• Ik heb een beste vriendin en die wilt graag wat tips ik dacht ik post het even hier:

    Ik woon nu een half jaar samen met mijn vriend, ik ben ernstig ziek en kan helaas niet werken. hoe graag ik dat ook wil en nu zit ik mij letterlijk iedere dag te vervelen want hij is werken van 6 uur smorgens tot 6/7 uur savonds...ik heb wel twee honden die ik uitlaat en zoveel mogelijk dingen in het huishouden die ik kan doen. maar dan ben ik op de dag met 2 uurtjes ook gelijk klaar. maar wat moet ik dan met de rest vd dag? ik wil NIET binnen zitten heel de tijd. maar vrienden heb ik hier ook niet bepaald... en ik weet niet hoe ik mezelf bezig kan houden...ik deed sporten buitenshuis maar dat gaat nu ook niet meer want mijn vriendin die ik daar had wil niet meer sporten en ik heb best erge straat angst... ik durf nog net snel na de winkel te gaan om iets kleins te halen....ik weet niet meer wat ik hiermee aan moet... en ik wil niet elke keer thuis binnen zitten en maar wachten tot mijn vriend thuis is...


    I just come to read