Rebecca Kelli Jordan
Ik check nog een laatste keer mijn opgestoken kapsel in de spiegel. Mijn haren heb ik lichtjes gekruld en in een comfortabele, losse knot gebonden, met enkel eigenwijze losse plukjes. Mijn make up is subtiel, maar ik ben er tevreden over. Mijn handen glijden nog even over de stof van het
jurkje dat ik gekozen heb voor de avond en trakteer mezelf op een vette knipoog in de spiegel. Haast huppelend loop ik de hal in, waar ik snel mijn schoenen aantrek en mijn tasje van de kast neem. Ik stuur nog gauw enkele sms'jes voordat ik alle lichten uitdoe en mijn appartement verlaat. Het is veel te lang geleden dat ik nog eens een stapje in de wereld heb gezet, en het begin van nieuwe seizoenen zijn altijd leuke events. Ik besluit mijn nieuwe schoenen te sparen en signaleer een taxi te stoppen. Al gauw komt er een tot stilstand, en met een brede glimlach geef ik de chauffeur het adres van de club. Mijn blik volgt het flitsende LA-leven dat voorbijsuist en voordat ik het weet, ben ik gearriveerd. Ik betaal de chauffeur, inclusief een gulle tip, en voel de zwoele avondlucht op mijn gezicht wanneer ik uitstap. Ik begroet Nolan, die net op hetzelfde moment arriveert. Vrolijk loop ik naar hem toe en gelukkig bukt hij zich wat, zodat ik een enthousiaste klapzoen op zijn wang kan plaatsen.
"Mag ik u naar binnen begeleiden?" vraagt hij met een speelse knipoog terwijl hij me galant zijn arm aanbiedt, die ik aanneem. Ik giechel even en knik.
"Graag. Je weet hoe hard ik zo het occasionele feestje nodig heb, Parker."
[ bericht aangepast op 31 mei 2015 - 17:54 ]
But I still have this faith in the truth of my dreams.