• Topic 1 —
    Topic 2 —

    Omdat zeiken leuk is, vond ik een tweede topic wel gepast.

    Om aan te haken op all day zeiken..

    What grinds your gears?

    [ bericht aangepast op 10 okt 2015 - 13:06 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Close! Een vriendin opgeven omdat het voor haar beter is dan ergernissen tussen ons.

    Ahh, dat klinkt al beter. Niet dat ik me wil bemoeien met jouw zaken, maar als je vrienden opgeeft voor je vriend/vriendin komt dat altijd slecht over. Dit is juist knap van je, zulke zelfopoffering. Jammer dat het nodig is.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Rosencrantz schreef:
    Dat ik me telkens zo alleen voel en dat het niet helpt dat al mijn vriendinnen de godganse tijd vriendjes krijgen en hebben en mij te vaak laten zitten voor die knullen.


    Margot, je mag altijd komen praten over het inschatten van kleuren op een zwart-wit foto. I'll be here!


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Margot, je mag altijd komen praten over het inschatten van kleuren op een zwart-wit foto. I'll be here!


    Thanks a lot Thomas. Het wordt geapprecieerd!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Rosencrantz schreef:
    (...)

    Thanks a lot Thomas. Het wordt geapprecieerd!


    Always


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik heb honger na een complete maaltijd, maar vol na een paar pepernoten. Wtf, maag?

    [ bericht aangepast op 14 okt 2015 - 18:26 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Dat er in RPG's en MSV's altijd een gelijk aantal mannen en vrouwen moeten hebben... grrrrrrr... ik zuig als man XD
    Dat ik nooit een verhaal afkrijg,, en dat ik te weinig ervaring heb voor zelf een msv/rpg op te starten...


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Én weer op naar school voor ouderavond...

    Ik kan echt niet tegen dat doktersteam...


    You are my piece of paradise.

    Spikkelvacht schreef:
    Ik kan echt niet tegen dat doktersteam...


    Ugh jaa, ik ergerde me er ook al aan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    oke laat maar, Doktersteam is gebant.
    Maar dat snap ik ook wel.


    You are my piece of paradise.

    Mensen die foutieve informatie rondstrooien omdat ze er eigenlijk niks van weten. Hou je gewoon je mond.


    Your make-up is terrible

    Hoofdpijn (cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik moet gewoon echt even zeuren. En aangezien het hier, in Australië, midden in de nacht is en er niemand is die ik in het Nederlands lastig kan vallen doe ik het maar op Quizlet.

    Ik wil naar HUIS. Of ja, ik wil dat de tijd sneller gaat of dat het wachten over is tot mijn ouders komen. Het voelt zo erg alsof ik hier klaar ben. En daar baal ik van. Hallo, shouldn't I be living the dream in effing Australia? Na vier maanden is de nieuwbakken glorie er wel af.

    En oja, ik wil ook herfst. In plaats van 33 verstikkende warmte in de lente. En ik wil dat mijn writers block weg gaat zodat ik weer een story kan starten hier op Q, want ik mis het. Ookal heb ik het idee dat het hier veel minder actief is dan een jaar geleden? :x

    Dat dus. En ja, dat luchtte op.

    Teveel deadlines in één keer. Twee playtests, video editing van de playtest, spelconcept bedenken, presentatie, playtest verslag, testplan, testdocument, prototype maken en een tekening maken voor concept art in drie dagen. Yeah. Shit.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Groeps. Werken. I hate them.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.