• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Poncho • Gail • Smirnoff ice vodka • 19 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Eigengrau • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Avgeropoulos • Saartje • Jillz • 17 •
    Harris • Kim • Appelsap • 18 •
    BIitzkrieg • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Horowitz • Miriam • Ice Tea • 16 •
    Cordon • Jarne • Politie-inspecteur • 16 •
    Vivid • Eva • Amaretto • 15 •
    Frodo • Bes • WKD • 17 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Kangster • Rani • - • 20 •
    Luckyblue • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Endress • Annemarije • Fristi • 17 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Retaliation • Cherona • Butterscotch • 23 •
    Solemnly • Linde • - • 14 •
    Scira • Sylvie • Kinderchampagne • 21 •
    Bostick • Kyle • IJsthee • 18 •
    ImAwesome • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Shipping • Loeka • Coca Cola • 15 •
    SamWinchester • Sharon • Safari • 21 •
    B0B • Erieka • Appelsap • 19 •
    Weasley • Ilona • Chocolademelk • 15 •
    hermelien16 • Anne • Sprite • 14 •
    Mmonroe • Emmie • Vodka-energie • 21 •
    Schraeder • Evelien • Cosmopolitan en vakantie-virgin mojito • 20 •
    Patholoog • Manon • water • 20 •


    Song of the Night: Bad Blood - Taylor Swift

    Song of the Night wachtlijst:
    Huidige Song of the Night sinds 27 juli.
    - Sylvie met Hey Mama - David Guetta ft. Nicki Minaj
    - Sylvie met E•MO•TION - Carly Rae Jepsen
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die verandert moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2015 - 17:13 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 13 aug 2015 - 19:02 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ^Die is zo droog. :')


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Harris schreef:
    ^Die is zo droog. :')

    Jup xd

    Hier is de video van de vuurwekshow in Hoorn. Als je geen geduld hebt kun je doorspoelen naar de finale vanaf 10 minuten (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ^Erg spectaculair. Dat vind ik nou mooi vuurwerk. Met oud en nieuw hoor ik grotendeels harde knallen, maar dat vind ik niet mooi.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Harris schreef:
    ^Erg spectaculair. Dat vind ik nou mooi vuurwerk. Met oud en nieuw hoor ik grotendeels harde knallen, maar dat vind ik niet mooi.


    Nee, geef mij ook maar siervuurwerk hoor (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dinsdag moeten we naar het Stedelijk Museum met het openbaar vervoer en ik hoop dat we het in één keer kunnen vinden en niet in de verkeerde trein of tram stappen.. *fingers crossed*


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Haha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Haha. Of die plaats Bedum in Nederland, waar ze een bordje Tsss naast hebben gehangen. :')


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Bostick schreef:
    Haha


    I like (wbw)

    En uuuuuugh, ik heb net echt overheerlijke sushi gegeten en ik denk dat het op mijn maag ligt. Ik voel me echt zo misselijk hé. Maar het is mijn eigen schuld...
    Als ik in slaap val, vlak na mijn eten, ben ik voor de rest van de dag zo misselijk als wat. I don't like it. D:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ja Kim die ken ik xd

    Andere Kim: Oei, sterkte met je maag!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb wel eens als ik 's avonds in bed lig dat ik ineens een misselijk gevoel krijg. Meestal heb ik dan ook honger.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Harris schreef:
    Ik heb wel eens als ik 's avonds in bed lig dat ik ineens een misselijk gevoel krijg. Meestal heb ik dan ook honger.

    Ah oei, dat is ook wel lastig ja.

    Nee, ik heb gewoon van nature een heel gevoelige maag. Als ik dan, zoals nu, iets eet en vervolgens me neerleg om een dutje te doen dan word ik misselijk. Het is nog erger als ik eieren heb gegeten. Dit is gewoon een lastig gevoel. Maar de sushi was zo lekker. D:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rasalhague schreef:
    (...)
    Ah oei, dat is ook wel lastig ja.

    Nee, ik heb gewoon van nature een heel gevoelige maag. Als ik dan, zoals nu, iets eet en vervolgens me neerleg om een dutje te doen dan word ik misselijk. Het is nog erger als ik eieren heb gegeten. Dit is gewoon een lastig gevoel. Maar de sushi was zo lekker. D:

    Voortaan dus niet meer gaan liggen als je lekkere sushi hebt gegeten.
    Ik heb een spastische darm en daardoor verdraag ik gekruid eten niet zo goed. Ik heb het al bij kerrie. De ene keer gaat het wel goed en de andere keer is het helemaal mis.
    En door mijn allergie voor noten en pinda's is het soms wat lastig met eten.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik had een week geleden ongeveer een spel besteld en geleverd gekregen van een site. Hij zou goed zijn volgens hun, maar hij vertoont nu al kuren! Continu vastlopen en dergelijke. Ik heb ze een mail gestuurd. Ik hoop echt dat ik mijn geld terugkrijg o.i.d, want dit is gewoon enorm balen. Ik hoopte mijn verzameling uit te kunnen breiden, maar toch niet dus :C


    26 - 02 - '16

    B0B schreef:
    Ik had een week geleden ongeveer een spel besteld en geleverd gekregen van een site. Hij zou goed zijn volgens hun, maar hij vertoont nu al kuren! Continu vastlopen en dergelijke. Ik heb ze een mail gestuurd. Ik hoop echt dat ik mijn geld terugkrijg o.i.d, want dit is gewoon enorm balen. Ik hoopte mijn verzameling uit te kunnen breiden, maar toch niet dus :C


    Dat is echt vet balen, ook een vette naaistreek. Welk spel is het?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Dat is echt vet balen, ook een vette naaistreek. Welk spel is het?


    Yes, it is. Het is het DS spel Pokemon Diamond. Komt uit 2008 geloof ik. Vandaar dat het ook bijna nergens meer te koop is :'C


    26 - 02 - '16