• Topic 1 —
    Topic 2 —

    Omdat zeiken leuk is, vond ik een tweede topic wel gepast.

    Om aan te haken op all day zeiken..

    What grinds your gears?

    [ bericht aangepast op 10 okt 2015 - 13:06 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mensen die als je ze ziet de hele tijd met hun mobieltje bezig zijn, maar niet antwoorden als je ze een keer een berichtje stuurt (cat).
    En groepsprojecten waarbij je de rest van het groepje steeds maar moet voorttrekken.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2015 - 21:05 ]


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    dat moment dat je iets wil zeggen maar je weet het niet meer.. ugh.
    en als je het weer weet luistert niemand naar je c;


    You're drowning. However, everyone around is still breathing. Fuck.

    Ugh, ugh, ugh!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wanneer de laptop niet doet wat deze moet doen.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Dat mijn inspiratie en fantasie tienduizend keer sneller gaat dan het schrijven waardoor de lijst van nog te schrijven dingen steeds langer wordt :')


    Happy Birthday my Potter!

    Mijn huid


    i put the fun in funeral

    Dat ouders van gescheiden kinderen hun kind gebruiken als tussenpersoon om elkaar zwart te maken. En dat ze het dan ook nog raar vinden dat hun kind daardoor niet meer weet wie wel en wie niet te vertrouwen is...

    Teen stoten aan alle hoeken van tafels en kasten. Het is zo'n dag :d


    Sarah = ongewoon sexy

    Van die mensen die je op iedere hoek corneren om je te vragen of je je ziekte niet faked. Ja, ik ben ook echt voor de lol chronisch ziek. Natuurlijk niet, ik was net zo lief als de rest gewoon gezond.


    The truth is out there.

    Ik heb er echt een stront hekel aan wanneer iedereen 24/7 over het zelfde onderwerp praat. Ik heb er echt niks op tegen dat je iets leuk vind, maar ga ook eens over iets anders dan Minecraft of Five nights at freddies praten. Ik verbied het ze niet, maar wanneer ik over iets wil praten wat ik leuk vind word ik compleet genegeert, en gaan ze verder over hun zielige games.

    Hier nog wat meer negativiteit. :Y)


    Ik word echt gek van die domme quizzen.

    Waarvan :
    1 Het onderwerp nergens op slaat, zoals : ben jij lelijk, ben jij gay, wil ik seks met je?
    2 Te veel typfouten zijn, zoals : Wwele Draarak paspast bij jiij?
    3 Waar weinig keuze is, zoals : Wat is je fav. kleur. Antwoorden : Rood, blauw, geel.
    4 Waar niet de best op is gedaan, maar ff snel is gemaakt in 2 minuten.
    5 Stomme uitkomsten zoals : je bent lelijk, je faalt etc.
    6 Die quizzen die steeds in herhaling vallen. Zoals de : Ben jij mooi quizzen. 1 of 2 keer is mooi, maar iedereen doet het al.
    7 Te weinig uitkomsten, zoals wat voor dier ben jij. Uitkomst : Aap, koe.
    8. Blijkbaar is het normaal dat bijna alle quizzen voor meisjes zijn bedoelt en niet unisex zijn. Elke vraag gaat over vrouwen dingen, zoals ''Wie van jou vriendinnen groepje..'' ''Wat voor meisje ben jij..'' etc. Houd het alsjeblieft unisex.


    Niet elke quiz is perfect, maar doe dan op zn minst je best!

    Mensen die de huisregels van Q niet lezen, zoals degene boven me.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    Mensen die de huisregels van Q niet lezen, zoals degene boven me.


    En wat doe ik dan fout volgens jou?

    WolfieBlackfire schreef:
    (...)

    En wat doe ik dan fout volgens jou?


    Die quizzen waar je je zo aan ergert, zijn tegen de regels. Als je ze meld, zie je ze nooit meer terug.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)

    Die quizzen waar je je zo aan ergert, zijn tegen de regels. Als je ze meld, zie je ze nooit meer terug.


    Dat weet ik zelf ook wel, maar het is soms irritant om ze toch nog eens tegen te komen. By the way, sommige dingen ''waar ik me aan erger'' zijn niet tegen de regels.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2015 - 16:26 ]