• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar! *O*


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wasikowska schreef:
    Ik ben dit beu - ik wil schrijven, maar dan ga ik weer twijfelen over het verhaal, over mijn personages, over alles en dan lees ik andere verhalen (Waarom doe ik dat toch?) en dan is het helemaal hopeloos. Terwijl ik op enthousiaste momenten echt achter m'n verhaal sta.


    Doorzetten Frennie. All will be good. Misschien helpt het als ik zeg dat ik 90% van de tijd niet tevreden ben met wat ik schrijf. Toch lezen een aantal mensen mijn verhalen. Tis een kwestie van perceptie


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Nooit jezelf vergelijken met een ander. Enkel naar een ander kijken als je iets nieuws probeert te leren. ^^

    Ik lees ook geen andere verhalen van SOTY, althans, dat wilde ik niet. Sommige inzendingen lijken me zo cool dat ik het stiekem toch niet kan laten een kijkje te nemen ^^


    For those I love, I will sacrifice

    Meiiore schreef:
    Ik lees ook geen andere verhalen van SOTY, althans, dat wilde ik niet. Sommige inzendingen lijken me zo cool dat ik het stiekem toch niet kan laten een kijkje te nemen ^^

    Ik heb tot nu toe 4 abo's op SOTY stories. Komen er vast nog wel wat bij haha. Ik vind het niet zo erg om andere stories te lezen terwijl ik zelf ook mee doe.

    Je kan ze altijd later nog lezen bijvoorbeeld als je je eigen story af hebt. Dat was ook mijn plan vorig jaar.


    Happy Birthday my Potter!

    De planning voor mijn verhaal is echt gigantisch haha. En ik voeg er elke dag nieuwe dingen aan toe. Ik ben echt zo blij dat ik eindelijk ideeën heb en een redelijk oké-verhaallijn.

    Ugh, ik wil doodgraag schrijven maar vriendlief heeft besloten fast7 te kijken, en nu komt het tv geluid continue boven m'n eigen muziek (oordopjes) uit waardoor ik eigenlijk van alles tegelijk hoor. Maar als ik m'n muziek uit zet of harder, kan ik me ook niet concentreren want das het ofwel te luid in m'n oor of ben ik continue afgeleidt door Vin Diesel :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Ugh, ik wil doodgraag schrijven maar vriendlief heeft besloten fast7 te kijken, en nu komt het tv geluid continue boven m'n eigen muziek (oordopjes) uit waardoor ik eigenlijk van alles tegelijk hoor. Maar als ik m'n muziek uit zet of harder, kan ik me ook niet concentreren want das het ofwel te luid in m'n oor of ben ik continue afgeleidt door Vin Diesel :'D

    De struggles haha. Heb je geen koptelefoon die het geluid van buiten af een beetje afsluit?

    KyloRen schreef:
    (...)
    De struggles haha. Heb je geen koptelefoon die het geluid van buiten af een beetje afsluit?

    Staat op de planning om volgende week te kopen ^_^
    Achja, ik heb gewoon gevraagd of hij de tv iets zachter wilt zetten, en hij heeft dat ook gedaan :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Momenteel luister ik deze playlist. Misschien kan hij jullie ook nog helpen?

    Kliksel.


    26 - 02 - '16

    Ow, dat studieontwijkend gedrag... RIP Engels :')

    Ik ben weer aan het rotzooien geweest met mijn cover. Welke vinden jullie mooier?

    of


    For those I love, I will sacrifice

    De tweede c;


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    De tweede c;


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Eshkeri schreef:
    Momenteel luister ik deze playlist. Misschien kan hij jullie ook nog helpen?

    Kliksel.


    Two Steps From Hell <3


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Valkyries schreef:
    (...)
    Staat op de planning om volgende week te kopen ^_^
    Achja, ik heb gewoon gevraagd of hij de tv iets zachter wilt zetten, en hij heeft dat ook gedaan :'D

    Ah dat vind ik knap haha, ik wil mijn films altijd op vol volume. :'D Vooral omdat we een alleenstaand huis hebben. Soms maak ik het iets te bont. :')