• Toen ik gister een topic maakte, kon ik voordat ik hem ging activeren, op preview klikken. Dit vond ik erg handig. Op een gegeven moment besloot ik het topic te activeren -voor het geval dat-. Toen viel het me op dat die knop er niet meer stond. (Alleen aanpassen) Ik vind het een handige knop en zou hem daar ook graag willen.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2015 - 9:22 ]

    Wie is voor?

    85.7% (12 stemmen)
     
    Ja, lijkt mij handig.

    0.0% (0 stemmen)
     
    Nee, onnodig.

    14.3% (2 stemmen)
     
    Anders/Geen mening.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dat is mij nooit opgevallen, dus blijkbaar is er voor mij geen nood aan. Ik kan alleen ook geen enkele reden bedenken waarom ik tegen zou zijn, dus voor wat mij betreft.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ja, dit is mij ook al opgevallen. Bijvoorbeeld bij het aanmaken van een topic of een rol schrijven, waarbij ik het later nog wil aanpassen, zou ik dit echt heel handig vinden. Het is dat jij dit nu hebt voorgesteld anders had ik het waarschijnlijk ook nog wel eens een keer gedaan.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ja, tegen dat probleem ben ik ook al eens opgelopen. Lijkt me erg handig. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Voor mij maakt het niet uit, maar ik ben zeker niet tegen.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ben er ook meermaals tegenaan gelopen. Volmondig voor dus. :)


    She's imperfect but she tries

    Ik ben voor, want ik mis die button wel!
    Ik heb soms wel eens zo iets met mijn RPG rollen maken, dan wil ik het bericht aanpassen en wil ik kijken hoe het staat, maar dan moet ik hem eerst opslaan en mijn rol weer helemaal terugzoeken, om hem vervolgens weer aan te passen. Dus ik ben zeker voor!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Inderdaad, vooral bij RPG rollen die ik wil bewerken mis ik die knop zeker. Ik ben voor!


    “A queen will always turn pain into power.”

    WeasIey schreef:
    Inderdaad, vooral bij RPG rollen die ik wil bewerken mis ik die knop zeker. Ik ben voor!


    take me back to the basics and the simple life

    Square schreef:
    Ja, tegen dat probleem ben ik ook al eens opgelopen. Lijkt me erg handig. ^^


    26 - 02 - '16

    Als je met veel codes werkt, is dat inderdaad wel gemakkelijk. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury