• D U R M S T R A N G      I N S T I T U T E

    USERS
    Malfoys — Amber
    Wallen — Xantha
    Poppys — Robin
    Raccoon — ?
    BIackburn — Leonie
    Necessity
    MikeGClifford — Miriam
    Probie — Leah
    Ziegler — Sanna
    caIypso — Floor
    calice — nina

    RULES
    • Schrijf minimaal 200 woorden, naam, codes etc is uitgezonderd!
    • De Huisregels van Quizlet gelden uiteraard ook hier.
    • Posts dienen geschreven te worden in correct Nederlands.
    • 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar meld dit wel even aan de bovenkant van je post, in het rood.
    • Enkel ik (BIackburn) maken nieuwe topics, tenzij anders vermeld.
    • Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    • Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond/het circus verlaat o.i.d.
    • Bespeel andermans personages niet zonder toestemming.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 21:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 maart 2019 - 14:48 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Necessity schreef:
    (...)

    Ik vind het goed ^^
    Hoe zijn ze uit elkaar gegaan? Iets dat Alexander weer eens verveeld werd toen hij zijn verovering had en haar naar *voer random aantal dagen/weken* weer dumpte ofzo?


    Hmm, kan. Or were they a happy couple? En hoe lang hebben ze wat gehad?


    take me back to the basics and the simple life

    BIackburn schreef:
    (...)

    Hmm, kan. Or were they a happy couple? En hoe lang hebben ze wat gehad?


    Dat kan ook. Alexander is het wel type die makkelijk verveeld raakt als de jacht over is, maar misschien in het begin niet en uiteindelijk ging hij weer met anderen flirten en was Zuzana het zat en dumpte hem (of hij dumpte haar) ofzo? Tja ze moeten toch een reden hebben om uit elkaar te gaan :')
    Ehhhh geen idee? Een paar weken, een paar maanden, ...?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    BIackburn schreef:
    (...)

    Ik heb Zuzana openstaan voor wie ook maar wilt, en zoek ook een love interest/ex/boyfriend or love interest/boyfriend and ex ^^
    En vrienden/vijanden zijn ook altijd mogelijk natuurlijk :3


    Erika en Zuzana zouden vrienden kunnen zijn? Dat of extreme rivalen?

    Philip schreef:
    (...)

    Gabriëla? Innerlijk is nog niet af maar vind dat het al wel wat beschreven is in de rest. Idk wnnr ik pc heb om innerlijk af te maken Maarja... Ik sta open voor relaties ^^. Ze staat op laatste pagina


    Misschien is het handig om eerst haar persoonlijkheid af te maken? Of hem in elk geval kort te beschrijven voordat we een relatie bedenken?

    Necessity schreef:
    (...)

    Ik heb Alexander en Claudai?

    @BIackburn, ik heb Alexander? Hij is ook nog op zoek naar exen of toekomstige veroveringen :')


    Alexander en Erika kunnen vrienden zijn? Misschien friends with benefits in de periodes dat Alexander single is?
    Claudai en Erika vriendelijk maar niet echt vrienden?

    Raccoon schreef:
    Ik heb August c; en zo meteen een nieuwe jongen


    Augustus en Erika als grote vijanden? Ik kan me niet voorstellen dat zij hem mag.


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert

    Necessity schreef:
    (...)

    Dat kan ook. Alexander is het wel type die makkelijk verveeld raakt als de jacht over is, maar misschien in het begin niet en uiteindelijk ging hij weer met anderen flirten en was Zuzana het zat en dumpte hem (of hij dumpte haar) ofzo? Tja ze moeten toch een reden hebben om uit elkaar te gaan :')
    Ehhhh geen idee? Een paar weken, een paar maanden, ...?


    Hmm, true. I agree. Zijn ze nog bevriend of niet?
    3 maanden dan? Als ze een happy couple waren lijkt dat me redelijk realistisch? And when? A year ago? Two years ago?


    take me back to the basics and the simple life

    Clarick schreef:
    (...)

    Augustus en Erika als grote vijanden? Ik kan me niet voorstellen dat zij hem mag.


    Geen ideeën voor Iza? Of mijn voorstel gemist? XD


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Clarick schreef:
    (...)

    Erika en Zuzana zouden vrienden kunnen zijn? Dat of extreme rivalen?


    Hmm, ik zou niet weten. Ik denk vrienden, maar als je een goed idee voor rivaliteit hebt/elkaar niet mogen hebt, zeg het maar!


    take me back to the basics and the simple life

    BIackburn schreef:
    (...)

    Hmm, true. I agree. Zijn ze nog bevriend of niet?
    3 maanden dan? Als ze een happy couple waren lijkt dat me redelijk realistisch? And when? A year ago? Two years ago?


    Anderhalf jaar geleden (; en dan drie maanden (zooo dat is lang voor Alexander :') hij moet echt om haar gegeven hebben haha )
    Hmmm Alexander zou daar geen problemen mee hebben denk ik en anders doen alsof hij er geen problemen mee heeft.

    @Clarick, ik denk het ook (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Anderhalf jaar geleden (; en dan drie maanden (zooo dat is lang voor Alexander :') hij moet echt om haar gegeven hebben haha )
    Hmmm Alexander zou daar geen problemen mee hebben denk ik en anders doen alsof hij er geen problemen mee heeft.

    @Clarick, ik denk het ook (:


    Is goed! Dus nog steeds wel vriendschappelijk?


    take me back to the basics and the simple life

    @ Clarick

    Is goed! C:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    BIackburn schreef:
    (...)

    Hmm, ik zou niet weten. Ik denk vrienden, maar als je een goed idee voor rivaliteit hebt/elkaar niet mogen hebt, zeg het maar!


    Ik dacht ook vrienden maar omdat ze best wel op elkaar lijken en allebei koppig zijn leek rivalen mij de andere optie (voor het geval je nog opzoek was naar een rivaal).

    sandordinja schreef:
    (...)

    Geen ideeën voor Iza? Of mijn voorstel gemist? XD


    Die had ik gewoon gemist. Vrienden maar niet bijzonder close? Ze zijn ook allebei bevriend met Emiel & waarschijnlijk Zuzana. Als je een ander idee hebt ook gewoon zeggen alsjeblieft.


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert

    Clarick schreef:
    (...)

    Ik dacht ook vrienden maar omdat ze best wel op elkaar lijken en allebei koppig zijn leek rivalen mij de andere optie (voor het geval je nog opzoek was naar een rivaal).


    True. Misschien dat ze het ene moment het goed met elkaar kunnen vinden, en het andere moment elkaar van een klif af willen duwen? so, frenemies?


    take me back to the basics and the simple life

    BIackburn schreef:
    (...)

    Is goed! Dus nog steeds wel vriendschappelijk?


    Jepp


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Clarick schreef:
    (...)

    Die had ik gewoon gemist. Vrienden maar niet bijzonder close? Ze zijn ook allebei bevriend met Emiel & waarschijnlijk Zuzana. Als je een ander idee hebt ook gewoon zeggen alsjeblieft.


    Is goed!


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Clarick schreef:
    Relaties voor Erika? Ze is nog een beetje een loner.


    Ik heb Vayra (ze is nog niet helemaal af) op pagina 8.


    In my defense, I was left unsupervised.

    @Everyone I just talked to.

    Ik heb de relaties aangepast zoals we ze net hadden afgesproken. Als het niet klopt of je wil iets aanpassen/detail toevoegen laat het dan alsjeblieft weten via PB of GB want dit is verwarrend en veel werk.


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert