• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Poncho • Gail • Smirnoff ice vodka • 19 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Eigengrau • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Avgeropoulos • Saartje • Jillz • 17 •
    Harris • Kim • Appelsap • 18 •
    BIitzkrieg • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Horowitz • Miriam • Ice Tea • 16 •
    Cordon • Jarne • Politie-inspecteur • 16 •
    Vivid • Eva • Amaretto • 15 •
    Frodo • Bes • WKD • 17 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Kangster • Rani • - • 20 •
    Luckyblue • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Endress • Annemarije • Fristi • 17 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Retaliation • Cherona • Butterscotch • 23 •
    Solemnly • Linde • - • 14 •
    Scira • Sylvie • Kinderchampagne • 21 •
    Bostick • Kyle • IJsthee • 18 •
    ImAwesome • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Shipping • Loeka • Coca Cola • 15 •
    SamWinchester • Sharon • Safari • 21 •
    B0B • Erieka • Appelsap • 19 •
    Weasley • Ilona • Chocolademelk • 15 •
    hermelien16 • Anne • Sprite • 14 •
    Mmonroe • Emmie • Vodka-energie • 21 •
    Schraeder • Evelien • Cosmopolitan en vakantie-virgin mojito • 20 •
    Patholoog • Manon • water • 20 •


    Song of the Night: Bad Blood - Taylor Swift

    Song of the Night wachtlijst:
    Huidige Song of the Night sinds 27 juli.
    - Sylvie met Hey Mama - David Guetta ft. Nicki Minaj
    - Sylvie met E•MO•TION - Carly Rae Jepsen
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die verandert moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2015 - 17:13 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 13 aug 2015 - 19:02 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ga op mezelf wonen c;
    M'n intake was vorige week donderdag. Als het goed is hoor ik komende donderdag meer en anders volgende week donderdag.


    26 - 02 - '16

    Ik woon op mezelf bij mn ouders. _O_

    Oke, ik woon nog thuis. Buhbuh. Money laat het niet toe om op mezelf te gaan wonen, oké. xd Niet dat ik überhaupt zoveel haast heb om op mezelf te gaan wonen en meer te moeten betalen dan wat ik nu doe... x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    B0B schreef:
    Ik ga op mezelf wonen c;
    M'n intake was vorige week donderdag. Als het goed is hoor ik komende donderdag meer en anders volgende week donderdag.

    Wat fijn om te horen!
    Ga je dichtbij je nog huidige woonplaats wonen of aan de andere kant van het land?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Harris schreef:
    (...)
    Wat fijn om te horen!
    Ga je dichtbij je nog huidige woonplaats wonen of aan de andere kant van het land?


    Als het meezit woon ik straks in Oldebroek (vlakbij Elburg, Walibi World etc)

    [ bericht aangepast op 17 aug 2015 - 13:41 ]


    26 - 02 - '16

    Ik woon nu gewoon al een jaar op mezelf :o waar gaat de tijd heen XD
    Maar die munyproblems ondervind ik zelf ook, ik heb een negatief inkomen van 65 euro in de maand.
    Daarnaast rook ik als een ketter en blow ik nog maandelijks XD (Laatste probeer ik wel mee te stoppen = zoooo duur)

    Maar goed over 4 jaar werk ik en dan heb ik huisje boompje beestje XD (Notice dat er geen vrouw en kinderen in staat :P Dat duurt nog wel langer denk ik xD


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Super stoer ja, blowen. Echt, je bent héél stoer man, respect.

    Sorry hoor dat ik reageer, maar ik irriteer me dood.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    @Kyle
    Joh, hij probeert te stoppen. Das al wat. (:
    Hoe gaatie met jou? ^^


    @Rickert
    Jup. Dat money is precies de reden waarom ik nog niet op mezelf ga. Financieel gezien is het gewoon verre van aantrekkelijk voor me. En aangezien ik thuis het prima kan vinden met mn ouders en ze tegenwoordig toch vaker bezig zijn in de tuin of op het podium ofseu en ik ze dus niet constant zie heb ik daar ook geen problemen mee en is dit voorlopig nog wel ideaal.
    (Ga nu niet denken dat ik voor altijd thuis zal blijven wonen, daar heb ik geen zin in. XD )


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb een ex gehad die ook blowde. Stoppen is inderdaad ontzettend lastig :/
    Maar ja, stoppen met roken is ook al ontzettend vervelend. Mijn huidige vriend rookt ook en hij wil ook ontzettend graag stoppen. Ik heb er op zich geen problemen mee, maar gewoon het idee dat zoiets je in z'n macht houdt. Het hele verslavingsidee is al ontzettend naar.


    26 - 02 - '16

    B0B schreef:
    Ik heb een ex gehad die ook blowde. Stoppen is inderdaad ontzettend lastig :/
    Maar ja, stoppen met roken is ook al ontzettend vervelend. Mijn huidige vriend rookt ook en hij wil ook ontzettend graag stoppen. Ik heb er op zich geen problemen mee, maar gewoon het idee dat zoiets je in z'n macht houdt. Het hele verslavingsidee is al ontzettend naar.


    Ik ben gelukkig niet verslaafd, en mn pa is van zn rookverslaving afgekomen. Moest wel direct na dat hartinfarct, dus bij hem was het echt een direct levensbedreigende reden dat ie moest stoppen. Ik denk dat dat het in zekere zin wel makkelijker maakt.
    Mijn moeder heeft zoiets niet bij zichzelf meegemaakt en rookt nog wel. Ze is al echt enorm gestopt en rookt nog maar 5 sigaretten op een dag, maar helemaal stoppen lukt haar niet. Terwijl 5 sigaretten eigenlijk in mijn ogen best weinig is. Maar de stap om daadwerkelijk helemaal te stoppen schijnt haar toch te moeilijk te zijn.

    Stoppen is inderdaad erg lastig. Wel respect voor de mensen die ermee bezig zijn. (:

    Trouwens, ik hoop enorm voor je dat je op jezelf kunt gaan wonen, Erieka! :3 Zal een stuk beter voor je zijn, denk ik. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Ik ben gelukkig niet verslaafd, en mn pa is van zn rookverslaving afgekomen. Moest wel direct na dat hartinfarct, dus bij hem was het echt een direct levensbedreigende reden dat ie moest stoppen. Ik denk dat dat het in zekere zin wel makkelijker maakt.
    Mijn moeder heeft zoiets niet bij zichzelf meegemaakt en rookt nog wel. Ze is al echt enorm gestopt en rookt nog maar 5 sigaretten op een dag, maar helemaal stoppen lukt haar niet. Terwijl 5 sigaretten eigenlijk in mijn ogen best weinig is. Maar de stap om daadwerkelijk helemaal te stoppen schijnt haar toch te moeilijk te zijn.

    Stoppen is inderdaad erg lastig. Wel respect voor de mensen die ermee bezig zijn. (:

    Trouwens, ik hoop enorm voor je dat je op jezelf kunt gaan wonen, Erieka! :3 Zal een stuk beter voor je zijn, denk ik. (:


    Dat is ook lastig. Mijn vriend heeft het meerdere keren geprobeerd, voor mij. Maar ik heb gezegd dat 'ie gewoon moet stoppen wanneer het voor hem goed voelt c;
    Nu rookt hij minder en dat is op zich ook al een hele stap. Zelf denk ik dat op mezelf wonen ook een goede stap voor mij is. Tijd om de ontwikkeling, die tijdelijk stop stond, weer te vervolgen c;


    26 - 02 - '16

    Ik denk dat het voor een roker echt al een hele stap is om de helft aan sigaretten die hij/zij normaal rookt, gaat roken.
    Niemand rookt bij ons thuis, maar de ouders van mijn vader rookte wel vrij veel toen hij nog thuiswonende was. Mijn vader heeft ook sinds een jaar astma, dus is het voor hem ook niet slim om in de buurt van rokers te gaan staan.
    Ik vind roken echt stinken en ik hoop echt dat ik nooit van mijn leven een sigaret ga roken.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Gelukkige zwarte katten dag allemaal!


    26 - 02 - '16

    B0B schreef:
    (...)

    Dat is ook lastig. Mijn vriend heeft het meerdere keren geprobeerd, voor mij. Maar ik heb gezegd dat 'ie gewoon moet stoppen wanneer het voor hem goed voelt c;
    Nu rookt hij minder en dat is op zich ook al een hele stap. Zelf denk ik dat op mezelf wonen ook een goede stap voor mij is. Tijd om de ontwikkeling, die tijdelijk stop stond, weer te vervolgen c;



    Komt gewoon helemaal goed met jou! :3
    En wel lief van je vriend dat ie toch speciaal wil stoppen. Misschien doet ie dat ook, omdat ie wel weet dat het slecht is en dat jij extra motivatie voor 'm bent? In ieder geval wel goed dat ie het in ieder geval wel wil proberen te stoppen. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bostick schreef:
    Super stoer ja, blowen. Echt, je bent héél stoer man, respect.

    Sorry hoor dat ik reageer, maar ik irriteer me dood.


    Kyle ik kom hier niet voor problemen ofzo, maar blowen heeft niks met stoer zijn te maken.
    Het is gewoon iemands eigen keuze of je het doet of niet, er zitten gigantisch veel voordelen aan.
    Maar ook best grote nadelen. Bij mij helpt het gewoon beter dan mn prozac en met een chronische depressie moet je wat.

    Je commentaar is gewoon nergens voor nodig, dus excuses aanvaard ;)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Gibbs schreef:
    (...)


    Komt gewoon helemaal goed met jou! :3
    En wel lief van je vriend dat ie toch speciaal wil stoppen. Misschien doet ie dat ook, omdat ie wel weet dat het slecht is en dat jij extra motivatie voor 'm bent? In ieder geval wel goed dat ie het in ieder geval wel wil proberen te stoppen. ^^


    Hij is echt een schat, ook omdat hij vindt dat ik een goede motivatie ben voor hem om te gaan werken c;
    Dus dat hij dan rookt en daar moeilijk mee kan stoppen, vind ik niet zo erg. Dat komt vanzelf wel ^^


    26 - 02 - '16