• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Poncho • Gail • Smirnoff ice vodka • 19 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Eigengrau • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Avgeropoulos • Saartje • Jillz • 17 •
    Harris • Kim • Appelsap • 18 •
    BIitzkrieg • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Horowitz • Miriam • Ice Tea • 16 •
    Cordon • Jarne • Politie-inspecteur • 16 •
    Vivid • Eva • Amaretto • 15 •
    Frodo • Bes • WKD • 17 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Kangster • Rani • - • 20 •
    Luckyblue • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Endress • Annemarije • Fristi • 17 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Retaliation • Cherona • Butterscotch • 23 •
    Solemnly • Linde • - • 14 •
    Scira • Sylvie • Kinderchampagne • 21 •
    Bostick • Kyle • IJsthee • 18 •
    ImAwesome • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Shipping • Loeka • Coca Cola • 15 •
    SamWinchester • Sharon • Safari • 21 •
    B0B • Erieka • Appelsap • 19 •
    Weasley • Ilona • Chocolademelk • 15 •
    hermelien16 • Anne • Sprite • 14 •
    Mmonroe • Emmie • Vodka-energie • 21 •
    Schraeder • Evelien • Cosmopolitan en vakantie-virgin mojito • 20 •
    Patholoog • Manon • water • 20 •


    Song of the Night: Bad Blood - Taylor Swift

    Song of the Night wachtlijst:
    Huidige Song of the Night sinds 27 juli.
    - Sylvie met Hey Mama - David Guetta ft. Nicki Minaj
    - Sylvie met E•MO•TION - Carly Rae Jepsen
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die verandert moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2015 - 17:13 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 13 aug 2015 - 19:02 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Harris schreef:
    (...)
    Mijn opa is ook in 2006 overleden en ook zijn graf gaat verdwijnen.
    Mijn oma gaat nog wel vrij vaak naar het graf, voornamelijk op de trouwdag, op de dag van zijn overlijden en zijn geboortedag. Wij - mijn oma, oom, ouders, broers en ik - zijn vorige maand er nog naartoe geweest en waarschijnlijk hebben we bij het verkeerde graf een plantje neergezet. Mijn opa's graf heeft namelijk geen steen. Die keer daarvoor dat we er waren geweest, was twee jaar daarvoor geloof ik. Het is niet iets wat wij elk jaar doen. We hebben wel een foto waar mijn opa op staat in de kamer hangen, maar meer ook niet.
    Ik denk nog wel eens terug aan mijn opa, voornamelijk als iemand anders het over zijn of haar band met hun nog levende opa hebben. Dan zit ik weer te janken, maar dat is simpelweg de enige grootouder van mij die is overleden waar ik nog veel van weet. De ouders van mijn vader waren al voor 2006 overleden.

    Ik heb trouwens nooit echt iets gehad van een overleden persoon die contact met me zocht in wat voor vorm dan ook.

    Ik kan me zelfs niet meer herinneren wanneer ik er voor het laatst ben geweest. :/
    En mijn zus gaat ook niet meer, mijn oma kan niet meer en mijn moeder gaat alleen met Allerzielen, de feestdagen en op zijn verjaardag.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rasalhague schreef:
    (...)
    Ja, zoiets...
    Enkele nachten geleden heb ik namelijk gedroomd dat ik mijn opa ging bezoeken in het ziekenhuis. Ik had speciaal voor hem chocolade meegebracht. Maar toen ik in het ziekenhuis aankwam, keek hij heel bedroefd. Hij zat in een rolstoel, zijn haar en kleren zaten in de war en hij keek me aan alsof ik hem geslagen had. Ik had echt zo veel medelijden met hem omdat ik al een tijdje niet meer was geweest.

    Toen ik wakker werd, voelde ik me nog altijd schuldig. Mijn opa is in 2006 aan darmkanker overleden en volgend jaar verdwijnt zijn graf omdat het dan 10 jaar is geleden. Nu is het zo dat ik al jaren niet meer naar zijn graf ben geweest. En nu voel ik me daar dus schuldig over aangezien het nu lijkt alsof hij denkt dat ik hem vergeten ben.

    Snappen jullie zo'n beetje wat ik wil zeggen? :/

    Gosh, wat een nare droom. Ik snap volledig wat je bedoelt met het feit dat het misschien een signaal zou kunnen zijn van hem. Misschien is het toch een idee om zijn graf nog eens te bezoeken of om een foto of wat dan ook van hem in je kamer te zetten, gewoon om (zowel aan jezelf als aan je opa) te tonen dat je hem niet vergeten bent.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Giraffe schreef:
    (...)
    Gosh, wat een nare droom. Ik snap volledig wat je bedoelt met het feit dat het misschien een signaal zou kunnen zijn van hem. Misschien is het toch een idee om zijn graf nog eens te bezoeken of om een foto of wat dan ook van hem in je kamer te zetten, gewoon om (zowel aan jezelf als aan je opa) te tonen dat je hem niet vergeten bent.

    Ik heb een foto van hem op mijn kamer. Ik heb zelfs nog een zwart-wit foto van hem in het hoesje van mijn mobiel zitten. Maar misschien dat ik inderdaad zijn graf nog eens moet bezoeken. Ik blijf me namelijk schuldig voelen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rasalhague schreef:
    (...)
    Ik heb een foto van hem op mijn kamer. Ik heb zelfs nog een zwart-wit foto van hem in het hoesje van mijn mobiel zitten. Maar misschien dat ik inderdaad zijn graf nog eens moet bezoeken. Ik blijf me namelijk schuldig voelen.

    Misschien dat je schuldige gevoel dan verdwijnt als je zijn graf nog een keer bezoekt.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik schreef ook nog wat hé..


    Ich liebe dich 27.12.23

    Sorry, maar ik ga niet meepraten over overleden mensen, dat valt me echt wat te zwaar, voordat ik weer ga huilen.


    16 - 09 - '17

    Scira schreef:
    Sorry, maar ik ga niet meepraten over overleden mensen, dat valt me echt wat te zwaar, voordat ik weer ga huilen.


    26 - 02 - '16

    Sorry, maar ik trek me voor een tijdje even terug uit dit topic. Niet omdat het om dode ging, maar andere redenen.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2015 - 19:29 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jammer, Kyle. Hopelijk kom je snel terug! (:


    16 - 09 - '17

    Scira schreef:
    Jammer, Kyle. Hopelijk kom je snel terug! (:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Scira schreef:
    Jammer, Kyle. Hopelijk kom je snel terug! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik zit nu naar mijn rooster te kijken van volgende week en het had erger gekund. Ik krijg geen les van docenten die ik nog niet kende, dus daar ben ik wel blij mee.
    Maandag/woensdag: 8:30 - 15:45
    Dinsdag: 09:15 - 15:45
    Donderdag: 08:30 - 11:45
    Vrijdag: vrij
    Ik zit toevallig ook in de enige MV-klas die een dag vrij heeft in zijn rooster.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Bostick schreef:
    Weet je van wie ik een sms kreeg, Rick, bah. Iets met een app over hot or not. Ik dacht dat ik dat nummer geblokkeerd had van die eikel --'

    (Boeit me niet als hij het leest, vergeten is niet altijd vergeven bij mij)



    Even voor wat opduidelijking, ik heb die app op mn telefoon staan en ik had perongelijk ergens op geklikt en voor ik het wist stuurde hij echt naar al mijn contacten diezelfde sms. Ging niet met opzet Kyle ;)

    Wel thumbs up voor je zelfgemaakte spreekwoord moest er ff om lachen XD

    Rick Out


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik ga naar de McDonald's. Yay c;

    Vandaag gaat alles best goed!


    26 - 02 - '16

    Heee Rick! (:


    En goedemiddag aan iedereen. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •