• Topic 1 —
    Topic 2 —

    Omdat zeiken leuk is, vond ik een tweede topic wel gepast.

    Om aan te haken op all day zeiken..

    What grinds your gears?

    [ bericht aangepast op 10 okt 2015 - 13:06 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mensen die niet het fatsoen hebben om gewoon te antwoorden.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2015 - 16:29 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Problemen waar ik tig oplossingen voor verzin en die allemaal spaak lopen. Dodelijk vervelend. Los. Het. Godverdomme. OP.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ga zo voor het eerst in mijn leven sushi eten en ik heb geen idee of ik het lekker vindt. Straks sterf ik van de honger


    Sarah = ongewoon sexy

    Soms ben ik er zo klaar mee dat mensen waarvan ik denk dat ze bepaalde shit niet verdienen maar ik wel, juist uitgerekend die shit op de schoot geworpen krijgen.
    Hey I'm a jealous mothafuckin' bitch. Maar de frustratie is hoog en mijn relativeringsvermogen laag dus FUCK JOU.
    Ofc. weet ik ook wel dat ik blij moet zijn met de dingen die mij gegeven zijn en da'k gezond ben een dak boven m'n hoofd heb, maar wanneer het er eenmaal in zit kan ik het niet uitschakelen.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2015 - 18:54 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ugh, niemand leest mijn verhaal :x
    Wat doe ik verkeerd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Penoza schreef:
    Ugh, niemand leest mijn verhaal :x
    Wat doe ik verkeerd.


    Heb je het over Blinde Woede?
    Ik denk deels omdat er geen samenvatting o.i.d. staat en men dus geen idee heeft van wat er verwacht kan worden. En tja, het staat een uur online. OP's gaan nu eenmaal vaak niet heel hard (helaas)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Monteriggioni schreef:
    (...)

    Heb je het over Blinde Woede?
    Ik denk deels omdat er geen samenvatting o.i.d. staat en men dus geen idee heeft van wat er verwacht kan worden. En tja, het staat een uur online. OP's gaan nu eenmaal vaak niet heel hard (helaas)

    Het verhaal staat al bijna een maand online.
    En ik heb geen samenvatting, omdat ik daarvoor eerst het verhaal af wil hebben, omdat ik bang ben te veel te gaan vertellen over het plot en zo. Het is niet zo moeilijk om de proloog aan te klikken neem ik aan ;')

    [ bericht aangepast op 16 okt 2015 - 19:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Penoza schreef:
    (...)
    Het verhaal staat al meer dan een maand online.
    En ik heb heen samenvatting, omdat ik daarvoor eerst het verhaal af wil hebben, omdat ik bang ben te veel te gaan vertellen over het plot en zo. Het is niet zo moeilijk om de proloog aan te klikken neem ik aan ;')


    Ik snap heel goed wat je bedoelt ja. Alleen wilt een proloog niet altijd alles zeggen. Mensen willen nu eenmaal graag een impressie van wat ze kunnen verwachten en waar het ongeveer over gaat, voordat ze beginnen te lezen. Daarom staat er ook altijd een samenvatting op de achterkant van een boek. Mensen zijn eerder geneigd de samenvatting even te lezen, dan om een eerste pagina te gaan lezen o.i.d.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Monteriggioni schreef:
    (...)

    Ik snap heel goed wat je bedoelt ja. Alleen wilt een proloog niet altijd alles zeggen. Mensen willen nu eenmaal graag een impressie van wat ze kunnen verwachten en waar het ongeveer over gaat, voordat ze beginnen te lezen. Daarom staat er ook altijd een samenvatting op de achterkant van een boek. Mensen zijn eerder geneigd de samenvatting even te lezen, dan om een eerste pagina te gaan lezen o.i.d.


    Daarom doe ik de samenvatting ook als het verhaal af is, want dan is dat veel makkelijker en krijg je ook daadwerkelijk het kaft-idee. Maar ik kan wel wat proberen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het feit dat ik eigenlijk moet rusten, en mijn broertje mijn huishoudelijke taken op zich moet nemen maar nog te lui is om het te doen, Dus 2 dagen na mijn operatie ik al weer dingen deed die ik pas over 6 weken mag doen en ik heb dus nu zoveel meer pijn.

    Bedankt broertje -.- luiwammes.

    Als ik ooit wil gaan samenwonen met iemand, moeten we wel compleet op 1 lijn zitten. Een weekend is al ergerlijk


    Sarah = ongewoon sexy

    Surefire schreef:
    Mijn huid


    I don't think you quite understand, honey

    Ugh, het is zo koud.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Fukari schreef:
    Ugh, het is zo zo zo koud.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Bijwerkingen van medicijnen, buh. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •