• Hoi!
    Ik keek een vlog van Mascha van Beautygloss en zag dat zij bezig was met strijkkralen. Daar kreeg ik helemaal inspiratie van, dus ik ben naar de Action gegaan en heb een pot strijkkralen en vormpjes gekocht. Nu ben ik er de hele tijd lekker mee bezig, en het is nog hartstikke leuk ook! Zijn er ook andere mensen hier die dit doen?

    Mijn creaties tot nu toe:

    [ bericht aangepast op 14 aug 2015 - 10:03 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb dat eerder zoveel gedaan. Maar ik heb het al jaren niet meer aangeraakt, haha. Wel leuk!


    The truth is out there.

    Voor het laatst gedaan dat ik zes was.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Clarice schreef:
    Ik heb dat eerder zoveel gedaan. Maar ik heb het al jaren niet meer aangeraakt, haha. Wel leuk!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Die heb ik ook gezien en ook haar filmpje over hoe ze onderzetters maakt van strijkkralen, heb je die ook gezien?

    Ik kreeg spontaan zin om ook iets te gaan maken met strijkkralen, maar ik weet niet wat en als het goed is heb ik ergens nog strijkkralen en vormpjes om ze op te doen.

    Wat maak jij met de strijkkralen?


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    Die heb ik ook gezien en ook haar filmpje over hoe ze onderzetters maakt van strijkkralen, heb je die ook gezien?

    Ik kreeg spontaan zin om ook iets te gaan maken met strijkkralen, maar ik weet niet wat en als het goed is heb ik ergens nog strijkkralen en vormpjes om ze op te doen.

    Wat maak jij met de strijkkralen?

    Ja haha! En aangezien het vakantie was, vond ik het wel een goede timing om nu te beginnen (:
    Ik probeerde steeds een foto van mijn creaties te uploaden, maar ik krijg hem maar niet op mijn computer... Ik heb iig hartjes gemaakt, heel veel pacmanspookjes en een aantal Mario dingetjes (:


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik zit op facebook in een creatieve groep, "Creatief met Action, Wibra en Big Bazaar" en daar zijn er ook heel wat mensen die strijkkralen! Ik zie er altijd heel veel toffe dingen van :) Elsa van Frozen, Minions, eigenlijk van alles. En dan gemaakt op 18 bledjes of hoe je het ook schrijft. Echt groot! Maar wel ontzettend gaaf


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Eledhel schreef:
    (...)
    Ja haha! En aangezien het vakantie was, vond ik het wel een goede timing om nu te beginnen (:
    Ik probeerde steeds een foto van mijn creaties te uploaden, maar ik krijg hem maar niet op mijn computer... Ik heb iig hartjes gemaakt, heel veel pacmanspookjes en een aantal Mario dingetjes (:


    Inderdaad, goeie timing.

    Dat is jammer, ik had je creaties graag gezien. Hoe heb je de hartjes gemaakt? Want ik heb (geloof ik) een speciaal hart vormpje. En hoe heb je de andere gemaakt?


    Physics is awesome

    Clarice schreef:
    Ik heb dat eerder zoveel gedaan. Maar ik heb het al jaren niet meer aangeraakt, haha. Wel leuk!


    Alleen laatste nog een keer, maar ja, dit inderdaad.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb ze al een tijd niet meer aangeraakt maar ik heb nog zes van die gigantische potten boven staan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Quokka schreef:
    (...)

    Inderdaad, goeie timing.

    Dat is jammer, ik had je creaties graag gezien. Hoe heb je de hartjes gemaakt? Want ik heb (geloof ik) een speciaal hart vormpje. En hoe heb je de andere gemaakt?

    Morgen probeer ik de foto nog een keer te versturen, dan kan je het zien!
    Ik heb vormpjes van de Action maar die zijn echt flut, dus ik volg of een internetpatroon of ik doe het zelf, ligt eraan. Ik ga binnenkort maar betere vormpjes kopen!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Als mijn zusje van 7 er mee bezig is doe ik soms wel eens mee, haha.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Yeah, ik heb de foto eindelijk kunnen uploaden! Er staat nu alleen een zwart/witte onderzetter niet op omdat ik die gisteravond laat pas heb gemaakt. Maar, dit zijn dus mijn creaties tot nu toe:


    Aanklikbaar: klik.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Yeah, ik heb de foto eindelijk kunnen uploaden! Er staat nu alleen een zwart/witte onderzetter niet op omdat ik die gisteravond laat pas heb gemaakt. Maar, dit zijn dus mijn creaties tot nu toe:


    Aanklikbaar: klik.


    Die pacmanspookjes zien er schattig uit. Je creaties zijn er mooi en kleurrijk uit.


    Physics is awesome

    Wauw, je pacmanspookjes zien er echt leuk uit!

    Ik wil nu ook weer strijkkralen. Ik ga ze zo maar weer eens opzoeken


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Haha, dankje! Op Pinterest staan allemaal dingetjes die ik namaak, echt verslavend. Mijn pot, die ik twee dagen geleden heb gekocht, is alweer half leeg :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...