• Topic 1 —
    Topic 2 —

    Omdat zeiken leuk is, vond ik een tweede topic wel gepast.

    Om aan te haken op all day zeiken..

    What grinds your gears?

    [ bericht aangepast op 10 okt 2015 - 13:06 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mensen die niet met hun fikken van andermans spullen kunnen blijven.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Bruh, soms erger ik me er zo erg aan dat ik boven een kroeg woon. Dat moment wanneer je lekker wilt relaxen en beneden verschrikkelijke Nederlandstalige muziek op 100 % volume wordt gedraaid met meezingende, dronken mensen. En het ergste is nog, ik zit op de bovenste verdieping en ik voel zelfs hier de boxen. Huilen dit en nog meer redenen om terug te willen naar mijn oude appartementje! :(


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mensen die zichzelf ongelofelijk cool vinden omdat ze heavy metal luisteren en de meest enge horrorfilms kijken. Oké, het is wel stoer dat je helemaal niet bang bent van die films, maar maakt dat je een beter persoon? En je muzieksmaak zegt ook niet bepaald veel.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Spreekopdrachten van Frans. Yak, gewoon yak.
    Onvriendelijke dokters.
    Mijn enkel op dit moment.
    Het vak techniek.
    Mijn leerkracht techniek.
    Toets techniek.
    Mijn buur in de klas.
    School.
    Het feit dat ik me altijd moet belachelijk maken bij mensen die ik graag heb.
    Dat mijn oma geopereerd wordt en ik weet niet hoe lang moet revalideren.
    Mijn slaaptekort.
    Wat ben ik toch weer zo vrolijk vandaag!


    I don't think you quite understand, honey

    Luidruchtige mensen in de trein, blaaaagh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alle reclame en voorgestelde nummers op Spotify muh.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik mis mijn vriendje, muh.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ziek zijn. Ik haat het als ik niks kan doen, terwijl mijn to do list eigenlijk mega is. Bovendien voel ik mij nu nog nuttelozer en zwakker. Zodra ik weer beter ben ga ik meteen trainen en schrijven.


    Happy Birthday my Potter!

    Dat moment dat je super nodig naar de wc moet tijdens een tentamen, maar in een onbekend zeer mysterieus gebouw zit waar je niet weet waar de toiletten zijn, dus zwerf je radeloos door de gangen, vraag je iedereen wanhopig de weg, raak je alleen nog maar meer verdwaald, kan je je collegezaal niet meer vinden en zit je na tien minuten met een even volle blaas weer op je stoel. Okay mijn gevoel voor richting is niet superduper maar deze keer lag het aan het gebouw.


    i put the fun in funeral

    Surefire schreef:
    Dat moment dat je super nodig naar de wc moet tijdens een tentamen, maar in een onbekend zeer mysterieus gebouw zit waar je niet weet waar de toiletten zijn, dus zwerf je radeloos door de gangen, vraag je iedereen wanhopig de weg, raak je alleen nog maar meer verdwaald, kan je je collegezaal niet meer vinden en zit je na tien minuten met een even volle blaas weer op je stoel. Okay mijn gevoel voor richting is niet superduper maar deze keer lag het aan het gebouw.


    Tip, want ik ken het: Loop de volgende keer dan naar een receptie bij de ingang o.i.d. (dat weet je vast te vinden), daar is bijna altijd een wc in de buurt. Voor gasten enzo.
    En anders kom je onderweg vast wel iets tegen.

    Chroetjes


    Sarah = ongewoon sexy

    Mijn zusjeeee. Ze moet sollicitaties voor haar stage versturen en als mijn moeder vraagt waarom ze dat niet gedaan heeft, is het omdat haar laptop niet goed werkt. Ze speelt al de hele dag spelletjes erop en zit op Facebook Werkt goed genoeg voor mail, dan.


    Your make-up is terrible

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Tip, want ik ken het: Loop de volgende keer dan naar een receptie bij de ingang o.i.d. (dat weet je vast te vinden), daar is bijna altijd een wc in de buurt. Voor gasten enzo.
    En anders kom je onderweg vast wel iets tegen.

    Chroetjes


    De receptie had ik voor het tentamen al nodig om erachter te komen waar de zaal was. Maar toen ik naar de wc ging, ging ik door een andere deur en die leidde dus naar een gang met alleen maar meer mysterieuze deuren en nergens bordjes en alleen maar slecht Nederlands pratende schoonmakers die me de vast met goede bedoelingen verschrikkelijk de verkeerde kant op stuurden. Durfde niet nog verder van de zaal te gaan want ik had al moeite om hem terug te vinden hahaaa


    i put the fun in funeral

    Surefire schreef:
    (...)

    De receptie had ik voor het tentamen al nodig om erachter te komen waar de zaal was. Maar toen ik naar de wc ging, ging ik door een andere deur en die leidde dus naar een gang met alleen maar meer mysterieuze deuren en nergens bordjes en alleen maar slecht Nederlands pratende schoonmakers die me de vast met goede bedoelingen verschrikkelijk de verkeerde kant op stuurden. Durfde niet nog verder van de zaal te gaan want ik had al moeite om hem terug te vinden hahaaa


    Ha, jij malle jij. Nee maar wel heel vervelend


    Sarah = ongewoon sexy

    Mensen die voor de deur gaan staan als jij uit de trein wil stappen en zich vervolgens opdringen om naar binnen te gaan. Het is spits. Flikker op, of je krijgt een duw.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik word zo onderhand bang dat ik mijn ingewanden er nog eens uit ga hoesten. :/


    Every villain is a hero in his own mind.