Michael Owen O'Donnel
Ik nipte even van mijn drankje en keek rustig rond, de meeste mensen waren met elkaar aan het praten, zowel aan de bar of gewoon ergens rond, al merkte ik wel dat er een aantal bekende gezichten te kort waren en een aantal nieuwe erbij. Vanuit mijn ooghoeken zag ik iemand op me afkomen en zodra ik merkte dat het Isaac was grijnsde ik. 'Aye Michael,' begroette hij me en sloeg even vriendschappelijk tegen mijn arm. "Yo Isaac, tijd geleden man." zei ik vrolijk, blij om hem weer te zien . We kwamen goed overeen met elkaar en hij was aangenaam gezeldschap. "Zeg, is dat niet het nieuwe gezicht van Bluegrass Plaza?" vroeg ik hem terwijl ik naar het meisje knikte die zonet nog bij hem stond. "Ze lijkt me geen misse." zei ik en haf hem een ellenboog stootje als hint en trok even een wenkbrauw op naar hem. Ik had hen net zien praten met elkaar en ze zouden er niet mis uitzien als stelletje. "Hoe was je vakantie trouwens?" vroeg ik hem vervolgens en dronk mijn glas daarna uit. De meeste cast leden waren ver weg getrokken ook sommige Crew leden waren teruggekeerd naar hun land van herkomst maar ik ben toch hier gebleven om te werken aan een nieuw project die rond december te zien zou zijn.
Alasca Nicolas James Devine
“Ehh, ja natuurlijk,” grinnikte Liv terwijl we eigenlijk al op de dansvloer waren. “Je weet dat je normaal toch wacht tot iemand antwoord heeft gegeven,” lachte ze en ik keek haar onschuldig aan en pruilde even. "Maar ik wist sowieso je antwoord al, maar goed de volgende keer wacht ik wel." grinnikte ik en zag hoe ze begon te bewegen op het ritme van de muziek. Ook ik begon met dansen en schudde de spanning van me af, even niet denken aan de paparazzi of het feit dat ik bekend ben...Even het gevoel hebben dat ik gewoon ben. Een spontane glimlach sierde mijn lippen toen ik zag dat Liv er vrolijk van werd en ook ik voelde me meteen weer een stuk actiever. Zachtjes humde ik mee op de muziek terwijl ik zat te dansen. "Dit moeten we vaker doen, nog eens naar dansclubs gaan wat bijkletsen, ik mis deze dingen wel." zuchtte ik en zag een onbekend meisje staan en blikte even kort naar Liv. "Zeg zou dat niet onze nieuw familie lid zijn?" vroeg ik Live opgewonden en liep in de richting van het meisje (Luna) toe en wenkte Liv. "Hello!" zei ik vrolijk en deels ook enthousiast, ze zag er me een leuke meid uit. "Ik ben Alasca, maar als je wilt mag je me Al noemen." stelde ik me voor en keek haar nieuwsgierig en deels onderzoekend aan.
(Sorry, ik ben inspoloos :c )
[ bericht aangepast op 12 juni 2015 - 21:15 ]
I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH