• phoeni & MaxiIena


    Hoe zou jij het vinden om in een soap te spelen? Geweldig of juist enorm vervelend? Het eerste, leek de meesten uit de cast van Bluegrass Plaza, maar na even op televisie geweest te zijn, kan hun mening enorm veranderd zijn. De spotlights, red carpets, pers en roddels; kunnen ze zich staande houden in het drukke en zware leven van de showbizz? Liegen zij voor hen imago of zijn ze helemaal eerlijk over hun (liefdes)leven?
    Deze rpg volgt het leven van een aantal acteurs en actrices die in de bekende televisieserie - spelen. Hierin kunnen ze spelen dat ze elkaar erg graag mogen, terwijl dat in het echte leven juist het tegenovergestelde is. Genieten ze van het leven of is de geweldigheid van de showbizz enkel schijn?
    Het speelt zich af op de set van Bluegrass Plaza waar beroemde met minder beroemde acteurs en actrices samenspelen om iedere maandag, woensdag en vrijdag avond een geweldige en razendpopulaire aflevering op de buis te brengen.


    regels van de serie
    - verklap geen spoilers aan de pers.
    - geen relaties met de crew.
    - zorg niet voor negatieve reclame voor de serie.
    - houd een positieve relatie met iedereen van de cast en crew.
    - doe wat je pers-assistent van je vraagt.
    Overtreding van deze regels kan leiden tot een waarschuwing tot een uitschrijving van de serie. De hevigheid van je straf ligt aan de hevigheid van je daad.


    regels van de rpg
    - Je moet het leuk vinden om mee te doen en dus blijven schrijven. Ik wil geen ongemotiveerde rpg'ers die al erg snel stoppen.
    - Post stukjes van minstens 200 woorden.
    - Schrijf in abn.
    - Bestuur geen personages van anderen(, behalve als zo is afgesproken.)
    - Geen Mary Sues of Gary Stu's, iedereen heeft zo zijn mankementjes.
    - Maximaal twee rollen per persoon
    - Reserveringen blijven 3 dagen.
    - Wees aardig tegen elkaar (A)


    invullijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Cast of crew:
    Rol in de serie/ functie (dit is pas in te vullen wanneer duidelijk is waarover de serie zal gaan):
    Uiterlijk [+ foto]:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra (imago voor de pers, extra banen):


    Extra info
    Er zal een appartement worden geregeld voor ieder castlid, maar iedereen die beter betalen kan, doet dat natuurlijk. Het appartement dat de castleden van de serie als woonplaats krijgen aangeboden dat de serie wordt opgenomen, is aardig luxe. Het is voorzien van één slaapkamer, woonkamer en badkamer met de nodige luxigheden. Ze delen het huis met alle castleden die geen andere leefvoorziening gereld hebben en delen samen een dakterras met zwembad en drie sauna's.

    Doordat de serie nogal populair is, verdienen de personages zeker wat geld, dus een ander huis zoeken is ook mogelijk. Deze wordt dan echter niet door de serie vergoedt.
    Eigen huis
    • Jayden
    • Clary
    • Rebecca
    • Tesla
    • Anthony
    • Tyler
    • Melissa
    Appartementencomplex
    • Alasca
    • Nolan
    • George
    • Tesla
    • Rose
    • Charlie
    • Luna
    • Benjamin
    • Douglas
    • Liv


    De regisseur zal geen rol zijn, maar zal wel door mij bestuurd worden. Dit doe ik om nog een beetje orde en leiding in de rpg te houden.

    In deze rpg gaan we gebruik maken van social media tussen de rollen. Om te beginnen heeft iedere personage zijn eigen twitteraccount, waarop hij kan communiceren met zijn 'fans' en natuurlijk medecast of crew. Dit idee komt van de rpg modern marauders van animagi. Ik heb toestemming van haar gekregen om het ook in deze rpg te gebruiken.

    Twitteraccounts
    Luna Ainsley - @LunaAinsley
    America Devine - @AmericaCDevine
    Taylor Brown - @Teabag_Taylor
    Olivia Brown - @OliviaBrown367
    Isaac Harris - @IsaacGabe_H
    Jayden Johnson - @JaydenJ_
    Clary Romanov - @ClaryRomanov
    Rebecca Jordan - @RebecsKJ
    Tyler Boschetto - @TylerBoschetto
    Charlie West - @CharWest_
    Alasca Devine - @AlascaDevine
    Tesla Camper - @Tesla_Camper
    Nolan Parker - NolanKP_88

    Rollen in Bluegrass Plaza
    2 BROKE GIRLS
    America Devine als Max Black
    Tesla Camper als Caroline Channing
    Charlie West als Cece Manning

    NEW GIRL
    Melissa Cortese als Jessica Day
    Kyle Dickinson als Nicholas Miller
    ??? ??? als Schmidt
    Douglas Purcell als Winston Bischop
    Noah Frazier als Claire Day
    Raven Moret als Kayla Roberts

    YOUNG AND HUNGRY
    Clary Romanov als Gabi Diamond
    Tyler Boschetto als Josh Kaminski
    ??? ??? als Victoria Manning

    BABY DADDY
    Jayden Johnson als Ben Wheeler
    Nolan Parker als Tucker Dobbs
    Isaac Harris als Danny Wheeler
    Roselynn Dakota als Riley Perrin

    SWITCHED AT BIRTH
    Luna Ainsley als Bay Kennish
    Alasca Devine als Toby Kennish
    Olivia Brown als Daphne Vasquez


    topics
    praattopic


    HET BEGIN
    Het is een dag voordat de opnames beginnen en de castleden komen in het appartementcomplex aan. De andere maken zich klaar voor het openingsfeest voor de cast en crew van het nieuwe seizoen. De datum van vandaag is 31 mei (zondag).

    [ bericht aangepast op 2 juni 2015 - 17:32 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    CLARDONNAE AMELIA ROMANOVA
    'CLARY ROMANOV'
    ''When people raise their voices, I simply raise my intelligence.''
    • Outfit •



          Ik zag hoe hij me aankeek toen ik door zijn haar ging, waardoor ik enigszins moest lachen en Tyler probeerde het gelijk weer goed te doen. Typisch, jongens die hun haar als hun baby zagen. ''Ja, maar kijk... Ik ben ook rijk en ik zie er natuurlijk veel beter uit. Waarom heeft je pa mij niet uitgekozen?'' grijnsde hij en gaf me daarna een speelse knipoog. Ik rolde even mijn ogen en zuchtte, waarna ik een trek van mijn sigaret nam en haalde daarna mijn schouders op. ''Ik zou het heel graag willen, darling. Alhoewel mijn vader nogal kieskeurig is, probeer het maar en wie weet trouwen we wel over een jaartje.'' zei ik grijnzend en nam weer een trek van mijn sigaret, waarna ik de rook uitblies.
          ''Niks bijzonders.. We're Italian.. Dat betekent eten, lui zijn, zonnen, feesten en charmeren.'' grijnsde hij en ik rolde opnieuw mijn ogen, dat was een typisch antwoord. ''En dan nog drie weekjes op de Caribbean. Heerlijk'' Zijn blik ging naar de club, waar een zee van mensen binnenstroomden en een diepe zucht verliet mijn lippen –– ik was niet bepaald in de stemming om te gaan feesten op het moment, maar als ik nou eenmaal een paar drankjes naar binnen had gewerkt, zou het wel lukken. ''Het lijkt al wat drukker te worden.. Zullen we dan ook maar gaan Donnie?'' verliet zijn mond op een plagende toon, waardoor ik even mijn ogen gespleten hield en hem verontwaardigd aankeek. ''Maar natuurlijk, Boschetto. Alhoewel ik denk dat ik me om ga kleden. Lekker met een gescheurde broek naar een openingsfeest, vind je ook niet?'' lachte ik en trapte de sigaret uit, waarna ik het pakje weer in mijn tas stopte. ''Maar eh, ik heb een probleem. Het is dus een oud jurkje dat ik heb meegenomen en veel te kort. Heb jij heel toevallig een jas waarover ik mijn jurk kan doen?'' vroeg ik met een lichte glimlach. Ik had me gewoon op tijd om moeten kleden, dan had ik me tenminste niet gehaast en een goed jurkje meegenomen. Ik sloeg me mentaal op mijn voorhoofd, goede actie Clary.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mt


    all because i liked a girl


    ANTHONY GRANT

    Samen loop ik met Rebecca naar de bar, terwijl ik onder het lopen door een paar blikken op haar werp. Zoals altijd ziet ze er weer prachtig uit. Anders zou Rebecca Rebecca ook niet zijn, dus ik weet niet wat ik anders had kunnen verwachten. Op mijn compliment lijkt ze goed te reageren, ik hoop alleen dat het niet te opvallend was. Als ik me daar geen zorgen over had moeten maken zou ik haar waarschijnlijk de beste fashion adviser van de gehele aardbol hebben genoemd.
    "Ach, niets speciaals. Veel shoppen, zoals het een echte fashionista betaamt, en eens een occasionele uitstap naar New York, voornamelijk om nog meer te shoppen." Ik glimlach even om die woorden, het is namelijk typisch Rebecca. "En hoe was de jouwe?" Vraagt ze erachteraan. Ik doe mijn mond al open om te antwoorden, maar dan hoor ik iemand ons ineens roepen. Als ik me omkijk zie ik Melissa staan.
    "Hey Anthony, hey Rebecca, lang niet gezien!" Roept ze. Ik probeer te verbergen dat ik me daar op dit moment niet al te blij om voel. Normaal gesproken - op elk ander willekeurig moment - had ik het meer dan geweldig gevonden om Melissa te zien. Ik heb haar deze vakantie veel te lang niet gezien. Maar op dit moment - het moment waarop ik dus wonderbaarlijk genoeg even tijd alleen had met Rebecca voor wel minstens twee seconden - is mijn enthousiasme eerlijk gezegd een beetje ver te zoeken. Dat gevoel probeer ik alleen wel even opzij te schuiven om Melissa de aandacht te geven die ze verdient.
    "He, Melissa! Inderdaad. Je ziet er goed uit! Die vakantie heeft je precies deugd gedaan?" Antwoord Rebecca al eerder dan mij.
    "Hey! Goed om je te zien!" Zeg ik als we dichter bij haar komen.


    She was always looking for more..

    Jayden Michael Johnson




    Ze drukt een kus op mijn wang waarna ze zich zachtjes losmaakt uit mijn omhelzing. 'En wat heb ik jou gemist, Jay!' fluistert ze waarna ze me vrolijk aankijkt. Ik glimlach even naar haar. 'Zullen we wat te drinken halen?' vraagt ze en voordat ik überhaupt kan antwoorden pakt ze mijn hand vast en gaat ze me voor richting de bar. Gewillig laat ik me meetrekken door haar. Bij de bar aangekomen nemen we beide plaats op een barkruk en Taylor zet, rebels als ze is, haar ellebogen op de bar waarna ze me geïnteresseerd aankijkt. 'En, hoe was je vakantie? Nog bijzondere dingen beleefd?' vraagt ze waarna ze voor zichzelf een Sea Breeze bestelt en mij vraagt wat ik te drinken lust. Ik denk een paar seconden na. 'Doe mij maar een Vodka Red Bull.' zeg ik tegen de barman die geduldig staat te wachten op mijn bestelling. Daarna richt ik me weer op Taylor. 'De vakantie was goed. Ik ben veel bij mijn familie en vrienden geweest.' zeg ik terwijl ik wat naar voren buig zodat ze me beter kan horen. De muziek staat op zijn minst gezegd, enorm hard in deze club. 'Niet veel bijzonders, op alle meisjes na.' grinnikte ik waarna ik even plagend naar haar grijnsde. De barman kwam terug gelopen en zette de drankjes op de bar voor ons neer. Snel haalde ik mijn portemonnee weer tevoorschijn en gaf hem een briefje van 10 dollar waarna ik even kort naar hem glimlachte als teken dat ik geen wisselgeld meer hoefde. Zorgvuldig stopte ik mijn portemonnee weer terug in mijn kontzak waarna ik me weer op Taylor richtte. Ik tikte mijn glas tegen het hare. 'Cheers.' zei ik. 'En hoe was jou vakantie?' vroeg ik daarna.


    Don't judge my choices without understanding my reasons.




    Alasca Nicolas James Devine


    Liv drukte een lus op mijn wang waardoor ik glimlachte en haar met pretoogjes aankeek “Alasca!! Je bent er weer!” haar glimlach was weer stralend en haar vrolijkheid maakte me automatisch ook erg blij. “Dankjewel, jij ziet erg ook super uit!” lachte ze me toe en ik deed even een pose en daarna schoot ik in de lach aangezien het er vast belachelijk uitzag. "Hmm altijd toch." grapte ik “Hoe was je vakantie? Nog veel gedaan?” haar enthousiasme deed me ook weer willen ratelen over van alles en nog wat maar ik besloot om het niet te erg te doen zoals we anders deed, we waren nogsteeds op een feestje. " De vakantie was echt top, al heb ik jou en de rest ook erg gemist hoor." begon ik en kon het niet laten om haar een knipoog te schenken. " Ik ben dus naar mijn thuisland gegaan, Polen en heb ik een goede week gespendeerd met familie. Ook zijn we gaan skiën is Oostenrijk, wat er niet zo ver vandaan ligt en ben ik wat gaan doen met mijn nichtjes en zusje." begon ik en dacht nog even na. "Oh en ik heb mogen meedoen in de fashion week van Londen." grijnsde ik en vervolgde niet veel verder "En heb ook een kleine spot gedraaid voor Calvin Klein en probeer nu nog een fotoshoot voor Nike binnen te spelen al zal dit waarschijnlijk voor de winter zijn." zei ik trots. “en hoe gaat het met Blue?” vroeg ze vervolgens en meteen keek ik weer vrolijk. "Ze is echt een schatje weet je, ze houd van knuffelen en deed echt zielig toen ik haar afzette bij een vriendin, ik wilde het arme beestje echt niet alleen laten maar ze heeft er speelmaatjes." zei ik vrolijk en keek toen naar Liv. "Jij ben natuurlijk haar mama nu, ik haar haar moeilijk alleen opvoeden." grijnsde ik naar haar en keek haar dan vervolgens nieuwsgierig aan. "En hoe was jou vakantie, nog geen leuke jongens ontmoet?" vroeg ik haar met een speelse blik. Liv was één van de weinigen die wist dat ik ook op jongens viel maar dat maakte het juist leuker om erover te praten. Ook van de cast waren er enkele die het wisten, maar ik was blij dat ze het accepteerden en niets aan de pers vertelden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ISAAC 'ZAC' GABRIEL HARRIS
    Surprised • Cast • Danny Wheeler • Youtuber • 24
    "The kind of girl I'm looking for? Someone who can be my lover and my best friend at the same time."


          Gehaast trek ik mijn zwarte jasje aan over mijn witte t-shirt en blauwe spijkerbroek terwijl ik door de kamer heen ren van allerlei dingen zoekend. Telefoon, zonnebril, portemonnee? Che-. Wacht, waar is mijn portemonnee? Zuchtend ren ik weer door mijn appartement en vind hem dan onder mijn kussen – want dat is een logische plek on hem te doen. Ik stop hem in mijn kontzak en kijk nog een keer in de spiegel voordat ik mijn autosleutels en appartementskeutels van het tafeltje in de hal vis – voordat ik dadelijk thuiskom en me dan heb buitengesloten of iets, zou niet de eerste keer zijn. Na een keer mijn sleutels gevallen te laten hebben doe ik mijn appartement op slot voordat ik me haast richting de trappen, gelukkig zijn het er niet veel slechts vier, heb niet zoveel zin in een workout op dit moment gezien ik nog de hele avond moet volhouden. Net wanneer ik aan kom lopen zie ik een meisje met bruine haren – volgens mij is ze nieuw – de trappen afsnellen maar ze verstapt zich en struikelt op de onderste trede. Haastig snel ik naar haar toe en vang haar als de gentleman die ik ben op.
    'Dat scheelde weinig,' zeg ik zacht terwijl ik haar weer netjes op de grond zet en haar een glimlach schenk. 'Kan het toevallig zijn dat ik je nog niet eerder hier heb gezien? Ik ben Isaac.' ik grijns even en steek mijn hand naar haar uit terwijl ik met haar de trappen afloop naar beneden.


    I just caught the wave in your eyes

    TAYLOR 'TEABAG' SCARLETT BROWN
    Excited • Crew • Set-manager • Musician and designer • 27
    Outfit
    "Hey, I'm Taylor – also known as T or Teabag."


          Hij kijkt me even bedenkelijk aan voordat hij zich tot de wachtende barman wendt.
    'Doe mij maar een Vodka Red Bull,' zegt hij dan, de barman knikt en loopt dan weg. Jayden richt zich weer tot mij waardoor ik even glimlach.
    'De vakantie was goed. Ik ben veel bij mijn familie en vrienden geweest,' zegt hij, vooroverbuigend om zich verstaanbaar te maken. Ik moet zeggen, de muziek staat niet erg zacht, dat wordt een piep morgen – en als ik weer te diep in het glaasje kijk ook nog een kater. 'Niet veel bijzonders, op alle meisjes na.' grinnikt hij en grijnst even plagend naar me waardoor ik even giechel en hem in zijn zij por. Vervolgens trek ik een pruillipje die ik niet erg lang volhoudt en ik begin al snel te giechelen.
    'Dat zal wel, volgens mij vallen ze met bosjes voor je,' knipoog ik voordat mijn blik op de – overigens knappe – barman valt die met onze drankjes aankomt lopen en deze voor onze neus op de bar zet. Ik glimlach even naar hem als een vorm van een 'bedankje' en wil net geld uit mijn jurkje halen – ik had geen zin in een purse dus dan maar mijn back-up plan: mijn bh. Gênant? Zou je zeggen, gezien ik ook naast Jayden zit en in een club, nou ja alsof ik de enige ben hier die het zo doet en het is overigens erg praktisch. Echter is Jayden me al voor, hij heeft zijn portemonnee al uit zijn zak gehaald en geeft de barman tien dollar voordat hij zijn portemonnee weer wegstopt en het wisselgeld wegwuift. Vervolgens kijkt hij me weer aan en ik beantwoord zijn blik door even mijn wenkbrauw op te trekken voordat ik naar hem voorover leun.
    'De volgende betaal ik hoor,' zeg ik in zijn oor en kijk hem quasi-verontwaardigd aan voor ik glimlach.
    'Cheers,' zegt hij dan terwijl hij zijn glas tegen de mijne tikt en ik grijns even en knik hem toe voordat ik een slok neem van mijn drankje. Het koude goedje brandt een beetje in mijn keel en door de zure smaak van de grapefruit trek ik even een zuurgezicht.
    'En hoe was jou vakantie?' vraagt hij me dan en ik neem nog een slok voordat ik begin te glimlachen en ik schuif wat dichter naar hem toe zodat ik niet te hard hoef te schreeuwen – mijn stem is sowieso al gedoemd helemaal dood te zijn morgen, fijn op je eerste werkdag.
    'Goed hoor, zoals je weet ben ik terug gegaan naar Toronto en heb daar weer mijn vrienden en familie opgezocht,' zeg ik en neem weer een slokje van mijn drankje, 'Mijn vriendinnen hebben me geprobeerd te koppelen aan vijf verschillende jongens, ik heb ze uiteindelijk allemaal afgewezen,' bloos ik even, gelukkig is het hier toch redelijk donker en schijnen er allemaal kleurlampen dus ziet hij er hopelijk niets van. 'Voor de rest was het allemaal vrij normaal, feestjes, je kent me,' lach ik en knipoog speels naar hem. Ik neem nog een keer twee slokken en mijn drankje is al bijna op – lekker bezig.
    'Hey, heb je zin om te dansen?' vraag ik terwijl ik me even naar hem toebuig en blik op de dansvloer die nog redelijk rustig is voor een club. Het drankje is bijna op en ik sla hem nog een keer achterover voordat ik hem op de bar zet, met alweer een licht vertrokken gezicht door de zuurheid van de grapefruit.


    I just caught the wave in your eyes


    MARQ HUNNAM


    Ik vloek in mijzelf als ik besef dat er een file staat en mijn weg naar het feest weer wordt onderbroken. Ik ben vanochtend vroeg vertrokken uit Las Vegas naar Los Angeles. Een rit van Las Vegas naar Los Angeles met de auto hoort zo'n 5 uur te duren, maar doordat ik ook daar al in de file stond heb ik er uiteindelijk ongeveer 7 uur over gedaan om in Los Angeles aan te komen. Uiteindelijk was ik halverwege de middag in mijn huis beland. Daar ben ik in slaap gevallen terwijl ik aan mijn zwembad lag en schrok ik eind van de middag wakker. Wat take out food gehaald en vervolgens ben ik mij gaan omkleden en in de auto gestapt. Je zou dus zeggen dat ik nu nog best op tijd was, wou het niet zo zijn dat ik wéeeeer in de file stond. Ik zucht zacht en pak mijn mobiel erbij, om te kijken of er nog wat boeiends is. Ik start twitter en plaats een tweet. Stuk in traffic. Fml Ik zucht en staar naar de rij auto's voor mij, die wel helemaal stil lijkt te staan. Mijn mobiel geeft een kort geluidje en ik zie dat iemand heeft gereageerd. Taylor. @marqhunnam awhh :c #ToughLife Ik grinnik even kort. Tough life indeed. Voor mij zie ik hoe de auto weer begint te rijden. Ik verwacht een klein stukje mee te gaan, maar tot mijn verbazing begint alles weer te rijden en kan ik weer door. Yes!

    Na een klein half uur ben ik dan eindelijk bij de eindbestemming, althans volgens mijn Tomtom. Ik geloof het gelijk en kan nog een plekje vinden om mijn auto te parkeren. Ik stap uit de auto en loop naar het gebouw. Er zijn redelijk wat paparazzi in de straat, maar die focussen zich niet op mij. Wat is het toch fijn om onbekend te zijn. Ik loop naar binnen en kan gelijk doorlopen wanneer ik mijn naamkaartje laat zien. Terwijl ik de grote zaal van het feest binnenkom, zie ik al ontzettend veel bekende gezichten. Ik zie een eindje verderop Nolan en Benjamin staan en besluit me daar maar eens bij te voegen. Ondertussen haal ik nog snel een Jack Daniels bij de bar. Die had ik even nodig. Ik was helemaal gaar van het urenlang in de auto zitten. "Nolan! Ben! Goed om jullie te zien," roep ik uit, waarna ik mijn handen uitstrek om ze een vriendschappelijke handdruk te geven.


    The goal isn't to live forever, The goal is to create something that will.


    Tyler Gianluca Boschetto


    Ze keek me even verontwaardigd aan waardoor ik haar weer aankijk met een lichte grijns. ''Maar natuurlijk, Boschetto. Alhoewel ik denk dat ik me om ga kleden. Lekker met een gescheurde broek naar een openingsfeest, vind je ook niet?'' lachte ze en ze trapte de sigaret uit die tot nu tussen haar vingers geklemd zat. Ik laat mijn blik ongegeneerd over haar heen glijden en kijk haar weer aan. 'Hoezo dat? Staat je goed hoor queenie..' grijns ik, al wist ik ergens wel wat ze bedoelde. ''Maar eh, ik heb een probleem. Het is dus een oud jurkje dat ik heb meegenomen en veel te kort. Heb jij heel toevallig een jas waarover ik mijn jurk kan doen?'' vroeg ze met een lichte glimlach en ik lach even.
    'Kort eh? I don't mind.' plaag ik haar en werp dan een blik op mijn auto. Even denk ik na en knik dan. 'Volgens mij ligt er nog wel iets op de achterbank, als ik het me goed herinner dat leren jack wat ik ooit van de set heb gestolen.' zeg ik en een lichte grijns laat mijn lippen weer krullen. Dat was ook een bekend iets. Als ik iets leuks zag tussen de kleding op set, dan ging het met me mee ook. Na een tijdje deden ze er ook niet meer veel aan, dus eh. Lucky me. 'Waar ga je je omkleden dan. In je auto?' lach ik en ik kijk haar weer aan.


    El Diablo.


    Olivia Lucy Brown


    Een brede glimlach stond op haar gezicht toen Alasca met veel enthousiasme begon te vertellen over zijn vakantie. ''Skiën?! Wat gaaf, dat heb ik altijd al willen doen.'' zei ze enthousiast tegen de jongen tegenover haar. ''Oh, en ik heb mee mogen doen in de fashionweek van London. '' vervolgde Alasca toen. Olivia's ogen werden groot van bewondering. ''Serieus?!'' vroeg ze ongelovig, het was echt haar doel om ook een keer deel te mogen nemen aan eem fashionweek. Maar of dat ging gebeuren was maar de vraag, het was een harde wereld, de modellenwereld. Ook had Alasca nog een reclameapotje opgenomen. De glimlach op Liv's gezicht werd allen maar groter. "Het klinkt als een geweldige vakantie" glimlach te ze naar de jongen.
    "Jij bent natuurlijk haar mama, ik kan haar moeilijk alleen opvoeden, " waren Alasca's volgende woorden. Een lach kon Liv niet onderdrukken. "Wat een eer! Maar natuurlijk, mijn hulp ga je hard nodig hebben met zo een kleine dondersteen." grinnikte ze. "Ik kan niet wachten tot ik dat kleintje ook kan knuffelen. Toen ik die foto zag wou ik meteen zelf een puppy kopen."
    "Heb ik nog leuke jongens ontmoet? Nou nee, die zijn allemaal weg geweest," glimlachte ze naar hem. "En de jongens sie er leuk uitzagen waren weer helemaal niet aardig, je weet hoe het gaat." ze glimlachte naar Alasca en haalde haar schouders op. "Mijn vakantie.. Niet echt heel bijzonder eigenlijk. Fotoshoots, met mijn moeder leuke dingen gedaan." ze dacht kort na. "Oh, ik heb mijn appartement opgeknapt en een make-over gegeven," zei Liv na een korte stilte. "Zoals ik al zei niet erg bijzonder dus."

    [ bericht aangepast op 2 juni 2015 - 16:53 ]


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light


    Charlie Nicola West


    De stijltang gaat voor de zoveelste keer door mijn haren en ik leg hem even weg. Ik haal een hand door mijn haren en knik licht. Het kwam nu tot het midden van mijn rug, iets wat ik al een tijdje wou hebben zonder telkens extensions te laten zetten. Oké, ergens is het ook wel mijn schuld aangezien ik het zo nodig een paar maanden geleden tot mijn schouders moest laten knippen. Ik leg de stijltang maar weg en begin aan mijn make up. Ik hou het maar simpel, wetend dat de rest dat ook wel zou doen. Een winged eyeliner met rode lippen zal het wel doen. Rustig begin ik dan ook aan de zwarte eyeliner, een foutje en ik kon weer helemaal opnieuw beginnen. Iets waar ik echt geen zin in heb momenteel. Een kleine grijns verschijnt dan ook op mijn lippen als het links goed uitpakt. Ik wil net aan de rechterkant beginnen als de bel gaat en ik kijk op. Pizzabezorgers hebben altijd een geweldige timing.
    'Ik kom eraan!' roep ik maar en begin dan toch maar aan de andere kant. Na een klein minuutje kijk ik even goed in de spiegel en haal opgelucht adem als het er goed opzit. Voor alles een eerste keer dus. Snel loop ik door naar de deur en gris ondertussen mijn portemonnee van tafel. Ik open de deur en glimlach maar. Zijn blik glijd kort over me heen en ik kijk ook kort naar beneden. Oh ja, tuurlijk. Deuren openen in alleen een veel te grote sweater, wat ben je toch weer goed bezig vandaag Char.. 'Hoeveel was het?' vraag ik maar en hij kijkt naar mij. 'Tien dollar.' antwoord hij met een glimlach en ik knik. Ik vis een briefje van twintig uit mijn portemonnee. 'Hou de rest maar.' glimlach ik en ik neem de doos over van hem. 'Sweet.. Dankje!' grijnst hij en ik knik nog even voor ik de deur dicht doe. Nou, er was in elk geval eten. Dat maakte het een stuk beter.

    Een kleine 45 minuten en drie pizzapunten later sta ik dan eindelijk voor de spiegel voor de laatste, kleine dingen. Ik klik snel de gouden riem vast, en doe een paar witte hakken aan. In de kleine tas die ik bij me heb doe ik mijn mobiel, sleutels, portemonnee, make up en nog wat andere kleine dingen. Snel spuit ik nog wat parfum op en knik dan met een lichte grijns naar mijn spiegelbeeld. Eindelijk klaar om te gaan. De feesten aan het begin van het seizoen zijn altijd geweldig, waardoor ik al snel echt mijn best doe om er goed uit te zien. Snel vis ik nog een leren jasje uit mijn kast en loop dan mijn kamer uit. Snel verlaat ik mijn appartement en loop naar de garage waar mijn auto staat. De matzwarte Audi zie ik al snel staan en ik stap in. De navigatie stel ik ook maar in. Ik en routes gaat niet samen, ik en routes onthouden al helemaal niet.
    Zo gezegd, zo gedaan. Het duurde wat langer door de korte file, iets waar ik maar slecht tegen kon. Ik kan nogal ongeduldig zijn, files zijn dus niet mijn beste vriend. Maar wat verwacht je dan ook in Los Angeles. Ik was het ook wel gewend, maar nog steeds. Ik parkeer mijn auto vlakbij de club en pak mijn jasje ook maar. Al was het nog vrij warm, je weet maar nooit wanneer het omslaat hier. Ik stap uit en loop richting de club, even verderop zie ik Clary en Tyler staan. Ik steek kort en glimlachend mijn hand op, maar loop dan toch naar binnen. Mijn jas hang ik bij de garderobe en ik loop verder. Wat gaan we eerst doen... Ik kijk even rond en mijn blik blijft hangen op de bar. Nou ja, dan maar eerst wat drinken halen...


    El Diablo.


    Melissa Ann Cortese

    Wanneer Rebecca en Anthony mij zien, lijk Rebecca's gezicht een beetje te vertrekken. "He, Melissa! Inderdaad. Je ziet er goed uit! Die vakantie heeft je precies deugd gedaan?" zegt ze uiteindelijk dan toch. "Hey! Goed om je te zien!" zegt Anthony dan ook. Ik zie nog snel hoe Rebecca vanuit haar ooghoeken een blik op Anthony werkt. Een kleine grijns verschijnt om mijn lippen. Het ligt er zo bovenop. Ik wacht op een moment dat Anthony even een andere kant opkijkt en buig mij dan naar Rebecca toe. "Als je liever alleen bent met Anthony moet je het gewoon zeggen hoor," fluister ik in haar oren en nadat ik mij terug heb getrokken trek ik weer een zo normaal mogelijk gezicht, om niet op te vallen voor Anthony. "Nou jongens, ik ga even wat bestellen bij de bar," zeg ik en ik loop weg. Ik draai mij nog een keer om en maak stiekem een hartje met mijn handen en hou die op voor Rebecca, waarbij ik mijn tong uitsteek. Om niet te veel op te vallen, doe ik dit in een fractie van een seconde en loop ik daarna zo normaal mogelijk naar de bar, waar ik Charlie al zie staan. "Hee Charlie," begroet ik haar.


    Tell me about it, stud.

    LUNA AINSLEY


    Tijdens het lopen wat enigszins haastig ging, dacht ik weer na over mijn toekomst en hoe mijn leven er uit zou gaan zien. Deze gedachten werden echter abrupt gestopt door een plotselinge verstap, waardoor ik de laatste stappen naar beneden struikel. Angst springt voor een seconde om me heen, maar gelukkig voel ik dan twee sterke mannenarmen die me opvangen. Even ben ik verbaasd - wie heeft mij zo vriendelijk op weten te vangen, maar wanneer ik zijn gezicht zie herken ik hem meteen. "Dat scheelde weinig," zegt hij zachtjes, terwijl hij mijn voeten de grond weer laat aanraken. "Kan het toevallig zijn dat ik je nog niet eerder heb gezien? Ik ben Isaac." Zegt hij dan met een grijns op zijn gezicht.
    Voor een aantal seconden weet ik niet wat te doen. 'Weet ik' schoot er door mijn hoofd toen hij zei dat zijn naam Isaac was, maar om dat te zeggen is een beetje te opzichtig. Ik bedoel; ik wil toch niet dat mijn nieuwe collega's me zien als een ultimate fangirl ofzoiets.
    Ik staar nog steeds lichtelijk verbaasd naar hem als een stemmetje in mijn hoofd zegt dat ik misschien zijn hand even moet schudden. Inmiddels is hij al een aantal treden naar beneden gelopen en weer loop ik snel naar beneden, maar dit keer om hem bij te houden.
    "Ik ben Luna." Stel ik mezelf dan voor. "Luna Ainsley, ik ben je nieuwe collega." Ga ik verder met een glimlach. Van binnen ben ik stiekem best blij dat ik mezelf geen mental facepalm hoef te geven. Ik ben zó goed in mezelf voorschut zetten en zeker bij het ontmoeten van nieuwe mensen. "Ga jij ook naar het openingsfeestje?"

    [ bericht aangepast op 2 juni 2015 - 17:16 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Rebecca Kelli Jordan
    ~Outfit~



    "Hey! Goed om je te zien!" zegt ook Anthony op zijn beurt. Ik kijk met een brede glimlach naar Melissa, die staat te grijnzen. Ik kijk haar niet-begrijpend aan wanneer ze zich naar me toe buigt.
    "Als je liever alleen bent met Anthony moet je het gewoon zeggen hoor," hoor ik haar in mijn oor fluisteren. Mijn glimlach verdwijnt en heel subtiel schud ik mijn hoofd, als teken dat ze moet zwijgen.
    "Nou jongens, ik ga even wat bestellen bij de bar."
    Voordat we wat kunnen zeggen, is ze al onderweg naar de bar, maar zonder dat Anthony het ziet (gelukkig) maakt ze een hartjesvorm met haar handen. Ik bliksem haar even neer met mijn blik en richt mijn aandacht vervolgens weer op Anthony. Melissa heeft me even van mijn melk gebracht, en ik probeer me te herinneren waarover we het hadden. Oh ja, de vakantie.
    "Je ging me net vertellen over jouw vakantie, denk ik," begin ik met een glimlachje. "En heb je nog steeds zin in een drankje?"
    Subtiel begeef ik me wat dichter naar de bar toe. Nu heb ik een glas alcohol wel verdiend. Ik hoop later even met Melissa te kunnen spreken, hopend dat ze niet eender wat gaat rondbazuinen. Gelukkig dat ik weet dat ze zo niet is, maar toch. Ik kijk Anthony weer vragend aan, en schenk hem een vrolijke glimlach.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ISAAC 'ZAC' GABRIEL HARRIS
    Surprised • Cast • Danny Wheeler • Youtuber • 24
    "The kind of girl I'm looking for? Someone who can be my lover and my best friend at the same time."


          Het meisje blijft me aanstaren en haar ogen blijven gefocust op mijn gezicht hangen. Dan bedenk ik me opeens dat ik haar nog steeds vasthoud, ook al heb ik haar alweer terug op haar twee benen gezet en gauw laat ik haar los, kijk even weg voordat ik kort kuch – ongemakkelijk. Mijn hand die ik had uitgestoken neemt ze na een tijdje aan en ik kan wel zeggen dat ik opgelucht ben, anders was het nog gênanter geweest. Om wat te doen laat ik haar hand weer los en loop ik alvast verder terwijl ik naar haar omkijk, ze kijkt me nog steeds verdwaasd aan maar volgt me.
    'Ik ben Luna,' stelt ze zich dan voor terwijl we de trappen afdalen. 'Luna Ainsley, ik ben je nieuwe collega.' zegt ze vervolgens glimlachend en dan lichten mijn ogen op en kijk ik haar verwonderd aan.
    'Oh jij bent het nieuwe meisje waar de regisseur en Taylor het al een hele tijd over hadden!' ik grijns even naar haar. 'Taylor is trouwens onze set-manager.' voeg ik er nog haastig aan toe.
    'Ga jij ook naar het openingsfeestje?' vraagt ze dan en ik knik uitbundig. 'Jazeker, en als ik zo kijk jij ook.' ik zeg het met een glimlach maar kan mezelf wel voor mijn kop slaan, echt waar Harris? Kan het nog raarder?
    'Ik ben nu net onderweg naar mijn auto, als je wilt kan ik je een lift geven? Scheelt je weer een taxi,' bied ik glimlachend aan en kijk haar afwachtend aan.


    I just caught the wave in your eyes