• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Poncho • Gail • Smirnoff ice vodka • 19 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Eigengrau • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Avgeropoulos • Saartje • Jillz • 17 •
    Harris • Kim • Appelsap • 18 •
    BIitzkrieg • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Horowitz • Miriam • Ice Tea • 16 •
    Cordon • Jarne • Politie-inspecteur • 16 •
    Vivid • Eva • Amaretto • 15 •
    Frodo • Bes • WKD • 17 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Kangster • Rani • - • 20 •
    Luckyblue • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Endress • Annemarije • Fristi • 17 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Retaliation • Cherona • Butterscotch • 23 •
    Solemnly • Linde • - • 14 •
    Scira • Sylvie • Kinderchampagne • 21 •
    Bostick • Kyle • IJsthee • 18 •
    ImAwesome • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Shipping • Loeka • Coca Cola • 15 •
    SamWinchester • Sharon • Safari • 21 •
    B0B • Erieka • Appelsap • 19 •
    Weasley • Ilona • Chocolademelk • 15 •
    hermelien16 • Anne • Sprite • 14 •
    Mmonroe • Emmie • Vodka-energie • 21 •
    Schraeder • Evelien • Cosmopolitan en vakantie-virgin mojito • 20 •
    Patholoog • Manon • water • 20 •


    Song of the Night: Bad Blood - Taylor Swift

    Song of the Night wachtlijst:
    Huidige Song of the Night sinds 27 juli.
    - Sylvie met Hey Mama - David Guetta ft. Nicki Minaj
    - Sylvie met E•MO•TION - Carly Rae Jepsen
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die verandert moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2015 - 17:13 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 13 aug 2015 - 19:02 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MT...

    Is er een reden waarom ik gister werd genegeerd?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sorry als ik je genegeerd heb. Ik reageerde niet, omdat mijn hoofd enorm vol zit met de intake vandaag. Die is, voor jullie informatie, goed verlopen. Volgende week hoor ik hopelijk meer over eventuele plaatsing en dergelijke.


    26 - 02 - '16

    B0B schreef:
    Sorry als ik je genegeerd heb. Ik reageerde niet, omdat mijn hoofd enorm vol zit met de intake vandaag. Die is, voor jullie informatie, goed verlopen. Volgende week hoor ik hopelijk meer over eventuele plaatsing en dergelijke.


    Nou mooi. Hoop dat het snel gebeurt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    MT...

    Is er een reden waarom ik gister werd genegeerd?

    Sorry, ik was offline gegaan nadat ik mijn laatste bericht in het topic had gepost.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Bostick schreef:
    MT...

    Is er een reden waarom ik gister werd genegeerd?

    Ik ben snel even terug gaan kijken en wil me ook verontschuldigen. Ik heb er gewoon over gekeken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dank jullie dat jullie het niet aanvallend opvatten, het is goed. Alleen jammer dat het niet gezien werd, maar ja. Kan gebeuren.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Weet je van wie ik een sms kreeg, Rick, bah. Iets met een app over hot or not. Ik dacht dat ik dat nummer geblokkeerd had van die eikel --'

    (Boeit me niet als hij het leest, vergeten is niet altijd vergeven bij mij)

    [ bericht aangepast op 13 aug 2015 - 18:40 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pim is de prins op de erwt: 4 stoelen op elkaar gestapeld met daar bovenop een kussentje.




    Lui mormeltje dat 'ie ook is, hahahaa


    26 - 02 - '16

    B0B schreef:
    Pim is de prins op de erwt: 4 stoelen op elkaar gestapeld met daar bovenop een kussentje.




    Lui mormeltje dat 'ie ook is, hahahaa

    Pff, dan heb je mijn mini poedel niet ontmoet. Die is...super lui, haha. Doet alsof hij doof is als ik vraag of hij naar buiten wilt. Dus dat zegt al genoeg xD


    -

    Ik vond dat het wel weer tijd werd voor een leuk, lekker nutteloos topic. Dus ik heb ze even in een topic gezet c;



    "Obey me, hoomin"


    26 - 02 - '16

    Bostick schreef:
    Weet je van wie ik een sms kreeg, Rick, bah. Iets met een app over hot or not. Ik dacht dat ik dat nummer geblokkeerd had van die eikel --'

    (Boeit me niet als hij het leest, vergeten is niet altijd vergeven bij mij)


    Weird...


    16 - 09 - '17

    Ik lig er net zoals Pim bij, Erieka, vooral als ik tv aan het kijken ben.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Gheheheh :'D
    Groot gelijk. Als ik iets met mijn telefoon doe op mijn kamer dan lig ik er ook zo bij c;


    26 - 02 - '16

    Harris schreef:
    Ik lig er net zoals Pim bij, Erieka, vooral als ik tv aan het kijken ben.

    Hahahahaha ik juist niet. Beh 's avonds dan.


    -

    Ik vind 't echt fijn om zo te liggen. :')


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."