• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Poncho • Gail • Smirnoff ice vodka • 19 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Eigengrau • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Avgeropoulos • Saartje • Jillz • 17 •
    Harris • Kim • Appelsap • 18 •
    BIitzkrieg • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Horowitz • Miriam • Ice Tea • 16 •
    Cordon • Jarne • Politie-inspecteur • 16 •
    Vivid • Eva • Amaretto • 15 •
    Frodo • Bes • WKD • 17 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Kangster • Rani • - • 20 •
    Luckyblue • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Endress • Annemarije • Fristi • 17 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Retaliation • Cherona • Butterscotch • 23 •
    Solemnly • Linde • - • 14 •
    Scira • Sylvie • Kinderchampagne • 21 •
    Bostick • Kyle • IJsthee • 18 •
    ImAwesome • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Shipping • Loeka • Coca Cola • 15 •
    SamWinchester • Sharon • Safari • 21 •
    B0B • Erieka • Appelsap • 19 •
    Weasley • Ilona • Chocolademelk • 15 •
    hermelien16 • Anne • Sprite • 14 •
    Mmonroe • Emmie • Vodka-energie • 21 •
    Schraeder • Evelien • Cosmopolitan en vakantie-virgin mojito • 20 •
    Patholoog • Manon • water • 20 •


    Song of the Night: Bad Blood - Taylor Swift

    Song of the Night wachtlijst:
    Huidige Song of the Night sinds 27 juli.
    - Sylvie met Hey Mama - David Guetta ft. Nicki Minaj
    - Sylvie met E•MO•TION - Carly Rae Jepsen
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die verandert moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2015 - 17:13 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 13 aug 2015 - 19:02 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PEOPLE!
    Oke, stel; Je vindt een gozer keeeiiiii knap en geweldig en goddelijk en best wel erg leuk, maar hij ziet jou niet zitten. En je dacht dat je over hem heen was, maar kennelijk zijn er stiekem wat gevoelens blijven zitten en daar kwam je achter toen hij zijn profielfoto op FB had veranderd.
    HOE MOET IK DAAR IN HEMELSNAAM MEE DEALEN? D: En ja, ik zie hem morgen weer. En ja, hij gaat mij ook morgen weer negeren, want hij praat al een tijd niet meer tegen me door onbekende redenen.
    Buh. Ik weet ook wel dat ik me erover heen moet zetten, maar HOE? :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    @Yolanda Inderdaad.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Gibbs schreef:
    PEOPLE!
    Oke, stel; Je vindt een gozer keeeiiiii knap en geweldig en goddelijk en best wel erg leuk, maar hij ziet jou niet zitten. En je dacht dat je over hem heen was, maar kennelijk zijn er stiekem wat gevoelens blijven zitten en daar kwam je achter toen hij zijn profielfoto op FB had veranderd.
    HOE MOET IK DAAR IN HEMELSNAAM MEE DEALEN? D: En ja, ik zie hem morgen weer. En ja, hij gaat mij ook morgen weer negeren, want hij praat al een tijd niet meer tegen me door onbekende redenen.
    Buh. Ik weet ook wel dat ik me erover heen moet zetten, maar HOE? :c

    Verwijder hem als vriend op fb? Dat maakt het misschien al wat makkelijker? (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rasalhague schreef:
    (...)
    Verwijder hem als vriend op fb? Dat maakt het misschien al wat makkelijker? (:


    Haha dat was idd sowieso al mijn plan ja. ^^
    Maar toch zie ik m iedere vrijdag waar ie werkt in de winkel voor waar ik accordeon speel. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Haha dat was idd sowieso al mijn plan ja. ^^
    Maar toch zie ik m iedere vrijdag waar ie werkt in de winkel voor waar ik accordeon speel. :')

    Maar het zal in ieder geval wel gemakkelijker zijn denk ik. Verwijder hem en blokkeer hem eventueel op fb. Op deze manier ga je niet "stiekem" kijken op zijn profiel.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rasalhague schreef:
    (...)
    Maar het zal in ieder geval wel gemakkelijker zijn denk ik. Verwijder hem en blokkeer hem eventueel op fb. Op deze manier ga je niet "stiekem" kijken op zijn profiel.


    Ohja, dat laatsts is idd ook wel een goed idee. Anders ga ik inderdaad vast toch kijken x) thanks ^^




    &Goeeeedemorgen! Ik slaap nog half :') jullie ook? :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Iemand die kan helpen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Iemand die kan helpen?


    Sorry, ik maak alleen maar collages, áls ik al tijd neem. Maar nu heb ik nog tijd, nog heb ik ooit collages gemaakt voor Quizlet. Waarom probeer je het niet in zo'n coverstore, die zijn er genoeg op Q?

    [ bericht aangepast op 14 aug 2015 - 17:13 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Sorry, ik maak alleen maar collages, áls ik al tijd neem. Maar nu heb ik nog tijd, nog heb ik ooit collages gemaakt voor Quizlet. Waarom probeer je het niet in zo'n coverstore, die zijn er genoeg op Q?

    Thanks, ik gooi het er even in.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nieuw verhaal. Ook deze hoop ik ooit af te maken en uit te geven (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik weet dat ik blij moet zijn dat ik nog een oma heb, maar op dit moment werkt ze me enorm op de zenuwen. Ze wil per se dingen op een bepaalde manier en altijd alles om haar draaien. Ik ben dat zo enorm zat. Ugh. En dan noemen ze mij autistisch!


    26 - 02 - '16

    @Erieka Je mag zeker blij zijn dat je nog een oma hebt. Soms werken familieleden je gewoon op je zenuwen. Het zal vast wel weer overgaan.

    Mijn nichtje heeft net haar oma verloren, wat betekent dat ze nog alleen één opa heeft, of helemaal geen grootouders meer. Onze gezamenlijke opa en oma zijn namelijk al ruim tien jaar terug overleden.
    Nu heb ik weer die angst dat ik mijn enige oma ga verliezen. Zij is de enige grootouder die mijn broers en ik nog hebben en wij zijn haar enige kleinkinderen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Miauw!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kim, dank je voor je abo, hopelijk ga je het ook leuk vinden!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Goedenavond mensjes, hoeist hier?

    Ik ga maar niet meepraten over jullie oma-gesprek, want mijn mening is toch totaal anders en ik heb geen zin in ruzie. :p
    En dat verhaal ga ik later eens bekijken. Kyle. Heb alleen nu geen zin om watdanook te lezen. Dus ik kijk morgen wel eem. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •