• phoeni & MaxiIena


    Hoe zou jij het vinden om in een soap te spelen? Geweldig of juist enorm vervelend? Het eerste, leek de meesten uit de cast van Bluegrass Plaza, maar na even op televisie geweest te zijn, kan hun mening enorm veranderd zijn. De spotlights, red carpets, pers en roddels; kunnen ze zich staande houden in het drukke en zware leven van de showbizz? Liegen zij voor hen imago of zijn ze helemaal eerlijk over hun (liefdes)leven?
    Deze rpg volgt het leven van een aantal acteurs en actrices die in de bekende televisieserie - spelen. Hierin kunnen ze spelen dat ze elkaar erg graag mogen, terwijl dat in het echte leven juist het tegenovergestelde is. Genieten ze van het leven of is de geweldigheid van de showbizz enkel schijn?
    Het speelt zich af op de set van Bluegrass Plaza waar beroemde met minder beroemde acteurs en actrices samenspelen om iedere maandag, woensdag en vrijdag avond een geweldige en razendpopulaire aflevering op de buis te brengen.


    regels van de serie
    - verklap geen spoilers aan de pers.
    - geen relaties met de crew.
    - zorg niet voor negatieve reclame voor de serie.
    - houd een positieve relatie met iedereen van de cast en crew.
    - doe wat je pers-assistent van je vraagt.
    Overtreding van deze regels kan leiden tot een waarschuwing tot een uitschrijving van de serie. De hevigheid van je straf ligt aan de hevigheid van je daad.


    regels van de rpg
    - Je moet het leuk vinden om mee te doen en dus blijven schrijven. Ik wil geen ongemotiveerde rpg'ers die al erg snel stoppen.
    - Post stukjes van minstens 200 woorden.
    - Schrijf in abn.
    - Bestuur geen personages van anderen(, behalve als zo is afgesproken.)
    - Geen Mary Sues of Gary Stu's, iedereen heeft zo zijn mankementjes.
    - Maximaal twee rollen per persoon
    - Reserveringen blijven 3 dagen.
    - Wees aardig tegen elkaar (A)


    invullijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Cast of crew:
    Rol in de serie/ functie (dit is pas in te vullen wanneer duidelijk is waarover de serie zal gaan):
    Uiterlijk [+ foto]:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra (imago voor de pers, extra banen):


    Extra info
    Er zal een appartement worden geregeld voor ieder castlid, maar iedereen die beter betalen kan, doet dat natuurlijk. Het appartement dat de castleden van de serie als woonplaats krijgen aangeboden dat de serie wordt opgenomen, is aardig luxe. Het is voorzien van één slaapkamer, woonkamer en badkamer met de nodige luxigheden. Ze delen het huis met alle castleden die geen andere leefvoorziening gereld hebben en delen samen een dakterras met zwembad en drie sauna's.

    Doordat de serie nogal populair is, verdienen de personages zeker wat geld, dus een ander huis zoeken is ook mogelijk. Deze wordt dan echter niet door de serie vergoedt.
    Eigen huis
    • Jayden
    • Clary
    • Rebecca
    • Tesla
    • Anthony
    • Tyler
    • Melissa
    Appartementencomplex
    • Alasca
    • Nolan
    • George
    • Tesla
    • Rose
    • Charlie
    • Luna
    • Benjamin
    • Douglas
    • Liv


    De regisseur zal geen rol zijn, maar zal wel door mij bestuurd worden. Dit doe ik om nog een beetje orde en leiding in de rpg te houden.

    In deze rpg gaan we gebruik maken van social media tussen de rollen. Om te beginnen heeft iedere personage zijn eigen twitteraccount, waarop hij kan communiceren met zijn 'fans' en natuurlijk medecast of crew. Dit idee komt van de rpg modern marauders van animagi. Ik heb toestemming van haar gekregen om het ook in deze rpg te gebruiken.

    Twitteraccounts
    Luna Ainsley - @LunaAinsley
    America Devine - @AmericaCDevine
    Taylor Brown - @Teabag_Taylor
    Olivia Brown - @OliviaBrown367
    Isaac Harris - @IsaacGabe_H
    Jayden Johnson - @JaydenJ_
    Clary Romanov - @ClaryRomanov
    Rebecca Jordan - @RebecsKJ
    Tyler Boschetto - @TylerBoschetto
    Charlie West - @CharWest_
    Alasca Devine - @AlascaDevine
    Tesla Camper - @Tesla_Camper
    Nolan Parker - NolanKP_88

    Rollen in Bluegrass Plaza
    2 BROKE GIRLS
    America Devine als Max Black
    Tesla Camper als Caroline Channing
    Charlie West als Cece Manning

    NEW GIRL
    Melissa Cortese als Jessica Day
    Kyle Dickinson als Nicholas Miller
    ??? ??? als Schmidt
    Douglas Purcell als Winston Bischop
    Noah Frazier als Claire Day
    Raven Moret als Kayla Roberts

    YOUNG AND HUNGRY
    Clary Romanov als Gabi Diamond
    Tyler Boschetto als Josh Kaminski
    ??? ??? als Victoria Manning

    BABY DADDY
    Jayden Johnson als Ben Wheeler
    Nolan Parker als Tucker Dobbs
    Isaac Harris als Danny Wheeler
    Roselynn Dakota als Riley Perrin

    SWITCHED AT BIRTH
    Luna Ainsley als Bay Kennish
    Alasca Devine als Toby Kennish
    Olivia Brown als Daphne Vasquez


    topics
    praattopic


    HET BEGIN
    Het is een dag voordat de opnames beginnen en de castleden komen in het appartementcomplex aan. De andere maken zich klaar voor het openingsfeest voor de cast en crew van het nieuwe seizoen. De datum van vandaag is 31 mei (zondag).

    [ bericht aangepast op 2 juni 2015 - 17:32 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman






    Michael Owen O'Donnel



    'Leuk geprobeerd hoor,' lachte Isaac en onschuldig haalde ik mijn schouders op. Je kon het altijd proberen en uiteindelijk wist ik toch iets eruit te vissen. 'Maar ja, veel drama inderdaad.' haf hij toch toe en ik grijnsde tevreden 'Ik weet het eigenlijk niet helemaal zeker, vooral omdat er dus een nieuwe rol is en ik niet helemaal weet wat zij,' begon Isaac en knikte even in de richting van het nieuwe meisje 'Speelt.' eindigde hij en haalde dan onwetend zijn schouders op
    'Wat wil je drinken?' Bij zijn woorden dacht ik even na. "Doe maar een biertje," zei ik en keek dan even om mijn schouder zodra iemand Isaac aantikte. Het was het nieuwe meisje. Ik blikte even naar Isaac en nam dan een slokje van mijn koude drankje. "Alasca heeft voorgesteld om thuis nog even een filmpje te gaan kijken. Is het oké als ik met hen meega?" vroeg ze hem en ik trok even onopgemerkt een wenkbrauw op. Ah- Isaac had toch een boontje voor der, anders zou hij haar geen rit terug beloven.












    Alasca Nicolas James Devine



    Olivia moest lachen om zijn woorden en had algauw de volgende opmerking klaar "Ach, ik zal je wel optijd voeren," haar woorden deden hem grijnzen. "Dat is je geraden, je bent mijn persoonlijke voedster...Oké misschien toch niet want dat klinkt echt raar." lachte ik en bij mijn voorstel lijken de twee meiden enthousiast in te stemmen. "Ja leuk!" Was Luna haar antwoord. "Ik ga even tegen Isaac zeggen dat ik met jullie mee terug ga." melde ze vervolgens en ik knikte even glimlachend en keek dan naar Liv met een vragende blik.
    "Nou vooruit, maar, dat je het vast weet, ik drink geen alcohol meer vanavond want dat gaat fout aflopen." haar woorden lieten me even sip kijken. "No tequila?" vragend keek ik haar aan, eigenlijk mocht ik zelf niet want erg goed kon ik niet tegen het alcohol. "Nou, we hoeven ons geen zorgen meer te maken over de vraag of onze nieuwe collega wel leuk zou zijn," Zei Liv zodra Luna bij Isaac was en ik knikte vrolijk . "Ze lijkt me echt geweldig! Net zoals jij natuurlijk." ik grijnsde vrolijk sowieso ging nooit iemand Olivia kunnen vervangen, maar vrienden maken was altijd leuk.
    Ook ik haalde geld boven voor de taxi te betalen en sloeg mijn arm om Olivia haar schouder heen"Klaar om de pers te trotseren?" vroeg ze me en een zuchtje verliet mijn lippen. "Niet echt maar het zal wel moeten." mompelde ik en wenkte dan Luna zodat we konden vertrekken.

    -sorry voor de prut stukjes :c-


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ISAAC 'ZAC' GABRIEL HARRIS
    Social • Cast • Danny Wheeler • Youtuber • 24
    Car

          Verbaasd draai ik me om wanneer iemand op mijn schouder tikt en ik glimlach even wanneer ik Luna zie staan.
    "Alasca heeft voorgesteld om thuis nog even een filmpje te gaan kijken. Is het oké als ik met hen meega?" vraagt ze dan en ik kijk even opzij naar Michael die zijn wenkbrauw even lichtjes optrekt – ergens heb ik een vermoeden wat hij denkt dus sla ik hem even tegen zijn schouder en kijk hem quasi-verontwaardigd aan. Vervolgens wend ik me tot Luna en glimlachend knik ik.
    "Of course," lach ik dan en wend me dan weer tot Michael door me om te draaien. Vervolgens wenk ik één van de mensen van de bar en vraag om twee biertjes die even later voor onze neus worden gezet en ik geef een briefje van tien dollar aan de barman. "Houd de rest maar." de barman knikt dankbaar en ik grijns even voordat ik een slok neem en dan naar Michael kijk.
    "Hoe zit het eigenlijk met je liefdesleven? Nog iemand op het oog? Iemand van de crew or nah...?"


    I just caught the wave in your eyes

    LUNA AINSLEY



    Isaac draait zich om en glimlacht dan naar me. Ik word even warm van binnen. Even communiceert hij met zijn gesprekspartner, die waarschijnlijk tot de crew behoort, door middel van blikken. Ik weet niet precies wat ze bedoelen, maar ik kan het wel raden. Zelf weet ik het niet zo goed. Ik vind hem wel knap en aardig, maar verder ken ik hem pas net.
    "Of course," antwoordt hij dan lachend, waarna hij zich weer naar zijn gesprekspartner richt en ik weer terug loop naar Liv en Alasca. Alasca stond met zijn arm om Liv heen en even voelde ik een moment van een soort eenzaamheid, maar al snel sprak ik mezelf toe dat ik het ze niet kwalijk moest nemen. Ik was er pas net en zij waren natuurlijk al heel erg lang vrienden.
    "Let's go!" zei ik, terwijl ik richting de deur liep. Lichtelijk zenuwachtig was ik wel, aangezien het bij aankomst niet heel vloeiend was gegaan met de paparazzi. Maar ach, ik moest er toch een keer door heen. Of het nou nu of straks was, het was waarschijnlijk even leuk of verschrikkelijk.
    Ik besloot het over een andere boeg te gooien en zonder nog maar een moment te wachten op Alasca en Liv, liep ik de paparazzi wolk in.
    Meteen klikten de camera's om me heen en werd ik verblind door de flitsen. Toch liep ik stug door, terwijl ik lichtelijk een beetje naar ze zwaaide en glimlachtte. Ik hoopte dat als ik wat voor hen deed, zij ook wat voor mij zouden doen, namelijk mij wat ruimte geven.
    Tot mijn verbazing bleek het wel een beetje te werken. Nog steeds was het lastig om mezelf door de massa heen te wringen, die mij juist tegen probeerde te houden, maar het lukte. Ik rende naar de hoek van de straat en verschool me een beetje voor de pers, die nu een ander slachtoffer gevonden hadden. Daar wachtte ik op Liv en Alasca, terwijl ik een taxi probeerde te laten stoppen.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman


    Benjamin Skylar Johnson



    Ik had al iets van drie keer op sluimeren gedrukt en nu de tijd mijn oog trok schrok ik op. Half negen? Misschien had ik het gisteren toch iets te bont gemaakt maar dat had ik al verwacht. Fuck, ik kreunde kort en trok vervolgens een overhemd aan. Vandaag waren die fotoshoots, dat ook nog. Ik haastte mij naar de spiegel om mijn haar te doen en stapte vervolgens in de dure porsche die voor de deur stond. Het was uiteindelijk toch een goed idee geweest om een taxi te nemen, lopen ging al moeilijk moest je nagaan dat ik achter het stuur kroop. Toen ik aankwam bij de studio waar de fotoshoot ging plaatsvinden stapte ik uit en zette een zonnebril op voor het kleine stukje dat ik naar de deur moest lopen.
          Toen ik binnenkwam zocht ik tussen de mensen door naar een bekende van oftewel de cast of de crew. ''Benji, wat fijn dat je er bent.'' Ik keek op bij een bekende stem en begroette vervolgens de prachtige vrouw en knikte vriendelijk. ''Zonder mij is er niks aan,'' grapte ik en liet mijn hand over haar schouder glijden voordat ik doorliep richting de kleedkamers waar de meeste vast en zeker al zaten.


    sorry, prut stukkie.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    LUNA AINSLEY



    Ik werd wakker door een natte lik over mijn gezicht. Even wist ik niet waar ik was. Langzaam opende ik mijn ogen en de wereld opende zich voor me. Net zo langzaam als ik mijn ogen open deed, herinnerde ik de vorige avond. Niet dat het zo'n drukke zware avond geweest was met alcohol en gedoe. Ik drink geen alchohol, dus dat zou bijzonder zijn.
    De natte lik kwam van Alasca's hondje Blue. Hij was superschattig en lief en de avond daarvoor hadden we tijdens de film veel plezier met elkaar, maar ook met hem gehad. Ik gaf hem een aai over zijn kopje en stond op van de bank waar ik op in slaap gevallen was. Ik keek om me heen en zag dat Olivia en Alasca zich nog in dromenland bevonden. Ik wierp een blik op de klok en besloot hen nog even te laten slapen. Het was kwart over acht en aangezien de studio niet zo heel ver weg was volgens de routebeschrijving die ik thuis opgezocht had, konden ze nog wel even blijven slapen.
    Ik was in slaap gevallen in mijn kleding, wat een avondjurkje was, dus ging even naar mijn eigen appartement om daar even iets aan te trekken wat geschikter was om overdag aan te trekken. Daarna liep ik weer terug naar Alasca's kamer, om Alasca en Olivia daar wakker te maken.
    Eenmaal terug op zijn kamer, pakte ik een kussen en sloeg ik een aantal keer op hen hoofden.
    "Wakker worden slaapkoppen" riep ik om ze wakker te maken. "Tijd om je mooi te gaan maken voor de shoots!"


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Rebecca Kelli Jordan
    ~Outfit~



    Ik geeuw zachtjes wanneer ik bij bewustzijn kom. Ik voel de zonnestralen op mijn gezicht schijnen, en weet dat het tijd is om op te staan. Langzaam draai ik me om, maar algauw schrik ik wakker wanneer ik zie hoelaat het is. Kwart na acht. Gehaast spring ik mijn bed uit, en ren de badkamer in. Ik zet de douche aan, en geef het water geen tijd om op te warmen. Dat zal me leren om me te overslapen. Zo snel mogelijk was ik me, droog me af en ik ben dankbaar dat ik mijn outfit van gisteren opnieuw kan dragen. Met een handdoek rond mijn haren gedraaid wandel ik in sneltempo -lopen kan ik niet op een nuchtere maag- naar de keuken, waar ik gauw wat cornflakes in een kom gooi. Nog snel wat melk erbij, en ik lepel het zo snel ik kan naar binnen. Ik gooi de kom haast in de gootsteen, afwassen doe ik later wel. In de badkamer droog ik op sneltempo mijn haren, terwijl ik vloek en de haardroger nog wat aanmoedig. Alsof dat zou helpen. Ik draai mijn halfdroge haren in een losse knot en doe gauw nog wat make up op. Voor dingen naast mascara, blush en lipgloss heb ik helaas geen tijd, maar dat werk ik op het werk dan wel wat bij. Twintig voor negen. Normaal gezien zou ik er nu al moeten zijn, maar als er geen verkeer is, geraak ik er binnen tien minuutjes. Ik graai mijn handtas mee wanneer ik naar de gang loop en kijk eens na of ik alles heb -portemonnee, gsm, oplaaddraad, ... Tevreden trek ik de deur achter me dicht en ik bekijk het weer even. Aangezien het lekker warm is, besluit ik de fiets te nemen.
    Iets meer dan tien minuten later kom ik aan bij de studio. Ik kijk om me heen, op zoek naar andere aanwezigen.
    "Sorry dat ik te laat ben!" zeg ik tegen niemand in het bijzonder.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Melissa Ann Cortese



    "Mamaaa" werd er hard geroepen. Zuchtend opende ik mijn ogen. Met mijn hand tastte ik op mijn nachtkastje, tot ik mijn mobiel beet had. Ik bracht het ding naar mijn gezicht en klikte hem aan. Even knipperde ik met mijn ogen door het felle licht dat van het apparaat afkwam. Half 7. Jemig, waarom konden die kleintjes nu nooit eens wat langer slapen. Ik zette mij recht op haar bed en plaatste mijn tenen op de koude vloer onder mijn voeten. Een rilling kroop door mijn lichaam. Net toen ik uit mijn bed wilde stappen, hoorde ik geklop op de deur. "Ja?" vroeg ik afwachtend. Het gezicht van mijn moeder stak door de deuropening. "Blijf nog maar even lekker liggen schat. Ik haal Jayden wel uit bed," zei ze. Ik schudde mijn hoofd. "Mam, dat hoef je niet..." begon ik, maar ik werd de mond gesnoerd door mijn moeder die haar vinger op haar mond had gelegd. "Mondje dicht jij. Ik haal hem uit bed. Einde discussie," zei mijn moeder streng en ze sloot de deur weer. Ik hoorde hoe haar voetstappen richting Jaydens kamertje gingen. Lachend schudde ik mijn hoofd. Mijn moeder was veel te goed voor me. Snel legde ik mij weer neer en zette mijn wekker op half 8. Mooi, ik kon dus nog even een uurtje slapen.

    Na het uur schrok ik wakker van de wekker. Ik stond op uit bed en liep richting mijn kledingkast. Daar haalde ik een simpel setje tevoorschijn. Bij de fotoshoot zou ik al genoeg poespas aan moeten trekken. Nadat ik het setje aan had getrokken liep ik naar de badkamer, waar ik mijn haren waste en vervolgens in een hoge staart deed. Ik poetste mijn tanden en besloot geen make-up op te doen. Dat werd daar allemaal gedaan. Nadat ik klaar was met mijn ochtendritueel, liep ik naar beneden, waar mijn moeder al bezig was met Jayden eten te geven. "Dag lieve schatjes," begroette ik de twee en ik gaf Jayden een kus op zijn kleine hoofdje. Zelf pakte ik een glas fruitdrink uit de koelkast en een appel. Ik plaatste mij aan tafel en at samen met de andere twee mee. Dit vond ik heel belangrijk. Even een momentje met mijn zoontje en moeder. Terwijl ik op de klok keek, schrok ik van de tijd. Het was alweer half 9 geweest. "Nou mam, ik ga ervandoor," meldde ik en ik gaf mijn moeder een kus op haar wang en gaf mijn zoontje nog een korte knuffel. Vervolgens griste ik mijn handtas van de tafel en liep naar mijn auto. Daar zette ik een zonnebril op. Ik had er weinig zin in om morgen met mijn make-uploze gezicht op internet te staan. Op naar de fotoshoot.


    Tell me about it, stud.

    Douglas 'Doug' William Purcell



    Vloekend werd ik wakker van het harde geluid dat door de kamer drong. Ik sloeg de wekker hardhandig uit. Met een kreun legde ik mijn handen op mijn hoofd. Ik had weer eens veel te veel gezopen gisterenavond. Dat was nu flink te merken. Mijn hoofd bonkte als een tierelier. Terwijl ik mijzelf omhoog zette, kroop ik gelijk ineen van het vervelende gevoel dat door mijn hoofd stroomde. Altijd fijn, katers. Voorzichtig stond ik op en liet ik mijn lichaam steunen op mijn voeten. Haast schuifelend liep ik naar de badkamer. Daar haalde ik het pakje uit de aspirines uit het medicijnkastje en vulde ik een glas met water. Ik nam een aspirine. En nog een. En nog een. Ik wist dat zoveel niet goed voor je was. Maar één haalde bij mij niets meer uit. Ik zuchtte toen ik mijn spiegelbeeld bekeek. Ik zag er verschrikkelijk uit. En dat terwijl we vandaag een fotoshoot hadden. "Kut! Fotoshoot!" riep ik geschrokken uit, toen ik besefte dat dat om 9 uur al was. Ik rende terug naar mijn slaapkamer, om er achter te komen dat de klok op half 9 stond. Oké, als ik snel was zou ik het nog halen. Ik trok snel wat kleren aan, zonder echt te kijken wat het überhaupt was. Wat maakte het ook uit. Bij de fotoshoot zouden we toch weer gestyled worden.

    Ik friste mij even op en liep toen naar mijn keuken toe. Een misselijk gevoel kwam omhoog toen ik allerlei broodjes op het aanrecht zag staan. Eten. Bah. Daar had ik nou echt geen zin in. Waar ik wel zin in had, was een sigaret. Ik had een sigaret nodig. Nu. Ik liep het balkon van mijn appartement op en stak er eentje op. Gelukzalig ademde ik de rook uit. Dit was wat ik nodig had. Nadat ik mijn sigaret had opgerookt, pakte ik mijn jasje en trok hem aan. De zakken stopte ik vol met een pakje sigaretten, een aansteker, mijn sleutel en wat pillen. Vervolgens liep ik naar mijn auto, die weer lekker makkelijk te vinden was. Lang leve mijn kanariegele Lamborghini. Ik zette een zonnebril op. Het zonlicht was bijna niet te verdragen. Ik startte de motor en reed snel weg.

    Een kleine 10 minuten later kwam ik aan. Stipt op tijd. Ik gaf mijzelf een schouderklopje en liep snel de studio binnen. In de paskamers zat Benjamin. "Goedemorgen Benji," begroette ik hem en ik zette mijn zonnebril af.


    Tell me about it, stud.


    Olivia Lucy Brown


    "Wakker worden!" hoorde Olivia zacht op de achtergrond. Ze tilde haar hoofd iets op en opende langzaam haar ogen. Ze keek rond en besefte dat ze in Alasca's appartement in slaap was gevallen. Ze ging rechtop zitten en rekte zich uit. "Goede morgen," mompelde ze nog wat slaperig. Ze kwam overeind en keek glimlachend naar Luna, gisteravond was een leuke avond geweest. "Goed geslapen?" vroeg ze toen aan het meisje en keek haar vragend aan. Ze keek even naar haar kleding en besloot snel wat anders aan te doen. Ze verontschuldigde zich en rende naar haar eigen appartement waar ze wat simpels uit de kast trok. Nog geen vijf minuten later was ze terug. Alasca sliep nog steeds. Ze liep naar de bank waar ze met zijn drieën in slaap waren gevallen en pakte een kussen. "Opstaan luilak," lachte ze naar de nog slapende jongen en sloeg met het kussen een paar keer tegen hem aan.
    Olivia draaide zich weer naar Luna. "Klaar voor je eerste fotoshoot?" vroeg ze haar toen terwijl ze richting een spiegel liep en haar haar fatsoeneerde. Vervolgens liep ze naar de keuken in Alasca's appartement en pakte twee appels. Ze liep toen terug en reikte een van de appels uit naar Luna. "Ik zou wat eten, het gaat een lange dag worden." glimlachte ze naar haar.




    .

    [ bericht aangepast op 10 juli 2015 - 16:49 ]


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light


    Alasca Nicolas James Devine

    Hoewel ik wat geluid hoorde draaide ik me vermoeid om in hoeverre dit lukte, ik lag dan ook absoluut niet comfortabel en nam meteen plaats in als deze vrij bleek te zijn. Nukkig trok ik dan ook het dekentje over mijn hoofd wanneer een zoete stem me probeerde te wekken.
    Even kon ik nog doorslapen voordat ik met wat zachts geslagen werd en ik kreunde vermoeid waarna ik het 'wapen' met mijn handen probeerde tegen te houden, de zachte stof consulteerde dat hij zo juist in een kussengevecht was beland. Slaperig opende hij zijn ogen en keek fronsend naar Olivia "Opstaan luilak," grinnikte ze en nu pas kwam ik ook weer tot besef dat we gisteren met z'n drietjes nog naar een film hadden gekeken. Voordat ik rechtstond van mijn zetel rekte ik me nog even goed uit en tilde ik mijn vrolijke puppy Blue op die op mijn arm ruste . "Goeiemorgen." mompelde ik maar en wreef even het slaap uit mijn ogen, geen alcohol voor mij meer. Ik kon me zelfs de film van gisteren niet meer Herinneren. Met een zwak glimlachje keek ik de twee meiden aan die elk een appel aan het eten waren, de gedachte van eten liet mijn maag ook even rammelen. Echter kwam er niet veel van in gezien ik nu pas de klok las en besefte dat we erg laat zouden zijn. "Holy Shit, we zijn laat!" riep ik geschrokken en zette Blue dan even neer. "Wacht hier, ik ben zo terug." melde ik aan Luna en Olivia en snelde dan naar mijn kamer waar ik me vlug omkleedde en mijn haren deed. Eens dit in orde leek liep ik terug de keuken in en nam ook een appel. "Wie rijd?" grijnsde ik naar hen


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    LUNA AINSLEY



    Olivia was de eerste die wakker werd na Luna's poging hen wakker te maken.
    "Goedemorgen," groette ze slaperig, nadat ze rechtop was gaan zitten in haar bed. Ze keek me glimlachend aan.
    "Goed geslapen?" vroeg ze me, waarmee hij blik veranderde in een vragende blik.
    "Ja hoor" antwoordde ik vrolijk. Ik had op zich wel goed geslapen al waren we niet zo vroeg gaan slapen gisteravond. Hierdoor was ik waarschijnlijk ook zo moe.
    "Ik ben alleen wel heel erg moe."
    Voordat we ons gesprek verder hielden, wierp Olivia een blik op haar kleding, waarna ze, net als mij, even naar haar kamer ging om haar kleding te verwisselen.
    Alasca sliep nog steeds en in de tijd dat Olivia weg was, probeerde ik de kamer een beetje op te ruimen.
    Normaal was ik niet zo'n heel net typje, maar nadat ik een avond en nacht in Alasca's kamer had rondgebracht, vond ik dat ik op zijn minst iets terug kon doen, in dit geval dus een beetje opruimen.
    Na ongeveer vijf minuten opruimen, was Olivia weer teruggekomen. Ze liep meteen naar de bank waarop Alasca lag en probeerde hem op dezelfde manier wakker te maken als ik eerder ook geprobeerd had.
    Nu werd hij wel wakker en stond hij op om zich een beetje uit te rekken.
    "Goedemorgen" mompelde hij zo slaperig dat ik me afvroeg of hij al wel echt wakker was.
    "Klaar voor je eerste fotoshoot?" vroeg Olivia me toen. Ze stond inmiddels voor de spiegel en deed haar haar goed.
    "Um" begon ik. Ik wist het eigenlijk niet zo goed. Ik probeerde er vooral niet aan te denken wat er allemaal verkeerd kon gaan.
    "Wacht, ze doen daar je make up en haar toch?" Als dat niet zo was, had ik een probleem, want buiten een beetje mascara en lipbalm was mijn gezicht compleet natural en ook mijn haar was nou niet echt photoshoot-achtig.
    Ik kreeg een appel van Olivia onder het mom dat ik wel iets moest eten, omdat het anders niet goed zou gaan. Eerlijk gezegd was ik best blij dat ze me die gaf, omdat ik anders denk ik helemaal zou vergeten om even iets naar binnen te werken door de zenuwen die nu toch wel steeds meer kwamen.
    Ik probeerde mezelf gerust te stellen, mezelf te vertellen dat het enkel een shoot was en dat er weinig mis kon gaan, maar echt veel hielp het niet.
    Ook Alasca hielp niet echt.
    "Holy Shit, we zijn laat!" riep hij geschrokken. Ik wierp een blik op de klok en zag verschrikt dat hij gelijk had.
    "Wacht hier, ik ben zo terug." meldde hij, waarna hij naar zijn kamer toe snelde om zich ook even een beetje klaar te maken.
    Ik stond nu bijna echt te trappelen van de zenuwen en rende al bijna naar de auto.
    "Wie rijdt?" vroeg Alasca toen hij even later terugkwam.
    Ik keek hem even aan en vond dat hij er best wel een beetje brak uitzag. Aangezien zijn alcoholgebruik van de vorige avond en mijn zenuwachtigheid, was Olivia waarschijnlijk de beste chauffeur deze ochtend.
    "Olivia?" zei ik vragend.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2015 - 9:31 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman


    Olivia Lucy Brown


    Met pretlichtjes in haar ogen keek Olivia hoe Alasca ontwaakte wn niet veel later naar zijn kamer sprintte om zich aan te kleden omdat ze anders te laat zouden komen. Niet veel laat kwam de vraag van Luna over de make-up en haren. Olivia knikte glimlachend. "Ja, daar zorgen zij voor. Je make-up en haren worden daaf gedaan. Ook zorgen ze zelf voor je kleding, waarschijnlijk hebben ze al in hun hoofd hoe ze willen dat je eruit ziet," glimlachte Olivia vriendelijk naar Luna. Niet veel later kwam Alasca alweer de kamer in. Ze keek hem glimlachend aan. Hij vroeg wie er zou rijden en Luna stelde voor dat Olicia zou rijden. Ze knikte, "Ja is goed hoor," lachte ze. Hoe het kwam wist ze niet, ze was gewoon erg vrolijk vandaag. Neuriënd liep ze voor de twee uit naar buiten waar haar auto stond geparkeerd. "Als jullie een beetje doorlopen komen we misschien nog op tijd," lachte ze achterom naar de twee.
    Niet veel later stonden ze voor haar niet zo luxe auto. Het was een prima ding, maar niet wat je zou verwachten van een bekend persoon. Ze stapte in en wachtte tot de anderen ook zaten waarna ze wegreden.
    Na een rit met verkeerslichten, overstekende wandelaars en irritante automobilisten kwamen ze niet veel later aan. "We zijn er!" zei Olivia nog altijd even vrolijk. Ze stapte uit en wachtte op de anderen waarna ze de studio in liep. "Het komt helemaal goed, je moet je er niet zo druk om maken, het is vooral leuk," sprak ze Luna nog even moed in.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2015 - 18:05 ]


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light