• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2015 - 11:56 ]

    Furiosa schreef:
    (...)

    Awwh, ik wilde bijna zeggen dat je wel hierheen mocht komen, maar in het onweer naar buiten gaan is ook geen goed idee. D:


    Aw, sweetie. Zit ook al in mijn pyjama xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Echt niemand geeft een fuck om mij en ik geef ook geen fuck meer om mezelf


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mijn moeder zegt zo vaak 'ik zeg' voor elke zin. Niet normaal.


    Your make-up is terrible

    Ik weet niet of ik nog verdrietig ben om die anime, of dat het wat dieper gaat..

    Eurgh het is nog niet eens 10 uur, ik heb het gevoel dat het veel later is. Deze dag is zo saai hopelijk is die snel om.


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Caracalla schreef:
    Echt niemand geeft een fuck om mij en ik geef ook geen fuck meer om mezelf


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Furiosa schreef:
    Mijn moeder zegt zo vaak 'ik zeg' voor elke zin. Niet normaal.


    Ga ens turfen hoe vaak ze het op een dag zegt en laat t dan aan haar zien. Misschien gaat ze dr dan op letten. :Y)

    OTOFT: vanavond was echt geweldig! Boogschieten en de club is geweldig. C:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    En dan denk je grotendeels van je mentale issues af te zijn, slaat alles weer in als een bom en voelt het alsof je weer in dezelfde situatie zit als vorig jaar. Gadverdamme. Alles gaat eindelijk goed en toch voel ik me zo zo doodongelukkig.

    Oeh het onweert.


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Het regent, het regent... Meh.


    26 - 02 - '16

    Jaaaaaaaa! Oh my deze koptelefoon is zo mooi <3 Jammer dat het nog even duurt voor ie binnen is :/


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Gibbs schreef:
    (...)

    Ga ens turfen hoe vaak ze het op een dag zegt en laat t dan aan haar zien. Misschien gaat ze dr dan op letten. :Y)

    OTOFT: vanavond was echt geweldig! Boogschieten en de club is geweldig. C:


    Haar vriendin doet het ook, dus ze steken elkaar waarschijnlijk gewoon weer aan, haha.


    Your make-up is terrible

    De hond geeft me steeds een halve hartaanval als ze haar hoofd anders neerlegt en er een oor aan mijn voet kriebelt. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    De hond geeft me steeds een halve hartaanval als ze haar hoofd anders neerlegt en er een oor aan mijn voet kriebelt. D:


    Ik struikelde net bijna over de hond wat ook een halve hartaanval als gevolg had ;o


    26 - 02 - '16

    Furiosa schreef:
    (...)

    Haar vriendin doet het ook, dus ze steken elkaar waarschijnlijk gewoon weer aan, haha.


    Oh, hahaha. Oke dan heeft turven waarschijnlijk niet zo'n nut. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •