• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar! *O*


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Amphibian schreef:
    (...)

    Nee, ik heb het verkeerd begrepen zie ik nu haha. Ik dacht dat ze had gezegd dat ze vanuit verschillende POV's schreef, maar dat heeft ze nooit gezegd haha. Dus eh, vergeet mijn reactie daarop. Ik ben wel benieuwd welke tussenvorm zij dan gebruikt. ^^

    Ja dan vraag ik mij dat ook wel af inderdaad

    Vraag het dan, slimmerds (':

    Ok, het is best moeilijk om uit te leggen. In dit hoofdstuk is het best duidelijk. Het lijkt op een personele verteller, maar als je goed oplet, merk je dat het niet zo is. (de telefoonberichtjes niet meegerekend.)
    Dit was ook zelf maar een experiment, trouwens. Dit is ook niet als reclame bedoeld, louter als een voorbeeld.


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Ik vind het eigenlijk helemaal geen personale verteller. Het is volgens mij gewoon een uitstekend voorbeeld van een alwetende verteller, haha.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb echt geen idee hoe ik moet beginnen aan het eerste hoofdstuk, haha.


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Amphibian schreef:
    Ik vind het eigenlijk helemaal geen personale verteller. Het is volgens mij gewoon een uitstekend voorbeeld van een alwetende verteller, haha.


    Dat kan ook (': Ik wist het niet helemaal zeker (:
    Over het algemeen lees ik het zelf liever niet, maar bij suspense en horror vind ik het wel beter passen. Ook is het heel handig als je een bepaald personage wil beschrijven vanop een afstand en vanuit verschillende hoeken (:


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Mattel schreef:
    Ik heb echt geen idee hoe ik moet beginnen aan het eerste hoofdstuk, haha.


    Begin dan met een ander hoofdstuk (;


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Vandaag al zo'n 500 woorden geschreven dus dat schiet lekker op ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Sonder schreef:
    (...)

    Dat kan ook (': Ik wist het niet helemaal zeker (:
    Over het algemeen lees ik het zelf liever niet, maar bij suspense en horror vind ik het wel beter passen. Ook is het heel handig als je een bepaald personage wil beschrijven vanop een afstand en vanuit verschillende hoeken (:

    Ik vond het ook helemaal niet storend geschreven en dat heb ik vaak wel (vooral als mensen niet door hebben dat ze alwetend schrijven). Het zal inderdaad erg afhangen van het verhaal dat je schrijft en ook het aantal personages dat gemiddeld in één hoofdstuk voorkomt. Maar mijn complimenten, hoor! Het zag er erg natuurlijk uit. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hmm, ik zit te twijfelen of ik het verhaal vanuit één of twee POV's ga doen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb voor mijn verhaal ook de alwetende verteller nodig, maar ik vind het nog verdomd lastig


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Amphibian schreef:
    (...)
    Ik vond het ook helemaal niet storend geschreven en dat heb ik vaak wel (vooral als mensen niet door hebben dat ze alwetend schrijven). Het zal inderdaad erg afhangen van het verhaal dat je schrijft en ook het aantal personages dat gemiddeld in één hoofdstuk voorkomt. Maar mijn complimenten, hoor! Het zag er erg natuurlijk uit. ^^


    Dankje (:


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Ik zit te twijfelen of ik ga schrijven in 2 POV's of alwetende verteller. Het heeft beide voor en nadelen.


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik ga denk ik vanuit twee verschillende personages schrijven zodat de lezers beide groepen leren kennen. (:


    That is a perfect copy of reality.

    Ik vind het "alwetende" wel leuk klinken. Alsof ik een god ben hehe. :Y)

    Necessity schreef:
    (...)

    Begin dan met een ander hoofdstuk (;


    Ik heb de proloog al geschreven en verder is er niet echt iets waarmee ik kan beginnen.


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.