• Topic 1 —
    Topic 2 —

    Omdat zeiken leuk is, vond ik een tweede topic wel gepast.

    Om aan te haken op all day zeiken..

    What grinds your gears?

    [ bericht aangepast op 10 okt 2015 - 13:06 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik erger mij er zo dood aan als mensen hun vrouwelijke personage 1.70 meter maken en dan zeggen dat ze klein is vergeleken met andere meisjes/vrouwen. No, just no.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Arghhh, ik word echt agressief van mijn moeders vriend D:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mensen die denken dat 'een beetje ijs' een bak vol is, waar ook nog heel wat bovenuit puilt.
    Like no - ik hoef echt niet zo veel


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Hoe komt het toch dat mensen met dyslexie gewoon stoppen met leren of zeggen 'dat kan ik niet want ik heb dyslexie!'? Wat is mis met jezelf verbeteren?


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik erger mij zo aan mensen die de schuld altijd op iemand anders steken, zelfs als ze het zelf hebben gedaan.


    <3

    Mijzelf. Ik haat mijzelf nu officieel echt ontzettend erg.


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    Mijzelf. Ik haat mijzelf nu officieel echt ontzettend erg.


    Why? You're amazing! <3

    OT: ik haat het gesprek met de dokter van vanmiddag. Nu ben ik nog banger.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Keates schreef:
    (...)

    Why? You're amazing! <3

    OT: ik haat het gesprek met de dokter van vanmiddag. Nu ben ik nog banger.


    Klik. En verder zal ik niet offtopic gaan.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2015 - 14:03 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Take home tentamens met ontzettend ingewikkelde vragen, en mondelingen waar ik ontzettend nerveus van wordt. Daarnaast, hospiteeravonden, en mijn hoge eisen voor het vinden van een nieuwe kamer.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Het gaatje in mijn oor, dat weeral ontstoken is ook al draag ik netjes mijn zilveren knopjes. Damn you, ear!


    The truth is out there.

    Ik haat awkard gesprekken in TV series.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Mensen zonder geduld.


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Vulcan schreef:
    Ik haat awkard gesprekken in TV series.

    Oh, verschrikkelijk. n_n Can't stand it.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mensen die roken op de fiets. Fietst er weer zo'n "stoomlocomotief" voor je. D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mensen die zichzelf diagnosticeren met mentale ziektes door research te doen op het internet wanneer ze neerslachtig zijn of wat dan ook. Nee, je hebt geen bipolaire stoornis. Je bent 15, je zit gewoon in de puberteit.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)