• Heel veel mensen hier op Q, zetten bij foto's van zichzelf: Ja, ik ben dik. Maar dat zijn ze helemaal niet! Als nou meiden dat lezen/zien die écht te dik zijn, die worden nog meer onzeker.


    Duidelijk? Sorry als je nu vind dat ik zeur, maar ik vind dat best irritant worden. x)

    OMFG ik ben het helemaal met je eens!

    echt irritant x) als je bind dat je te dik bent hou dat dan voor jezelf!!!

    <3

    #gaat zwijge;#

    ben het met je eens.

    OMFG ik ben het helemaal met je eens!

    echt irritant x) als je bind dat je te dik bent hou dat dan voor jezelf!!!

    <3


    Precies. Dat hoeven wij echt niet te weten.

    IK ben het met je eens. Ze willen gewoon horen dat ze mooi zijn en zetten daarom erbij dat ze zichzelf dik vinden. Hoe laag kan je zijn >.<

    Weetje wat dik is? o.o
    euh andre hazes bijvoorbeeld. Dat is dik.
    Die meiden hier zijn gewoon normaal.

    IK ben het met je eens. Ze willen gewoon horen dat ze mooi zijn en zetten daarom erbij dat ze zichzelf dik vinden. Hoe laag kan je zijn >.<

    idd,ze zetten erbij 'ik ben dik/lelijk' en dan hopen ze natuurlijk da wij gaan zeggen van 'Nee ge bent nie dik/Lelijk' maa naa een tijdje word ik het wel beu ^^
    xx


    everybody needs a song.

    Weetje wat dik is? o.o
    euh andre hazes bijvoorbeeld. Dat is dik.
    Die meiden hier zijn gewoon normaal.

    whaha daar is/was mijn moeder fan van x33


    when words fail, music speaks.

    Weetje wat dik is? o.o
    euh andre hazes bijvoorbeeld. Dat is dik.
    Die meiden hier zijn gewoon normaal.


    Idd!! ik bedoel als je lijkt op Jaap van de gouwekooi (ofzeu) of andré hazes DAN mag je zeuren Okee? mooizo! x)

    Ik zet er altijd bij: Ja bent het inderdaad. Als er ergens staat 'Ik ben dik' dan zet ik er altijd bij 'Ja inderdaad' want iedereen zegt van niet dus zeg ik lekker ja >.<

    Rondingen zijn VEEEEEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEL mooier als dat je je botten ziet , IEUW
    Kijk naar tyra banks en vooral LUISTER naar wat ze zegt !
    http://www.youtube.com/watch?v=6mOQh3evqsI

    Ik ben wel tevreden hoor,ik bedoel ik ben niet het dunst fzo maar toch je moet blij zijn met wat je hebt^^


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik ben wel tevreden hoor,ik bedoel ik ben niet het dunst fzo maar toch je moet blij zijn met wat je hebt^^


    idem ditto ^^

    jij heeft gelijk :Y)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.