ik wil nog iets bedenken waardoor mijn titel meer wordt dan een Engelse vertaling voor 'beesten'. Hmmm.

Schrijft er hier iemand nog wel eens vanuit het alwetende perspectief?

Ik niet. Dan maak ik er een rommeltje van :'D