• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar! *O*


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Goed bezig mensen! *O*

    SonOfGondor schreef:
    Ik heb gisteren nog tot 1 uur zitten schrijven en nu ben ik moe en heb ik spijt. Plus er is nog zoveel huiswerk te maken.

    Aw, ja dat ken ik. Maar op tijd stoppen is lame want dan zit je niet meer in de goede schrijf-mood. Of hoe het ook genoemd mag worden.

    Gezocht: een idee. :') Ik zou echt heel graag meedoen en af en toe een beetje schrijven zou een goede ontspanning zijn.


    What would Emma do?

    Kerstdino schreef:
    Gezocht: een idee. :') Ik zou echt heel graag meedoen en af en toe een beetje schrijven zou een goede ontspanning zijn.

    Wat lees je het liefst? En in welke "wereld" zou jij je graag in willen verdiepen?

    Kerstdino schreef:
    Gezocht: een idee. :') Ik zou echt heel graag meedoen en af en toe een beetje schrijven zou een goede ontspanning zijn.


    Zoek naar writing prompts op pinterest (:


    Mhm?

    Sonder schreef:
    (...)

    Zoek naar writing prompts op pinterest (:


    Dat vind ik een goed idee. Bij mij werkt dat ook altijd heel goed (;


    26 - 02 - '16

    Kerstdino schreef:
    Gezocht: een idee. :') Ik zou echt heel graag meedoen en af en toe een beetje schrijven zou een goede ontspanning zijn.


    Deze ideeën zijn ook leuk en handig.


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Hebben jullie het ook soms voor dat je een prachtig einde van je hoofdstuk hebt, maar geen idee hoe je daar moet komen? (':


    Mhm?

    Uhu. Of dat ik door het einde van het ene hoofdstuk niet meer weet hoe ik in het andere hoofdstuk verder moet, omdat ik een bepaald punt moet bereiken D:


    26 - 02 - '16

    KyloRen schreef:
    Nog mensen die gaan schrijven vandaag?
    Ik ga zo ook maar weer eens verder. Al krijg ik steeds meer de indruk dat ik beter kan schrijven als het donker is buiten. :'D

    Sjuust een half uurtje thuis van m'n laatste dagje werken deze week - en ik heb me zo geamuseerd aangezien het oude koppel me zo deed denken aan mij en Danny en hoe wij gaan zijn op ons veel te oude dag XD
    Enkele telefoontjes gepleegd voor m'n werk en nu heb ik alle tijd! Lees dus: ik moet eigenlijk het komende uur nog hier wat poetsen en opruimen om er dan weer twee op te halen van de onthaalmoeder en school... MAAR ik heb totaal geen zin om te poetsen of om me nuttig te maken, het is zalig stil en ik heb een schrijversboost, dus ik ga gewoon lekker schrijven.

    Ik had gisteren toch nog 423 woorden behaald! Wat ik feitelijk niet eens in een week krijg geschreven, dus ik ben - voor mijn doen - heel goed bezig op het moment :Y)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Sjuust een half uurtje thuis van m'n laatste dagje werken deze week - en ik heb me zo geamuseerd aangezien het oude koppel me zo deed denken aan mij en Danny en hoe wij gaan zijn op ons veel te oude dag XD
    Enkele telefoontjes gepleegd voor m'n werk en nu heb ik alle tijd! Lees dus: ik moet eigenlijk het komende uur nog hier wat poetsen en opruimen om er dan weer twee op te halen van de onthaalmoeder en school... MAAR ik heb totaal geen zin om te poetsen of om me nuttig te maken, het is zalig stil en ik heb een schrijversboost, dus ik ga gewoon lekker schrijven.

    Ik had gisteren toch nog 423 woorden behaald! Wat ik feitelijk niet eens in een week krijg geschreven, dus ik ben - voor mijn doen - heel goed bezig op het moment :Y)

    Soms mag je ook wel eens even eerst aan jezelf denken. Dus mooi schrijven, tot zover dat dan nog gaat. ^^

    Is wel een halve "k" aan woorden. Dus go you! *O*

    Bedankt voor de tips, ga ik zeker eens doen! (:


    What would Emma do?

    KyloRen schreef:
    (...)
    Aw, ja dat ken ik. Maar op tijd stoppen is lame want dan zit je niet meer in de goede schrijf-mood. Of hoe het ook genoemd mag worden.


    So true. Ik moest dat hoofdstuk afmaken!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ze wilde elke avond met een trots gevoel naar huis gaan. Het gevoel dat ze mensen heeft doen lachen, emoties heeft laten voelen die ze normaal zouden onderdrukken en ze niet weg liepen zonder eerst aan de positieve aspecten van het leven gedacht te hebben.


    Ik heb me scheel zitten staren naar deze zin. Dus ik kan niet meer logisch nadenken of hij nou klopt of niet. Ik twijfel vooral om het laatste gedeelte. Kan iemand even helpen?

    Ik ben momenteel bezig met wat 'schrijfoefeningen' om mijn personages beter te leren kennen. Ik heb al genoeg uitgebreide beschrijvingen, dus ik zit niet echt te wachten op meer vragenlijsten, maar hebben jullie nog ideeën voor onderwerpen en situaties die ik kan gebruiken? Het mag echt van alles zijn, ik zet het niet in het verhaal. Het is echt puur om de personen beter in de vingers te krijgen. Het voelt nu nog een beetje gekunsteld als ik ze laat kletsen of zoiets.


    For those I love, I will sacrifice