• Weet iemand welke beroepen de personages hebben gekregen? Uit harry potter dan he. Wan ik had het er net met een vriendin over maar zij weet het ook niet.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik dacht dat harry les ging geven op zweinstein


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    CandyFace schreef:
    Ik dacht dat harry les ging geven op zweinstein

    Nee, Harry wordt schouwer.
    Kijk btw op wikipedia, daar kan je het vást wel vinden (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Die Marcel wordt leraar kruidenkunde. -a-


    It's time to be happy again.

    Maryland schreef:
    (...)
    Nee, Harry wordt schouwer.
    Kijk btw op wikipedia, daar kan je het vást wel vinden (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Enkel het beroep van Marcel is bekend in de boeken.
    Harry wou schouwer worden, er staat nergens of hij dat wel degelijk geworden ís.

    [ bericht aangepast op 9 april 2011 - 18:14 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    BlueElephant schreef:
    Enkel het beroep van Marcel is bekend in de boeken.
    Harry wou schouwer worden, er staat nergens of hij dat wel degelijk geworden ís.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Was Hermoine niet gaan werken bij het ministerie van toverkunsten? Ik neem trouwens aan dat George nog steeds die fopwinkel heeft. Ginny is gaan spelen in 1 of ander Quidditch team, de Holly Hods ofzo iets, volgensmij?(:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Devonne schreef:
    Was Hermoine niet gaan werken bij het ministerie van toverkunsten? Ik neem trouwens aan dat George nog steeds die fopwinkel heeft. Ginny is gaan spelen in 1 of ander Quidditch team, de Holly Hods ofzo iets, volgensmij?(:

    en Ron werkt samen met George in de winkel


    Je moet worden wie je bent.

    Op wikipedia staat het geloof ik wel (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    http://harrypotter.wikia.com/wiki/Main_Page

    Als er op HPwikia er niks over te vinden is dan is het niet bekent


    (Be)lieve in (you)rself

    Harry en Ron zijn schouwers
    Marcel geeft les op zweinstein
    Olivier Plank is zwerkbal captain van het officiële Britse team
    George behoud de tovertweelings top fop shop
    Hermelien wilde verder met de shit, maar is op het ministerie van toverkunst gaan werken (niet bekend als wat)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    JK rowling heeft toegegeven dat Ron George eerst hielp in de winkel en dat hij daarna samen met Harry schouwer is geworden. Hermelien is op het ministerie van toverkunst gaan werken in de afdeling met magische wezens en Marcel is leraar kruidenkunde.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    ik geloof dat Ginny is gaan spelen bij the Hollyhead Harpies (beste zwerkbalclub ever na pullover united (H) )
    Harry en Ron zijn schouwers geworden.


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Fides schreef:
    JK rowling heeft toegegeven dat Ron George eerst hielp in de winkel en dat hij daarna samen met Harry schouwer is geworden. Hermelien is op het ministerie van toverkunst gaan werken in de afdeling met magische wezens en Marcel is leraar kruidenkunde.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dit tweet iemand op twitter:

    Ginny played for the Holyhead Harpies, before retiring to start a family & become senior Quidditch correspondent at the Daily Prophet.

    Hermione reforms house elf regulations before switching to Magical Law and getting rid of pro-pure-blood legislation.

    Harry, Ron, Hermione revolutionized the Ministry of Magic. It has now evolved into a really good place to be.

    Luna is travelling the world, looking for mad creatures.