• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar! *O*


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pads schreef:
    Het wordt geen 16+ sex. Het wordt 16+ geweld + de heftigheid van het verhaal zelf. Dus ik denk dat ik het daar wel op hou c: en natuurlijk is het alleen maar leesadvies

    Mijn eerste ingeving als ik 16+ lees, is seks (A)
    Maar het is daarmee dat ik ook nog over geweld toevoeg, aangezien ik weet dat je verhaal zich in de 2de wereldoorlog afspeelt en het ook zeker daarop kon slaan (;

    Als jij gewoon vind dat het betreft geweld en hevigheid eerder naar 16+ neigt, moet je dat gewoon doen. Het is ook zeker wat je zegt, het is alleen maar een leesadvies. Bij mij persoonlijk maakt het me altijd erg nieuwsgierig aangezien ik in dat opzicht graag 16+ lees, maar dus ook vaak teleurgesteld wordt, maar wat ik ook al zei, dit kan ook geheel aan mij liggen omdat ik wel tegen het één en ander kan en niet snel iets onder de categorie 16+ plaats in dat opzicht XD

    Ik ben in ieder geval nu wel nog nieuwsgieriger naar je verhaal ^_^

    [ bericht aangepast op 8 jan 2016 - 22:14 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Mijn eerste ingeving als ik 16+ lees, is seks (A)
    Maar het is daarmee dat ik ook nog over geweld toevoeg, aangezien ik weet dat je verhaal zich in de 2de wereldoorlog afspeelt en het ook zeker daarop kon slaan (;

    Als jij gewoon vind dat het betreft geweld en hevigheid eerder naar 16+ neigt, moet je dat gewoon doen. Het is ook zeker wat je zegt, het is alleen maar een leesadvies. Bij mij persoonlijk maakt het me altijd erg nieuwsgierig aangezien ik in dat opzicht graag 16+ lees, maar dus ook vaak teleurgesteld wordt, maar wat ik ook al zei, dit kan ook geheel aan mij liggen omdat ik wel tegen het één en ander kan en niet snel iets onder de categorie 16+ plaats in dat opzicht XD

    Ik ben in ieder geval nu wel nog nieuwsgieriger naar je verhaal ^_^

    Ik heb er ook een disclaimer bij gezet dat de 16+ is voor heftige gebeurtenissen (: en het is leuk om te horen dat je nieuwsgierig bent ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Net weer 100 woorden geschreven en nu is mijn proloog zo goed als af. Al ben ik er nog niet helemaal tevreden over en zal ik morgen met een frisse blik die hele zooi weer gaan overlezen. En geheid weer het één en ander aanpassen. :'D
    Ik ben nog nooit zo kieskeurig geweest betreft mijn woordkeuze geloof ik. Ik blijf maar dingen veranderen.

    Het is zo verleidelijk om al die geactiveerde stories op Q te zien. Maar ik wil dit keer sowieso alles eerst goed uitgeplant hebben en al een voorraad hebben.

    Whoop, ik wil ook heel graag gaan schrijven, maar ik ben nog bezig met mijn research en ik moet nog heel wat kijken en lezen om mijn verhaal helemaal rond te krijgen, want er zijn nog wat dingen waar ik over twijfel c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ah ja, research doen is ook wel handig. Gelukkig heb ik dat voor mijn story dit keer niet nodig - ik kon niet wachten om te beginnen met schrijven haha.

    Ik heb expres voor een idee zonder research gekozen. Ik ben bang dat ik afhaak als ik teveel research moet doen.


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Ik heb veel te veel opzoekwerk, maar gelukkig is mijn verhaal grotendeels subjectief en niet objectief, dus dat helpt ook al. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ben van mening dat je bij elk idee research moet doen, maar dat verschilt denk ik ook per schrijver c: (research is btw niet alleen maar boeken lezen en informatie over feiten opzoeken, maar ook boeken lezen die er bij passen, hetzelfde thema hebben + de schrijfstijl onderzoeken etc. c: je kan het heel breed zien)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pads schreef:
    Ik ben van mening dat je bij elk idee research moet doen, maar dat verschilt denk ik ook per schrijver c: (research is btw niet alleen maar boeken lezen en informatie over feiten opzoeken, maar ook boeken lezen die er bij passen, hetzelfde thema hebben + de schrijfstijl onderzoeken etc. c: je kan het heel breed zien)

    Ja nouja, het scheelt als je over iets gaat schrijven waarvan je al je hele leven lang shit hebt lopen lezen haha

    Het schrijven ging lekker de afgelopen tijd (vooral 's nachts, hehe), dus ik heb Hoofdstuk 2 alvast online gezet.

    Hoe vaak zijn jullie van plan een hoofdstuk online te zetten/te activeren?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Het schrijven ging lekker de afgelopen tijd (vooral 's nachts, hehe), dus ik heb Hoofdstuk 2 alvast online gezet.

    Hoe vaak zijn jullie van plan een hoofdstuk online te zetten/te activeren?

    Waarschijnlijk 1-2 keer per week (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    SonOfGondor schreef:
    Het schrijven ging lekker de afgelopen tijd (vooral 's nachts, hehe), dus ik heb Hoofdstuk 2 alvast online gezet.

    Hoe vaak zijn jullie van plan een hoofdstuk online te zetten/te activeren?


    Eens per week denk ik. Of vaker als ik opeens een inspiratie aanval heb en alles moet opschrijven haha.


    That is a perfect copy of reality.

    Pads schreef:
    Ik ben van mening dat je bij elk idee research moet doen, maar dat verschilt denk ik ook per schrijver c: (research is btw niet alleen maar boeken lezen en informatie over feiten opzoeken, maar ook boeken lezen die er bij passen, hetzelfde thema hebben + de schrijfstijl onderzoeken etc. c: je kan het heel breed zien)



    Ik zou echter nier weten waar ik research van kan doen blub.


    That is a perfect copy of reality.

    SonOfGondor schreef:
    Het schrijven ging lekker de afgelopen tijd (vooral 's nachts, hehe), dus ik heb Hoofdstuk 2 alvast online gezet.

    Hoe vaak zijn jullie van plan een hoofdstuk online te zetten/te activeren?

    Een paar keer per week, weet alleen nog niet hoeveel en hoe vaak. Ligt eraan hoeveel ik nu schrijf. Ik denk dat ik het pas in februari op Q ga zetten. Misschien iets eerder... ik zie wel.