• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Je bent erg voorspel en eigenlijk zou je je nog lang niet voort mogen planten. :'D


    Your make-up is terrible

    God, mn rug doet zo erg pijn D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nog even die toets maken en dan een lekker avondje op de bank, niks doen. Deserved that.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik mag jou echt niet. Schijnheilige trut.

    Kepner schreef:
    Nog even die toets maken en dan een lekker avondje op de bank, niks doen. Deserved that.


    LOL, de toets is niet beschikbaar. Jammer dan.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Tadaaa, een inleiding voor ons PWS! En goed gelukt ook nog, zie je wel dat ik nog wat concentratie heb.

    // Bwuh, ik heb twee bakken chips op en we moeten nog eten zo. Gelukkig is het soep.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2015 - 18:37 ]

    And I found myself reminded, to keep you far away from me.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Als ik je een keer tegenkom kan je echt een klap op je bek verwachten. Je verdient niet minder.

    Warme chocomel is de beste vriend die ik nodig heb.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Het is zo awkward om rond mensen te zijn die niet weten dat je een gehoorprobleem hebt, er geen rekening mee houden of het gewoon vergeten. Zeker nu mijn ene oor ook nog dicht zit, het liefst blijf ik de hele dag thuis om sociaal contact te vermijden, meh.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    Je bent erg voorspel en eigenlijk zou je je nog lang niet voort mogen planten. :'D


    i put the fun in funeral

    Zucht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb zin in Asti. :9~ Eigenlijk had ik langs de Lidl moeten fietsen en een fles moeten halen...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Beat me at my own damn game

    Ugh, dit is zo frustrerend.


    Rest in Peace, Son of Gondor