• phoeni & MaxiIena


    Hoe zou jij het vinden om in een soap te spelen? Geweldig of juist enorm vervelend? Het eerste, leek de meesten uit de cast van Bluegrass Plaza, maar na even op televisie geweest te zijn, kan hun mening enorm veranderd zijn. De spotlights, red carpets, pers en roddels; kunnen ze zich staande houden in het drukke en zware leven van de showbizz? Liegen zij voor hen imago of zijn ze helemaal eerlijk over hun (liefdes)leven?
    Deze rpg volgt het leven van een aantal acteurs en actrices die in de bekende televisieserie - spelen. Hierin kunnen ze spelen dat ze elkaar erg graag mogen, terwijl dat in het echte leven juist het tegenovergestelde is. Genieten ze van het leven of is de geweldigheid van de showbizz enkel schijn?
    Het speelt zich af op de set van Bluegrass Plaza waar beroemde met minder beroemde acteurs en actrices samenspelen om iedere maandag, woensdag en vrijdag avond een geweldige en razendpopulaire aflevering op de buis te brengen.


    regels van de serie
    - verklap geen spoilers aan de pers.
    - geen relaties met de crew.
    - zorg niet voor negatieve reclame voor de serie.
    - houd een positieve relatie met iedereen van de cast en crew.
    - doe wat je pers-assistent van je vraagt.
    Overtreding van deze regels kan leiden tot een waarschuwing tot een uitschrijving van de serie. De hevigheid van je straf ligt aan de hevigheid van je daad.


    regels van de rpg
    - Je moet het leuk vinden om mee te doen en dus blijven schrijven. Ik wil geen ongemotiveerde rpg'ers die al erg snel stoppen.
    - Post stukjes van minstens 200 woorden.
    - Schrijf in abn.
    - Bestuur geen personages van anderen(, behalve als zo is afgesproken.)
    - Geen Mary Sues of Gary Stu's, iedereen heeft zo zijn mankementjes.
    - Maximaal twee rollen per persoon
    - Reserveringen blijven 3 dagen.
    - Wees aardig tegen elkaar (A)


    invullijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Cast of crew:
    Rol in de serie/ functie (dit is pas in te vullen wanneer duidelijk is waarover de serie zal gaan):
    Uiterlijk [+ foto]:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra (imago voor de pers, extra banen):


    Extra info
    Er zal een appartement worden geregeld voor ieder castlid, maar iedereen die beter betalen kan, doet dat natuurlijk. Het appartement dat de castleden van de serie als woonplaats krijgen aangeboden dat de serie wordt opgenomen, is aardig luxe. Het is voorzien van één slaapkamer, woonkamer en badkamer met de nodige luxigheden. Ze delen het huis met alle castleden die geen andere leefvoorziening gereld hebben en delen samen een dakterras met zwembad en drie sauna's.

    Doordat de serie nogal populair is, verdienen de personages zeker wat geld, dus een ander huis zoeken is ook mogelijk. Deze wordt dan echter niet door de serie vergoedt.
    Eigen huis
    • Jayden
    • Clary
    • Rebecca
    • Tesla
    • Anthony
    • Tyler
    • Melissa
    Appartementencomplex
    • Alasca
    • Nolan
    • George
    • Tesla
    • Rose
    • Charlie
    • Luna
    • Benjamin
    • Douglas
    • Liv


    De regisseur zal geen rol zijn, maar zal wel door mij bestuurd worden. Dit doe ik om nog een beetje orde en leiding in de rpg te houden.

    In deze rpg gaan we gebruik maken van social media tussen de rollen. Om te beginnen heeft iedere personage zijn eigen twitteraccount, waarop hij kan communiceren met zijn 'fans' en natuurlijk medecast of crew. Dit idee komt van de rpg modern marauders van animagi. Ik heb toestemming van haar gekregen om het ook in deze rpg te gebruiken.

    Twitteraccounts
    Luna Ainsley - @LunaAinsley
    America Devine - @AmericaCDevine
    Taylor Brown - @Teabag_Taylor
    Olivia Brown - @OliviaBrown367
    Isaac Harris - @IsaacGabe_H
    Jayden Johnson - @JaydenJ_
    Clary Romanov - @ClaryRomanov
    Rebecca Jordan - @RebecsKJ
    Tyler Boschetto - @TylerBoschetto
    Charlie West - @CharWest_
    Alasca Devine - @AlascaDevine
    Tesla Camper - @Tesla_Camper
    Nolan Parker - NolanKP_88

    Rollen in Bluegrass Plaza
    2 BROKE GIRLS
    America Devine als Max Black
    Tesla Camper als Caroline Channing
    Charlie West als Cece Manning

    NEW GIRL
    Melissa Cortese als Jessica Day
    Kyle Dickinson als Nicholas Miller
    ??? ??? als Schmidt
    Douglas Purcell als Winston Bischop
    Noah Frazier als Claire Day
    Raven Moret als Kayla Roberts

    YOUNG AND HUNGRY
    Clary Romanov als Gabi Diamond
    Tyler Boschetto als Josh Kaminski
    ??? ??? als Victoria Manning

    BABY DADDY
    Jayden Johnson als Ben Wheeler
    Nolan Parker als Tucker Dobbs
    Isaac Harris als Danny Wheeler
    Roselynn Dakota als Riley Perrin

    SWITCHED AT BIRTH
    Luna Ainsley als Bay Kennish
    Alasca Devine als Toby Kennish
    Olivia Brown als Daphne Vasquez


    topics
    praattopic


    HET BEGIN
    Het is een dag voordat de opnames beginnen en de castleden komen in het appartementcomplex aan. De andere maken zich klaar voor het openingsfeest voor de cast en crew van het nieuwe seizoen. De datum van vandaag is 31 mei (zondag).

    [ bericht aangepast op 2 juni 2015 - 17:32 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    CLARDONNAE AMELIA ROMANOVA
    'CLARY ROMANOV'
    ''When people raise their voices, I simply raise my intelligence.''
    • Outfit •



          Ik voelde hoe zijn blik over mijn lichaam ging, iets wat me niet echt veel kon schelen sinds het toch Tyler was. Als het iemand anders was, zou ik me iets ongemakkelijker voelen, maar ach. ''Hoezo dat? Staat je goed hoor queenie..'' grijnsde hij, waardoor ik weer mijn ogen rolde –– door hem zouden mijn ogen in een paar jaar wel uit mijn oogkassen vallen. Hij lachte toen ik vroeg of hij een jas had, die ik over mijn jurk kon doen zodat het nog netjes stond. ''Kort eh? I don't mind.'' Ik zuchtte even en kruiste mijn armen, terwijl ik geduldig op een antwoord wachtte. ''Volgens mij ligt er nog wel iets op de achterbank, als ik het me goed herinner dat leren jack wat ik ooit van de set heb gestolen.'' Ik lachte even en knikte. ''Klinkt prima, maar het is alleen voor de formaliteit dus hij gaat waarschijnlijk in de loop van de avond wel uit. Dansen in een jas? Nah.'' glimlachte ik.
          ''Waar ga je je omkleden dan. In je auto?'' vroeg hij lachend en ik fronste even. ''Daar heb je een goed punt.'' mompelde ik en dacht even na. ''Uh, mijn auto is een beetje krap, maar het moet wel lukken denk ik?'' aarzelde ik en beet op mijn lip. ''Gelukkig heeft dat ding geblindeerde ramen, anders was ik gedoemd. Dan moest ik in de club rennen naar de toiletten, maar ja.'' Ik haalde mijn schouders op. ''Jij ziet er tenminste wel goed uit he, king?'' grijnsde ik en wiebelde mijn wenkbrauwen.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2015 - 19:15 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.


    Charlie Nicola West


    Met kleine passen was ik naar de bar gelopen en ik had ondertussen goed om me heen gekeken. Ze hadden een goede locatie gekozen dit jaar, echt een hele goede.. De club was prachtig en de muziek deed me denken aan mijn afgelopen weken op Ibiza. Het was een drukke vakantie geweest, dus met die laatste weken was ik wel blij. Ook al heb ik daar ook niet echt stilgezeten, natuurlijk. Het is een partyeiland, wat verwacht je dat ik doe. Uiteindelijk was ik bij de bar en ik neem plaats op een van de weinige lege krukken die er nog staan. Ik glimlach naar de barman en denk even na over wat ik ga bestellen. 'Mag ik een..... Watermelon mojito?' zeg ik als ik mijn keuze heb gemaakt en hij knikt. 'Natuurlijk! Komt eraan.' glimlacht hij en hij begint aan mijn drankje. Ik knik even naar hem en kijk weer de club rond. Vanuit mijn ooghoeken zie ik iemand aankomen en ik draai me wat om. Ik zie Melissa al snel en ik glimlach breed. Ik had mijn collega's wel gemist. Vakantie is fijn, maar die ga je uiteindelijk toch wel missen. "Hee Charlie," begroet ze me als ze bij de bar staat. 'Hey hey.' zeg ik en ik omhels haar even. 'Je ziet er geweldig uit.' glimlach ik als ik haar weer loslaat en langzaam neem ik weer plaats op de kruk. Het rozekleurige drankje neem ik aan van de barman en ik betaal hem snel met ook een extraatje erbij. 'Hoe was je vakantie?' vraag ik haar ondertussen en ik neem een slok...


    El Diablo.


    Tyler Gianluca Boschetto


    ''Klinkt prima, maar het is alleen voor de formaliteit dus hij gaat waarschijnlijk in de loop van de avond wel uit. Dansen in een jas? Nah.'' glimlachte ze en ik lach even. 'Ik hou je niet tegen.. Wordt er waarschijnlijk alleen maar beter op.' zeg ik met een snelle knipoog. ''Waar ga je je omkleden dan. In je auto?'' vroeg ik lachend en ze fronste even. ''Daar heb je een goed punt.'' mompelde ze en ik knik licht. ''Uh, mijn auto is een beetje krap, maar het moet wel lukken denk ik?'' aarzelde ze en ik hou mijn hoofd wat schuin. ''Gelukkig heeft dat ding geblindeerde ramen, anders was ik gedoemd. Dan moest ik in de club rennen naar de toiletten, maar ja.'' zei ze en ik lach even. 'Ik zou je mijn auto aanbieden, maar de kans dat je dan je mooie koppie stoot is groot.' zeg ik tegen haar met een grijns. Een Ferrari is nou niet bepaald hoog.
    ''Jij ziet er tenminste wel goed uit he, king?'' grijnsde ze en ze wiebelde met haar wenkbrauwen. Ik lach even en haal nonchalant mijn schouders op. 'Tja, je moet wat hé? De tijd om eruit te zien als een junkie met een midlifecrisis is wanneer het seizoen bijna over is.' grijns ik. Oké, leugen. Ik kan vrij ijdel zijn, het is al een enorme moeite om mij uit het huis te krijgen als het me niet bevalt. Ik kijk naar Clary en knik kort naar haar auto. 'Ga jij je omkleden dan? Dan ga ik wel die jas halen, Donnie.' grijns ik en ik geef haar een snelle knipoog voor ik weer oversteek. Ik open de deur van mijn auto maar zie de jas niet op de achterbank liggen. Snel sla ik de deur dicht en loop naar de kofferbak. Ik open hem en kijk even. Dan zie ik hem in een hoekje liggen en pak hem snel. Ik sla de kofferbak weer dicht waarna ik weer oversteek naar Clary's auto..


    El Diablo.


    ANTHONY GRANT

    Melissa lijkt niet erg lang bij ons te willen hangen. Als ik me - na even weg te hebben gekeken naar de rest van de aanwezigen - weer omdraai, staat zij naast Rebecca met de houding om weg te gaan lopen.
    "Nou jongens, ik ga even wat bestellen bij de bar," Zegt ze. Ik knik even en glimlach naar haar als teken van afscheid, waarna ik me weer volledig op Rebecca richt.
    "Je ging me net vertellen over jouw vakantie, denk ik," Zegt Rebecca. O ja, dat was waar ook. Meestal onthoud ik dat soort dingen een stuk minder goed. "En heb je nog steeds zin in een drankje?" Vervolgd ze voordat ik maar over mijn vakantie kan beginnen. Ik knik even.
    "Graag." Antwoord ik. Als we richting de bar lopen geef ik antwoord op haar andere vraag. "Mijn vakantie was goed. Een beetje rustig - zonder al dat gedoe op de set - maar ook relax. Tussendoor heb ik mijn familie nog even gezien, dus dat was ook wel weer fijn." Ik glimlach bij de gedachte aan mijn ouders - en dan voornamelijk mijn moeder. Die heeft volgens mij het idee gekregen dat ik net zo beroemd ben als de castleden, waren het niet nog bekender. Trotse ouders is een understatement te noemen wat mijn situatie betreft. Maar ik ben ook blij om ze in zo'n goede bui te zien, het maakt me gelukkig. Als we ondertussen dan eindelijk bij de bar zijn aangekomen, richt ik mijn blik weer op Rebecca. "Wat wilt u te drinken mevrouw?" Vraag ik haar met een kleine glimlach, waarna ik mijn portemonnee tevoorschijn haal. "Ik betaal."


    She was always looking for more..

    CLARDONNAE AMELIA ROMANOVA
    'CLARY ROMANOV'
    ''When people raise their voices, I simply raise my intelligence.''
    • Outfit •



          ''Ik zou je mijn auto aanbieden, maar de kans dat je dan je mooie koppie stoot is groot.'' grijnsde hij en ik schudde mijn hoofd. Ferrari's waren inderdaad een beetje te laag voor me, zelfs voor mijn lengte –– mijn Range Rover was iets hoger, gelukkig. Tyler lachte even na mijn - voor zover je het kon noemen, compliment waardoor ik even glimlachte. ''Tja, je moet wat hé? De tijd om eruit te zien als een junkie met een midlifecrisis is wanneer het seizoen bijna over is.'' Ik tuitte mijn lippen even en haalde mijn schouders op. ''Lijkt me wel iets voor jou, lieve Boschetto.'' zei ik met een lichte sarcastische ondertoon en glimlachte weer.
          ''Ga jij je omkleden dan? Dan ga ik wel die jas halen, Donnie.'' Ik rolde voor de zoveelste keer in een paar minuten tijd, mijn ogen en zuchtte diep. Mijn jurk zat in mijn tas, samen met mijn Vans die ik als reserve had voor het geval ik dood zou gaan van de helse hakken. Ik pakte mijn autosleutels weer en klikte met het knopje op de sleutel mijn geliefde auto open. Daarna plofte ik neer op de achterbank en beet op mijn lip, bedenkend hoe ik dit aan zou pakken. Ik haalde mijn schouders op en schopte ten eerste mijn Louboutins uit, dat zou makkelijker zijn.
          Op één of andere manier lukte het om de jurk aan te krijgen en een diepe zucht verliet mijn lippen toen ik daar zat, gehuld in mijn veel te korte jurk terwijl ik mijn schoenen weer aan probeerde te krijgen. Ik haalde diep adem en keek even in de achteruitspiegel hoe mijn haar zat –– het zat vreselijk overal en nergens. Dat zou ik wel buiten fixeren, want hoe langer ik binnen bleef, hoe meer claustrofobisch ik me begon te voelen. Snel dumpte ik mijn jeans, topje en jas in mijn tas en liet die gewoon binnen liggen. Ik stapte mijn auto weer uit en klapte de deur dicht, maar deed die weer open om de riem die om mijn middel zat in de auto te dumpen. Al neuriënd begon ik mijn haar te herstellen naar van ouds.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rebecca Kelli Jordan
    ~Outfit~



    Ik overweeg nog steeds in mijn hoofd of alcohol een goed idee is, wanneer Anthony knikt als teken van goedkeuring. Als ik alcohol neem, is de kans er dat ik wat tipsig word, maar langs de andere kant lijk ik misschien een sul die te braaf is om alcohol te drinken.
    "Mijn vakantie was goed. Een beetje rustig - zonder al dat gedoe op de set - maar ook relax. Tussendoor heb ik mijn familie nog even gezien, dus dat was ook wel weer fijn."
    Ik glimlach bij de gedachte aan familie en knik, als teken dat ik hem begrijp. Want ik begrijp hem maar al te goed. Enkel mijn zus heb ik de afgelopen vakantie gezien, en het lijkt alweer een eeuwigheid geleden dat ik haar nog zag, en ik schud zo snel mogelijk het missende gevoel van me af. Ik richt mijn aandacht weer op Anthony, die opnieuw spreekt.
    "Wat wilt u te drinken mevrouw? Ik betaal."
    Ik kan het niet te laten kort te giechelen wanneer hij me 'mevrouw' noemt, en voel dat ik zo weer rood word. Ik rol lachend mijn ogen en schud mijn hoofd.
    "Jij met je 'mevrouw' ook. Een echte gentleman!" Ik zucht alsof ik het erg vind. Maar ik vind het niet erg. Helemaal niet. "En doe mij dan maar een Paloma. Maar alsjeblieft, niet teveel tequila," zeg ik grinnikend. "Ik sta niet in voor genante gevolgen." Dankbaar kijk ik hem aan. "Oh, en dan is het volgende rondje op mijn kosten, uiteraard." Ik geef hem een plagerig duwtje met mijn heupen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nolan Kile Parker



    Nadat Rebecca me enorm subtiel in de steek gelaten heeft voor Anthony en later ook Melissa, kijk ik even rond om het gezelschap in te schatten. Lang hoef ik me niet alleen te voelen, want gauw komt Benjamin op me afgelopen, en ik kan zijn grijns alleen maar beantwoorden met een even grote grijns op mijn gezicht.
    "Hoe is het met je? Dat waren lange weken zonder je."
    Lachend schud ik mijn hoofd. "Benjamin, toch. Kan je echt niet zonder me?" Ik kijk hem even met een puppyblikje aan en grinnik dan. "Met mij gaat het wel prima, jij nog veel uitgehaald dat het daglicht niet mag zien?" Veelbetekenend kijk ik hem aan. Voordat ik een antwoord krijg van Ben, worden we vergezeld door Marq.
    "Nolan! Ben! Goed om jullie te zien," roept hij uit. Grijnzend druk ik hem de hand en knik even naar het glas in zijn hand.
    "Verstandige keuze, ik ga ook zo wat halen. Jij ook iets, Benji?" grinnikend kijk ik naar Benjamin en wacht geduldig op zijn antwoord. Zelf besluit ik voor een klassiek biertje te gaan, om de avond wat rustiger in te zetten. De wisky en andere zwaardere dingen komen ongetwijfeld straks nog, als Ben de hele avond in mijn buurt blijft.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2015 - 21:42 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jayden Michael Johnson





    'De volgende betaal ik hoor.' zegt ze nog snel voordat ze overgaat op haar vakantieverhalen. 'Goed hoor, zoals je weet ben ik terug gegaan naar Toronto en heb daar weer mijn vrienden en familie opgezocht.' zegt ze waarna ze een slokje van haar drankje neemt. Ook ik zet het glas dat voor me staat even aan mijn lippen. De koude Red Bull glijdt snel door mijn keel en word opgevolgd door een warm gevoel van de alcohol die ik de vodka zit. 'Mijn vriendinnen hebben me geprobeerd te koppelen aan vijf verschillende jongens, ik heb ze uiteindelijk allemaal afgewezen.' zegt ze waarna ik even grinnik. 'Voor de rest was het allemaal vrij normaal, feestjes, je kent me.' lacht ze waarna ze me een speelse knipoog toewerpt. Ik glimlach even naar haar. 'Ach, geen enkele jongen is goed genoeg voor jou!' zeg ik grijnzend waarna ik het restant in mijn glas opdrink. 'Hey, heb je zin om te dansen?' vraagt ze terwijl ze naar me toe buigt. Ik haal kort een hand door mijn donkerbruine haren heen. Dansen was absoluut niet één van mijn sterkste punten. In clubs hield ik me dan ook liever bezig met meisjes en drank dan met de dansvloer. Ik bijt even op mijn lip terwijl ik haar recht in haar ogen aankijk. 'Nou, laten we maar gaan dan.' zeg ik terwijl ik haar hand vastpak en haar naar het midden van de dansvloer trek. Wanneer we op een goed plekje zijn laat ik Taylor's hand weer los en luister naar de muziek. Rustig beweeg ik mee op het ritme, hopend dat ik niet al te ongemakkelijk overkom.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2015 - 11:50 ]


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    TAYLOR 'TEABAG' SCARLETT BROWN
    Partying • Crew • Set-manager • Musician and designer • 27
    Outfit

          Hij grinnikt even na mijn verhaal over de koppelpogingen van mijn vriendinnen waardoor ik ook even moet lachen. Hij glimlacht naar me wanneer ik vertel over mijn feestgedrag tijdens mijn vakantie en ik giechel even.
    'Ach, geen enkele jongen is goed genoeg voor jou!' zegt hij dan grijnzend en ik kijk hem lachend aan.
    'Oh charmeur,' grinnik ik en por hem weer in zijn zij. 'De ware heb ik alleen of niet ontmoet of heeft niets geprobeerd.' zeg ik dan schouderophalend en zie hoe hij ook zijn glas leegdrinkt. Dan stel ik aan hem voor om de dansvloer op te gaan en hij haalt even een hand door zijn bruine haren en lijkt te twijfelen. Ik weet dat hij niet de beste is in dansen, maar we doen niet mee aan een danswedstrijd dus wat maakt het uit. Hij bijt even op zijn lip terwijl hij me aankijkt en ik kijk hem terug aan.
    'Nou, laten we maar gaan dan,' zegt hij dan en neemt mijn hand vast – een grote glimlach verschijnt er op mijn gezicht en ik laat me door hem meevoeren naar het midden van de dansvloer en voel hoe hij me loslaat als we op een mooi plekje staan. Hij begint mee te bewegen op het ritme van de muziek en ik volg zijn voorbeeld door ook op het ritme te bewegen. De bas van het nummer die nu opstaat is echt ongelofelijk en ik voel hem tot in het diepst verborgen punt van mijn lichaam trillen en ik laat me meeslepen door de muziek. Ik beweeg soepel mee op de muziek en glimlach even naar Jayden tot ik opeens een lichaam tegen me aan voel bewegen en ik kijk onmiddellijk om en zie een man van, ik schat vijfentwintig met een cocktail glas in zijn hand die een beetje schaapachtig uit zijn ogen naar me kijkt, die is al ver heen. Ik probeer hem subtiel weg te duwen maar hij verzet zich en begint nog dichter tegen me aan te bewegen en nu begin ik chagrijnig te worden.
    'Dude rot op!' roep ik en kijk hem dreigend aan maar hij lijkt het alleen maar grappig te vinden en begint te lachen en mijn blik word alleen maar kwader. Dan maakt hij opeens een rare beweging en voor ik het goed en wel besef – voel ik een ijskoude vloeistof over mijn borst sijpelen. Geschrokken kijk ik naar beneden en zie de roze vloeistof via mijn hals over en in mijn jurkje lopen en ik werp een dodelijk blik naar de man toe.
    'Dude what da hell!' roep ik en wil hem nu ontzettend graag een mep verkopen. Ik kijk even naar Jayden en schaam me een beetje, ik zie er nu ook niet erg fraai meer uit.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2015 - 22:26 ]


    I just caught the wave in your eyes


    Tyler Gianluca Boschetto


    Ik ontwijk hier en daar wat auto's, maar kom dan toch aan de overkant. Ik zwaai grijnzend naar een toeterende auto en draai me om. Voor auto's door schieten is niet heel slim, maar eh. Ik sta er nog. Ik loop weer naar Clary en fluit even van een afstandje. 'Queenie... Je laat me twijfelen of ik die jas wel moet geven.' grijns ik en ik loop verder naar haar toe. Ik laat mijn blik over haar glijden en knik goedkeurend. 'Just kidding, beautiful.' grijns ik en ik geef haar de zwarte jas. Nonchalant leun ik tegen haar auto en kijk kort naar de lucht die een stuk donkerder is dan toen ik thuis was.
    'Nou ja, klaar om te gaan?' vraag ik haar en ik kijk weer naar haar. 'Want volgens mij zijn we nu beide fashionably late... Letterlijk.' grijns ik en ik sla weer een arm om haar schouders. Ik loop langzaam richting de deuren van de club en kijk weer even naar Clary. 'Iemand reed me net bijna aan..' zeg ik met een pruillipje. 'Zou geen leuk feestje meer worden.. Of juist wel.' grijns ik dan toch en ik duw de deuren open. De harde muziek komt me gelijk tegemoet en ik kijk naar Clary. 'Ready to party?' zeg ik en ik wiebel even met mijn wenkbrauwen..


    El Diablo.

    Benjamin Skyler Johnson


    ''Benjamin, kan je echt niet zonder me? Met mij gaat het wel prima, jij nog veel uitgehaald dat het daglicht niet mag zien?'' Ik grijnsde om zijn woorden en haalde mijn schouders op, ''je kent me,'' antwoordde ik en keek op toen ik Marq zag. Ik beantwoordde zijn begroeting en gaf hem een mannelijke knuffel.
          "Nolan! Ben! Goed om jullie te zien.'' Ik knikte, ''wederzijds. Je ziet er goed uit man,'' sprak ik terwijl ik mijn ogen over de jongeman liet glijden. "Verstandige keuze, ik ga ook zo wat halen. Jij ook iets, Benji?" Ik keek op bij de vraag van Nolan maar het drong pas na enkele seconde tot mij door. ''Graag, doe maar iets sterks.'' Ik glimlachte onschuldig en bekeek de mensen die hun entree maakte. ''Dus, wat hebben jullie van je vakantie gemaakt?'' Ik grutte aan mijn ring terwijl ik de twee jongens aankeek, ''wat is geld hebben toch heerlijk.'' Ik hield er niet van om dat achterwege te houden, het was nou eenmaal iets belangrijks in mijn leven geworden. ''Het heeft mijn vakantie in ieder geval een stuk opgepept,'' lachte ik.
          Mijn vakantie was met een woord te beschrijven, geweldig. Ik kon de helft niet meer herinneren maar dat was voor mij geen slecht teken. Iets té leuk hebben is nooit iets slechts. ik stroopte mijn mouwen iets op waardoor verschillende tattoo's tevoorschijn kwamen. ''Zijn jullie er al weer klaar voor het grote werk?'' Vroeg ik vervolgens aan hen en glimlachte iets.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Jayden Michael Johnson




          De bass in het liedje was geweldig en ik zie hoe Taylor soepel op de muziek meebeweegt. Ze glimlacht even naar me maar al snel glijden mijn ogen naar de man achter Taylor. Hij heeft een cocktail glas in zijn hand en kijkt nogal vaag uit zijn ogen. Zijn voeten gaan alle kanten op en hij leunt handig tegen Taylor aan die hem vervolgens op haar beurt heel voorzichtig weg probeert te duwen. Echter gaat het niet zoals ze verwachte en blijft de man gewoon staan. Hij begint nog meer tegen haar aan te bewegen en mijn wenkbrauwen trekken langzaam omhoog.
          ‘Dude, rot op!’ roept Taylor naar hem. De man lacht haar recht in haar gezicht uit en gooit vervolgens zijn drankje over haar heen. ‘Dude, what da hell!’ hoor ik haar roepen terwijl ik een flink aantal stappen naar voren doe en de man een eind weg duw.
          ‘Ze zei toch dat je op moest rotten mafkees!’ roep ik naar hem waarna hij wankelend een paar stappen in mijn richting doet. Ik zucht zacht, ik haatte mensen met een kwade dronk. Als hij voor me staat en met zijn vinger dreigend in mijn borst duwt pak ik hem bij de kraag van zijn met zweet en drank doorweekte blouse vast. ‘Je gaat nu even heel goed naar me luisteren,’ zeg ik terwijl mijn gezicht zich op een kleine 10 centimeter van de zijne bevindt. ‘Je blijft bij haar uit de buurt, en anders krijg je met mij te maken.’ zeg ik waarna ik zijn blouse loslaat en de man nogmaals weg duw. Ik zie al snel hoe een aantal beveiligers van de club op hem aflopen en de wankelende man de club uit slepen.
          Ik schudt mijn hoofd en draai me om naar Taylor. ‘Sorry.’ verontschuldig ik me met een lichte blos op mijn wangen. Ik trek snel mijn leren jasje uit en houdt het haar voor. Ik kan me voorstellen dat ze zich ongemakkelijk voelt met haar natte jurkje, alhoewel ze er nog steeds zo mooi uit ziet als daarvoor. ‘Wil je naar huis om wat anders aan te trekken?’ vraag ik terwijl ik haar bezorgd aankijk. ‘Of kan ik iets anders voor je doen?’

    [ bericht aangepast op 3 juni 2015 - 11:52 ]


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    CLARDONNAE AMELIA ROMANOVA
    'CLARY ROMANOV'
    ''When people raise their voices, I simply raise my intelligence.''
    • Outfit •



          Terwijl ik mijn jurkje aan het strijken was met mijn handen hoorde ik luid gefluit en een diepe zucht verliet mijn lippen. "Queenie.. Je laat me twijfelen of ik die jas wel moet geven.'' grijnsde hij en liet zijn blik over me heen lopen. "Ik neem het als een compliment?" Lachte ik en haalde en hand door mijn haren. ''Just kidding, beautiful.'' Ik rolde mijn ogen en nam de jas aan, waarna ik die aandeed. De jas kwam ruim over mijn kont, dus dat kwam goed uit. Daarna trok ik de jas goed en draaide me om naar Tyler. "Nou, klaar om te gaan?" Vroeg hij en ik knikte. ''Want volgens mij zijn we nu beide fashionably late... Letterlijk.'' Ik lachte even en voelde hoe hij zijn arm om mijn schouder wikkelde. "Klopt, maar niet iedereen is er toch." Zei ik en legde mijn hoofd op zijn schouder terwijl we naar de ingang liepen. "Iemand reed me net bijna aan.." Ik tilde mijn hoofd op en keek hem aan, waardoor ik even moest lachen. "Zou geen leuk feestje meer worden.. Of juist wel.'' Ik haalde mijn schouders op. "Lekker in het ziekenhuis feesten, toch?" Grijnsde ik en kneep daarna even in zijn wangen. "Ik zou helemaal in paniek raken als je wordt aangereden." Zei ik daarna en zuchtte. Tyler duwde de deur open en keek me daarna weer aan. "Ready to party?" Vroeg hij en wiebelde met zijn wenkbrauwen. Ik liet een lichte grijns zien en knikte, pakte zijn hand vast en sleurde hem naar de bar. "Vier shots wodka graag." Wenkte ik naar de barman en glimlachte, waarna ik me naar Tyler draaide. "Heb je eigenlijk nog leuke meiden gezien?" Vroeg ik oprecht geïnteresseerd en hield mijn hoofd schuin terwijl ik hem aankeek.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    TAYLOR 'TEABAG' SCARLETT BROWN
    Partying • Crew • Set-manager • Musician and designer • 27
    Outfit

          Nog geschrokt van wat er net is gebeurd en plakkerig van het drankje dat nu aan mijn huid kleeft, zie ik hoe Jayden met grote passen op de duidelijk dronken man af komt stappen.
    'Ze zei toch dat je op moest rotten mafkees!' roept hij vervolgens naar de man en deze stapt wankelend op hem af. Ik sta daar als aan de grond genageld terwijl de groep mensen om ons heen is gestopt met dansen en lichtelijk verbaasd naar het gebeuren kijkt. Als ik zie hoe de man dreigend op Jayden's bost tikt, houd ik mijn adem in en merk hoe ik dichterbij ga staan, voor het geval dat... Dan zie ik hoe Jayden — die een stukje langer is dan de man — de man bij zijn revers pakt en zijn gezicht dicht bij die van hem brengt. Ik zoe hoe de man door een kwaad uitziende Jayden wordt toegesproken want ik vang woorden op als 'luisteren' en 'uit haar buurt' dat gaat waarschijnlijk over mij. Vervolgens duwt Jayden de man harhandig weg en wordt hij meegesleept door een stel enorme kasten — of te wel bewakers — die er niet heel erg vriendelijk uitzien. Vervolgens schud Jayden zijn hoofd terwijl hij zich naar me omdraait, wacht, bloost hij nou?
    'Sorry,' verontschuldigt hij zich, met nog steeds een blos op zijn wangen en ik schud mijn hoofd even. 'Hey jij hoeft echt geen sorry te zeggen!' zeg ik en glimlach naar hem en kijk hem dankbaar aan als hij mij zijn leren jasje voorhoudt. Blozend trek ik zijn jasje aan en voel hoe mijn jurkje aan mijn lichaam trekt.
    'Wil je naar huis om wat anders aan te trekken?' zegt hij terwijl hij me bezorgt aankijkt. 'Of kan ik iets anders voor je doen?' vraagt hij en ik kijk hem een beetje spijtig aan, ik voel me wel schuldig dat ik nu zijn avond verpest maar ik wil wel even graag naar huis.
    'Uhm kunnen we misschien naar huis?' zeg ik twijfelend en kijk hem verontschuldigend aan. 'Als je wilt kan ik ook wel alleen naar huis, ik kan me voorstellen dat je liever door blijft feesten.' zeg ik schouderophalend en ik pak zijn hand even vast zodat ik hem mee kan nemen naar de zijkant van de club gezien we anders zo midden op de dansvloer staan.
    'Heel erg bedankt trouwens, Jay,' glimlach ik en buig even heel snel naar voren en druk een kus op zijn wang. 'Nou dan ga ik maar.' zeg ik spijtig en probeer al zijn jasje uit te doen, want om die nou te gaan ontvoeren. Waarschijnlijk is dit hele gebeuren morgen trending, gezien mensen Jayden vast wel hebben herkend.


    I just caught the wave in your eyes


    Melissa Ann Cortese

    "Hey hey," reageert Charlie op mijn begroeting en we omhelzen elkaar even. "Je ziet er geweldig uit," zegt ze, terwijl ze me weer loslaat. Ik voel hoe ik een beetje rood word. "Dankje," reageer ik kort. Ik was nooit zo goed geweest in het krijgen van complimentjes. Ik was er wel meer aan gaan wennen, maar waarschijnlijk zou ik er nooit geweldig in worden. "Jij ook," zeg ik oprecht. Ik zie hoe Charlie een drankje krijgt van de barman en hem betaalt. Ze gaat zitten op een barkruk en ik besluit hetzelfde te doen bij een barkruk ernaast. "Hoe was je vakantie?" vraagt ze, waarop ze een slok neemt van haar drankje. "Super!" reageer ik enthousiast. "Ik ben niet op vakantie geweest, maar gewoon lekker thuisgebleven. Maar ik heb wel veel leuke dingen gedaan met Jayden en mam. En bijna elke dag op het strand rondgehangen," verzucht ik. Ik droom bijna weer weg naar de vakantie. Ik vond het heerlijk om er volledig voor Jayden te zijn. Een alleenstaande ouder zijn was niet makkelijk wanneer je ook nog moest werken. "Ik bestel even een drankje hoor," meld ik aan Charlie en besluit een Cosmopolitan te bestellen. "En hoe was jou vakantie dan?" vraag ik aan Charlie. Net daarna is mijn drankje klaar en ik pak hem aan van de barman, waarna ik hem betaal. Ik hef mijn glas naar Charlie. "Cheers."

    [ bericht aangepast op 3 juni 2015 - 20:59 ]


    Tell me about it, stud.