• Topic 1 —
    Topic 2 —

    Omdat zeiken leuk is, vond ik een tweede topic wel gepast.

    Om aan te haken op all day zeiken..

    What grinds your gears?

    [ bericht aangepast op 10 okt 2015 - 13:06 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dat mijn ouders gaan zeiken over dingen die ik niet weet
    Dat mensen sochtends regen me aan lullen


    Live to die another day

    Ik krijg er echt iets van als de unif zich niet deftig kan organiseren. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mensen die nu al vuurwerk aan het afsteken zijn (cat)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    De NMBS. De Lijn.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mensen die hoofdstukloze stories in de spotlight zetten.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    Mensen die hoofdstukloze stories in de spotlight zetten.


    Mensen doen dat? Wat voor nut? :'D


    OT: Ziek zijn. Buh


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mensen die driehonderd keer vragen of je alsjeblieft op hun hond/kat/hamster/neefje/nichtje/whatever wil stemmen in een nutteloze competitie waar ze toch geen kans in maken. Zelfde geldt voor de Quizlet-mensen die constant bedelen om stemmen. Nee, nee, nee, ik stem niet. Soms verdienen ze het niet eens om een stem te krijgen omdat het zeer matig of slecht is vergeleken met de rest.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Als mijn mobiel updates begint te installeren terwijl ik in de trein zit. Doe dat dan thuis waar de wifi tenminste niet sloom is, zo maak je het alleen maar moeilijker voor jezelf :c


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Het Brabantse accent is soms echt lackwekkend en leuk, en bij meisjes klinkt het best lief, als het semi-Nederlands is. Ik heb me nu alleen echt een half uur geërgerd aan een jongen met zijn brabo accent, dat mijn AN grammar nazi overuren maakte met zuchten. Je kunt letters niet compleet negeren, brabo, spreek woorden normaal uit.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2015 - 18:45 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    dat ik vanmiddag echt de meest irritante 2de jaars van de middelbare bij me in de trein had zitten.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Hoppa, een voor mij waardevolle vriendschap overboord. Dat zal wel een tijdje een rotgevoel worden, maar waarschijnlijk is het uiteindelijk beter voor haar, en de goedzak die ik ben doet daar alles voor.


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik heb de neiging om te zeiken over dat veel te lange streepje van de titel van dit topic. Boeit me geen ene flikker of het wel of niet correct is, ik vind het gewoon niet mooi.
    Maar ja, ik ben moe en zou me op dit moment aan heel veel dingen kunnen ergeren, dus trek er je niet te veel van aan.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Duivelsgebroed schreef:
    Hoppa, een voor mij waardevolle vriendschap overboord. Dat zal wel een tijdje een rotgevoel worden, maar waarschijnlijk is het uiteindelijk beter voor haar, en de goedzak die ik ben doet daar alles voor.

    Vrienden opgeven voor je vriendin?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Eddard schreef:
    (...)
    Vrienden opgeven voor je vriendin?


    Close! Een vriendin opgeven omdat het voor haar beter is dan ergernissen tussen ons.


    Sarah = ongewoon sexy

    Dat ik me telkens zo alleen voel en dat het niet helpt dat al mijn vriendinnen de godganse tijd vriendjes krijgen en hebben en mij te vaak laten zitten voor die knullen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.