• Topic 1 —
    Topic 2 —

    Omdat zeiken leuk is, vond ik een tweede topic wel gepast.

    Om aan te haken op all day zeiken..

    What grinds your gears?

    [ bericht aangepast op 10 okt 2015 - 13:06 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    HANAYA schreef:
    (...)
    Bro enjoy your holiday nonetheless. Heb ook een awesome vakantie geboekt, een breakup is naar tho', sterkte ;o


    Ze gaat nu met haar moeder, aangezien zij de meeste activiteiten had bedacht en we de kosten toch hadden gedeeld. Dus ik zoek nu wat anders, maar vakanties alleen voelt zo extreem saai, dus moet nog maar even kijken wat ik ga doen.

    Thanks trouwens (:


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Ze gaat nu met haar moeder, aangezien zij de meeste activiteiten had bedacht en we de kosten toch hadden gedeeld. Dus ik zoek nu wat anders, maar vakanties alleen voelt zo extreem saai, dus moet nog maar even kijken wat ik ga doen.

    Thanks trouwens (:


    Je kan bij Killroy kijken? Die hebbem groepsvakanties voor mensen die allemaal alleen gaan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I'm going to assassinate Mothernature. Someone seen my hidden blades?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    En weg was mijn inspiratie....
    Zo gaat die 50k hem niet worden


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Feyre schreef:
    (...)

    Je kan bij Killroy kijken? Die hebbem groepsvakanties voor mensen die allemaal alleen gaan.


    Ik ga eens kijken (:
    Dit soort dingen zie ik wel vaker voorbij komen. Groepsvakanties kunnen leuk zijn, maar ik ben eigenlijk ook wel vrij eigenwijs dat ik bepaalde dingen wil zien of doen wanneer ik er zelf zin in heb, met groepen gaat dat vaak wat moeilijker (A). Zal dus wel een leuke locatie moeten zijn ^^


    Sarah = ongewoon sexy

    Mijn nanowrimo is nu al slecht. Op naar 50k prut!


    The thing you do mean something to people -Ncis

    De teksten van sommige Engelse liedjes als je ze vertaald naar Nederlands, hoe kom je op die tekst, jeetje..


    You can't start the next chapter of your life if you keep re-reading the last one.

    Welke halve zool verzint het om zijn/haar erg enthousiaste wasmachine om freaking 12 uur aan te zetten in een flat die erg gehorig is? Come on, ik wil slapen.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Nacht 8 van nachtmerries. I am so exhausted. Wat ksn ik doen tegen nachtmerries? D;


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Nacht 8 van nachtmerries. I am so exhausted. Wat ksn ik doen tegen nachtmerries? D;


    Bij mij helpt schrijven soms. En ontspanningsoefeningen. Maar ook niet altijd helaas.


    Happy Birthday my Potter!

    Waarom doet zo'n Horizon tv kastje zo ongelofelijk lang over opstarten. Lijkt wel de vorige eeuw


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik ben hier zo tering hard klaar mee. Nog even jongen, nog even.


    No growth of the heart is ever a waste

    WAAROM LOOPT MIJN LAPTOP ALTIJD VAST


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    Waarom geeft mijn moeder altijd mij de schuld en zegt ze dat ik aan een focking stuk door lieg, en anderen beschuldig, Maar nooit ligt de fout bij haar.

    Mensen die hun spaghetti met lepel en vork eten. Zo mis je al je groente en vlees in je hap, heb je alleen maar saus en spaghetti en een rode sausmond... Waarom moet je nou perse je spaghetti zo eten?


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Your make-up is terrible