• Topic 1 —
    Topic 2 —

    Omdat zeiken leuk is, vond ik een tweede topic wel gepast.

    Om aan te haken op all day zeiken..

    What grinds your gears?

    [ bericht aangepast op 10 okt 2015 - 13:06 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    MetalUpYoureAss schreef:
    (...)
    Omg, dat is echt irrie, vorig jaar stond heel Nederland opskop met Drank enDrugs, terwijl ik gewoon Iron Maiden wilde luisteren


    Gadverdamme man, alsjeblieft niet dat kutlied.

    Nederlandse muziek, daar kan ik echt een week over zeiken. Vooral die 'rappertjes'. :'D


    wat was dit ookalweer

    HAHAHA - die discussies in dat geef je mening over vluchtelingen topic... zo blijkt maar weer dat mensen hun mening niet mogen geven en per direct om hun mening gestraft worden. Waar gaat het heen met deze wereld. Waar gaat het heen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Saxon schreef:
    (...)

    Gadverdamme man, alsjeblieft niet dat kutlied.

    Nederlandse muziek, daar kan ik echt een week over zeiken. Vooral die 'rappertjes'. :'D

    Er is wel goede Nederlandse muziek, hoor. :v) Neem Boudewijn de Groot.

    "Vind ik dan"


    "I shut my eyes in order to see.'

    Als ze liedjes op de radio niet helemaal afspelen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Vedder schreef:
    (...)
    Er is wel goede Nederlandse muziek, hoor. :v) Neem Boudewijn de Groot.

    "Vind ik dan"


    Je hebt goede Nederlandse muziek. Spinvis is bijvoorbeeld ook echt prachtig. Maar ik denk dat er meer wordt gezeken op de Nederlandse rap-industrie en dancemuziek etc. Daar ben ik het ook mee eens.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dopethrone schreef:
    (...)

    Je hebt goede Nederlandse muziek. Spinvis is bijvoorbeeld ook echt prachtig. Maar ik denk dat er meer wordt gezeken op de Nederlandse rap-industrie en dancemuziek etc. Daar ben ik het ook mee eens.

    Yeh, dat vermoeden had ik ook al. Maar ik wilde 't toch even rechtzetten. I agree wat betreft de Nederlandse rap-industrie commercieel gehypede muziek - dancemuziek in zijn algemeen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat Quizlet opeens heel interessant is als je met je scriptie bezig bent.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Saxon schreef:
    (...)

    Gadverdamme man, alsjeblieft niet dat kutlied.

    Nederlandse muziek, daar kan ik echt een week over zeiken. Vooral die 'rappertjes'. :'D

    Ik geef je helemaal gelijk (flower)


    tiptoe through the tulips...

    Vedder schreef:
    (...)
    Er is wel goede Nederlandse muziek, hoor. :v) Neem Boudewijn de Groot.

    "Vind ik dan"


    Klopt ook hoor, maar daar hoor ik nooit zoveel over dus kan ik er moeilijk over zeiken. ;p


    wat was dit ookalweer

    Saxon schreef:
    (...)

    Klopt ook hoor, maar daar hoor ik nooit zoveel over dus kan ik er moeilijk over zeiken. ;p

    No prob.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mensen die elke behaalde voldoende en elk behaald vak op Facebook zetten. NO ONE FREAKING CARES. Zet het erop als je een diploma of je P hebt gehaald of zo. Niet bij elk freaking cijfer. Man, wat heb ik zin om je te verwijderen.


    Happy Birthday my Potter!

    Dat mijn mobiel ineens geen youtube videos kan afspelen in Chrome. Bedankt sufware update.

    Als je weer foto's op moet zoeken van hoe je je pony geknipt wilt hebben, omdat het finaal misgaat als je het gaat beschrijven.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Auw... Mijn pols doet echt pijn, waarom sla je me ook met een kussen met ijzeren pinnen..


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Oortjes waarvan gezegd wordt dat ze lang meegaan, je twintig euro voor betaalt en met veel tact behandeld, maar twee weken later alsnog kapot gaan zonder goede duidelijke reden! Fuck. That.
    De duivel speelt spelletjes met mij. Nou, hij is erin geslaagd.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…