• Topic 1 —
    Topic 2 —

    Omdat zeiken leuk is, vond ik een tweede topic wel gepast.

    Om aan te haken op all day zeiken..

    What grinds your gears?

    [ bericht aangepast op 10 okt 2015 - 13:06 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dat alles altijd tegen moet zitten waardoor ik steeds meer moeite heb met positief blijven.


    Happy Birthday my Potter!

    Ja, heerlijk als je scheten laat als ik naast je zit te eten.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2015 - 17:11 ]

    Gezellig weekendje stappen in Amsterdam, word je in de nacht in de zij gestoken met een of ander mesje, alleen omdat je vrienden het nodig vinden om het Feyenoord club lied te zingen. Gelukkig alleen een schaafwond, maar damnit mijn nieuwe trui is wel kapot.

    Erger nog, de politie zegt dat het zonde van de tijd is om er iets aan te doen en dat ik gewoon geluk heb gehad.


    Sarah = ongewoon sexy

    De makers van PLL die on top of everything niet eens weten hoe je een green screen moet gebruiken.


    Your make-up is terrible

    Het is koud en het is maandag en dat is stom ><


    I am an idiot, I move.

    Dat het streepje van dit topic zo raar lang is.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Eddard schreef:
    Dat het streepje van dit topic zo raar lang is.


    Dat dacht ik dus ook toen ik eerst keek, maar we moeten toch iets te zeiken hebben


    Sarah = ongewoon sexy

    Tuurlijk zit er iets in mijn oog als ik praktijkles heb. Met een oog dat amper open gaat kan ik niet mee doen. Hoera. Receptioniste bij de huisarts zegt dat t wel overgaat en ik niet ervoor naar de dokter hoef. Nouja, dan maar weer een dag thuis blijven..

    Puistjes. Just fuck off. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dat mijn huisgenoot gisteren is verhuisd, en ik nu helemaal alleen ben.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Mensen die ongevraagd je kamer binnenkomen
    Hallo, is de muziek niet duidelijk genoeg ofzo -.-


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Sphericity schreef:
    Het is koud en het is maandag en dat is stom ><


    No growth of the heart is ever a waste

    Na vandaag wil ik echt even niet meer leven.


    Sarah = ongewoon sexy

    Wat een fucking onzin dat ik van elke stagedag een verslag moet maken. WTF. Alsof ik nog geen vrije tijd tekort had...

    Iedere keer dat we samen in de bus zitten krijg ik weer alles naar me toe geworpen wat ik fout doen en wat haar problemen wel allemaal niet zijn. Ik hoef niet te weten wat anderen allemaal fout hebben gedaan en als ik er iets van zeg dan ben ik een vreselijke vriendin die haar net zoals iedereen laat vallen. Argh.


    Spoiler alert: you will save yourself