• phoeni & MaxiIena


    Hoe zou jij het vinden om in een soap te spelen? Geweldig of juist enorm vervelend? Het eerste, leek de meesten uit de cast van Bluegrass Plaza, maar na even op televisie geweest te zijn, kan hun mening enorm veranderd zijn. De spotlights, red carpets, pers en roddels; kunnen ze zich staande houden in het drukke en zware leven van de showbizz? Liegen zij voor hen imago of zijn ze helemaal eerlijk over hun (liefdes)leven?
    Deze rpg volgt het leven van een aantal acteurs en actrices die in de bekende televisieserie - spelen. Hierin kunnen ze spelen dat ze elkaar erg graag mogen, terwijl dat in het echte leven juist het tegenovergestelde is. Genieten ze van het leven of is de geweldigheid van de showbizz enkel schijn?
    Het speelt zich af op de set van Bluegrass Plaza waar beroemde met minder beroemde acteurs en actrices samenspelen om iedere maandag, woensdag en vrijdag avond een geweldige en razendpopulaire aflevering op de buis te brengen.


    regels van de serie
    - verklap geen spoilers aan de pers.
    - geen relaties met de crew.
    - zorg niet voor negatieve reclame voor de serie.
    - houd een positieve relatie met iedereen van de cast en crew.
    - doe wat je pers-assistent van je vraagt.
    Overtreding van deze regels kan leiden tot een waarschuwing tot een uitschrijving van de serie. De hevigheid van je straf ligt aan de hevigheid van je daad.


    regels van de rpg
    - Je moet het leuk vinden om mee te doen en dus blijven schrijven. Ik wil geen ongemotiveerde rpg'ers die al erg snel stoppen.
    - Post stukjes van minstens 200 woorden.
    - Schrijf in abn.
    - Bestuur geen personages van anderen(, behalve als zo is afgesproken.)
    - Geen Mary Sues of Gary Stu's, iedereen heeft zo zijn mankementjes.
    - Maximaal twee rollen per persoon
    - Reserveringen blijven 3 dagen.
    - Wees aardig tegen elkaar (A)


    invullijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Cast of crew:
    Rol in de serie/ functie (dit is pas in te vullen wanneer duidelijk is waarover de serie zal gaan):
    Uiterlijk [+ foto]:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra (imago voor de pers, extra banen):


    Extra info
    Er zal een appartement worden geregeld voor ieder castlid, maar iedereen die beter betalen kan, doet dat natuurlijk. Het appartement dat de castleden van de serie als woonplaats krijgen aangeboden dat de serie wordt opgenomen, is aardig luxe. Het is voorzien van één slaapkamer, woonkamer en badkamer met de nodige luxigheden. Ze delen het huis met alle castleden die geen andere leefvoorziening gereld hebben en delen samen een dakterras met zwembad en drie sauna's.

    Doordat de serie nogal populair is, verdienen de personages zeker wat geld, dus een ander huis zoeken is ook mogelijk. Deze wordt dan echter niet door de serie vergoedt.
    Eigen huis
    • Jayden
    • Clary
    • Rebecca
    • Tesla
    • Anthony
    • Tyler
    • Melissa
    Appartementencomplex
    • Alasca
    • Nolan
    • George
    • Tesla
    • Rose
    • Charlie
    • Luna
    • Benjamin
    • Douglas
    • Liv


    De regisseur zal geen rol zijn, maar zal wel door mij bestuurd worden. Dit doe ik om nog een beetje orde en leiding in de rpg te houden.

    In deze rpg gaan we gebruik maken van social media tussen de rollen. Om te beginnen heeft iedere personage zijn eigen twitteraccount, waarop hij kan communiceren met zijn 'fans' en natuurlijk medecast of crew. Dit idee komt van de rpg modern marauders van animagi. Ik heb toestemming van haar gekregen om het ook in deze rpg te gebruiken.

    Twitteraccounts
    Luna Ainsley - @LunaAinsley
    America Devine - @AmericaCDevine
    Taylor Brown - @Teabag_Taylor
    Olivia Brown - @OliviaBrown367
    Isaac Harris - @IsaacGabe_H
    Jayden Johnson - @JaydenJ_
    Clary Romanov - @ClaryRomanov
    Rebecca Jordan - @RebecsKJ
    Tyler Boschetto - @TylerBoschetto
    Charlie West - @CharWest_
    Alasca Devine - @AlascaDevine
    Tesla Camper - @Tesla_Camper
    Nolan Parker - NolanKP_88

    Rollen in Bluegrass Plaza
    2 BROKE GIRLS
    America Devine als Max Black
    Tesla Camper als Caroline Channing
    Charlie West als Cece Manning

    NEW GIRL
    Melissa Cortese als Jessica Day
    Kyle Dickinson als Nicholas Miller
    ??? ??? als Schmidt
    Douglas Purcell als Winston Bischop
    Noah Frazier als Claire Day
    Raven Moret als Kayla Roberts

    YOUNG AND HUNGRY
    Clary Romanov als Gabi Diamond
    Tyler Boschetto als Josh Kaminski
    ??? ??? als Victoria Manning

    BABY DADDY
    Jayden Johnson als Ben Wheeler
    Nolan Parker als Tucker Dobbs
    Isaac Harris als Danny Wheeler
    Roselynn Dakota als Riley Perrin

    SWITCHED AT BIRTH
    Luna Ainsley als Bay Kennish
    Alasca Devine als Toby Kennish
    Olivia Brown als Daphne Vasquez


    topics
    praattopic


    HET BEGIN
    Het is een dag voordat de opnames beginnen en de castleden komen in het appartementcomplex aan. De andere maken zich klaar voor het openingsfeest voor de cast en crew van het nieuwe seizoen. De datum van vandaag is 31 mei (zondag).

    [ bericht aangepast op 2 juni 2015 - 17:32 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    ISAAC 'ZAC' GABRIEL HARRIS
    Surprised • Cast • Danny Wheeler • Youtuber • 24
    Car

          'Yo Isaac,' begroet hij me en ik grijns even. 'Tijd geleden man.' voegt hij eraan toe en ik knik instemmend.
    'Ja inderdaad, goed om je te zien dude,' grijns ik terwijl ik een drankje pak dat klaarstaat en ik begin ervan te drinken. Michael is onze geluidsman en we kunnen goed met elkaar opschieten, wat wel fijn is gezien we collega's zijn en we vaak met elkaar te maken hebben, dan is het wel zo fijn om door een deur te kunnen met elkaar.
    'Zeg, is dat niet het nieuwe gezicht van Bluegrass Plaza?' vraagt hij dan en hij knikt een kant op en zonder te kijken weet ik wie hij bedoelt en ik volg zijn blik en knik terwijl ik nog een slok neem van het drankje in mijn hand. 'Ze lijkt me geen misse.' hoor ik hem dan zeggen en voel hou hij me een elleboog stoot geeft en zijn wenkbrauwen even naar me optrekt. Ik rol even met mijn ogen en kijk hem quasi-verontwaardigd aan voordat ik even zucht en een hand door mijn hand haal.
    'Hmm ja,' zeg ik een beetje afwezig, niet goed wetend wat ik moet zeggen, ik bedoel ze is inderdaad knap maar ik ken haar pas net. 'Maar ik ken haar pas net dus wie weet, ooit, ze is wel aardig alleen wat verlegen maar misschien ook omdat ze nieuw is.' zeg ik schouder ophalend en grijns even terwijl ik weer wat drink.
    'Hoe was je vakantie trouwens?' vraagt hij dan en ik haal mijn schouders even op.
    'Ach ik ben duizend maal achterna gezeten door de papi's en heb wat vlogs gemaakt en voor de rest gewoon wat dingen gedaan in en om LA,' zeg ik nonchalant en drink mijn drankje helemaal op voordat ik hem wegzet. 'En hoe was die van jou? Ik hoorde dat je druk bent met een project?' vraag ik nieuwsgierig en kijk hem afwachtend aan, ik ben al een tijdje benieuwd wat dat project precies is maar wat ik ervan heb gehoord is het veel belovend.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2015 - 22:13 ]


    I just caught the wave in your eyes

    LUNA AINSLEY



    Na een tijdje om me heen gekeken te hebben wat echt super interessant was, kwam er plots een jongen naar me toe gelopen. Eerlijk gezegd herkende ik hem pas echt toen hij dichtbij me stond. Ik herkende hem natuurlijk van de serie en mijn emotie werd weer opgekrikt naar enthousiast.
    Hij wenkte het meisje waarbij hij eerst gestaan had en haar herkende ik ook meteen. Dit zouden mijn nieuwe collega's zijn, misschien wel mijn dichtbijzijnde collega's
    "Hello!" groette hij mij met veel energie. Ik glimlachte naar hem en probeerde iets te bedenken om cool terug te zeggen, maar ik kon dat zo even niet iets verzinnen. Voordat ik iets uit mijn mond kon krijgen, praatte hij alweer verder.
    "Ik ben Alasca, maar als je wilt mag je me Al noemen." stelde hij zichzelf voor. Ik voelde zijn nieuwsgierige blik op me branden en kwam in mijn hoofd tot de conclusie dat ik nu wel iets terug moest zeggen.
    "Ik ben Luna" zeg ik dan. Gelukkig doe ik dit een beetje normaal en is er niet zoveel op aan te merken. Je zou denken dat je met een kort zinnetje jezelf niet voorschut zou kunnen zetten, maar daar ben ik dus juist hartstikke goed in.
    "Jullie zijn mijn nieuwe collega's toch? Ik speel Bay." Ik hoop dat dat niet iets is dat al overduidelijk is en dat ik niet zeg als iets wat al heel erg duidelijk is. Ikzelf weet in ieder geval al wel dat hij waarschijnlijk mijn broer zal gaan spelen, wat ik eigenlijk best wel vreemd vind. Het gaat er niet om dat we niet op elkaar lijken, maar ik vind gewoon het idee überhaupt dat ik met een beroemde acteur zal gaan spelen nogal ongelooflijk.
    "Willen jullie wat drinken?" vraag ik dan, waarna ik mijn ogen even naar de bar laat glijden.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman


    Tyler Gianluca Boschetto


    Ze lachte even en schudde vervolgens haar hoofd terwijl ik haar aan bleef kijken. ''Een date met jou lijkt me wel leuk,'' zei ze en ze hield haar hoofd ietwat schuin. ''Maar niks formeel alsjeblieft. Een Netflix marathon met teveel eten is perfect.'' glimlachte ze en ik knik met een brede glimlach. 'You just made me very happy.' grijns ik en ik knipoog even. Net als haar pak ik mijn glas en neem nog een slok. ''Een date, met mij. Ben je wel honderd procent zeker, Boschetto?'' vroeg ze met een lichte lach en als ik opkijk van mijn glas kijk ik recht in haar ogen. Ik glimlach even naar haar en knik. 'Natuurlijk..' antwoord ik en ik neem nog een slok. Het brandende gevoel werd al iets minder, maar dat heb ik altijd als ik al wat op heb. Helaas.
    'Waarom zou ik niet op een date willen met de leukste vrouw op de set?' grijns ik dan en ik geef haar weer een knipoog. Ik was een enorme flirt, al was het ergens ook wel weer de waarheid. 'En voor de verandering niet in een véél te classy restaurant. Gewoon heel veel vette snacks, veel te veel frisdrank en alcohol, een hele hoop films en een hele hoop selfies.' zeg ik. 'Waarschijnlijk.' vervolg ik snel erachteraan, doelend op de selfies. Maarja, dat krijg je als je eigenlijk iets té actief bent op instagram. Niet dat ik een hoop mensen hoor klagen.. 'Nou shhh, laat me blij zijn dat je me niet hebt afgewezen.' lach ik en neem nog een slok waarna ik het lege glas weer op de bar plaats..


    El Diablo.


    Olivia Lucy Brown


    Liv lachte nog wat om de laatste opmerking van Alasca. Ze keek glimlachend naar de jongen die tegenover haar stond. “Dit moeten we vaker doen, nog eens naar dansclubs gaan en wat bijkletsen, ik mis deze dingen wel,” zei hij toen. Liv knikte instemmend, “Zeker, gaan we doen!” glimlachte ze toen vrolijk naar hem.
    “Zeg zou dat niet ons nieuwe familielid zijn?” vroeg Alasca toen aan haar. Ze volgde zijn blik en bekeek het meisje kort. “Grote kans,” glimlachte ze. Voor ze het wist was Alasca al op het meisje afgelopen, niet veel later volgde Liv zijn voorbeeld en stond ze voor het meisje. “Ik ben Luna,” stelde het meisje zich uiteindelijk voor. “Aangenaam Luna, ik ben Olivia,” glimlachte ze naar haar. “Maar zeg maar Liv,” vervolgde ze snel. Ze haalde een hand door haar blonde haren en keek even naar Luna.
    “Jullie zijn mijn nieuwe collega’s toch? Ik speel Bay.” was het volgende wat Luna tegen Liv en Alasca zei. Liv knikte. “Ja, je zal het inderdaad met ons moeten doen,” glimlachte ze het meisje vriendelijk toe.
    “Willen jullie wat drinken?” vroeg Luna terwijl ze een blik wierp op de bar. Liv dacht even na en knikte toen, het dansen had ervoor gezorgd dat ze dorst had gekregen. “Ik lus nog wel wat ja,” glimlachte ze toen. “Ik trakteer!” zei Liv snel voor iemand anders haar weer voor zou zijn.




    .

    [ bericht aangepast op 13 juni 2015 - 13:23 ]


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light






    Michael Owen O'Donnel



    'Ja inderdaad, goed om je te zien dude,' grijnsde Isaac en nam daarna ook een drankje. Zodra ik begon over het nieuwe meisje rolde hij even met zijn ogen en keek me quasi-verontwaardigd aan. Hij liet een hand door zijn bruine haren glijden en ik vond het best amusant om hem zo te zien. 'Hmm ja,' begon hij en ik keek hem even aan 'Maar ik ken haar pas net dus wie weet, ooit, ze is wel aardig alleen wat verlegen maar misschien ook omdat ze nieuw is.' vervolgde hij schouder ophalend en ik schudde even zacht lachend mijn hoofd. "Ah ja wie weet." mompelde ik al vond ik het 'groentje' smoesje geen geldige reden om een meisje niet leuk te vinden. Het was inderdaad een knappe meid, maar veels te jong naar mijn smaak. Op mijn volgende vraag haalde hij nogmaals zijn schouders op waardoor ik hem met een lachte frons aankeek. 'Ach ik ben duizend maal achterna gezeten door de papi's en heb wat vlogs gemaakt en voor de rest gewoon wat dingen gedaan in en om LA,' zei hij nonchalant en ik maakte een begrijpend geluidje. "Het leven als bekende is geen geschenk hé?" zuchtte ik en stak mijn handen even nonchalant in mijn broekzakken. Het paparazi gedoe had ik bijna geen last van gezien er bijna niemand me kent en dat wil ik ook zo houden, want als je zo eens hun gekste verhalen hoort van hoe ze achtervolgd worden door fans of paparazi dan lijkt het me zeker geen lolletje. . 'En hoe was die van jou? Ik hoorde dat je druk bent met een project?' zijn nieuwsgierigheid deed me zwak glimlachen en ik haalde even nadenkend een hand door mijn haren heen. De woorden overwegend om niet al te veel vrij te geven. "Ja klopt, ik help wat mee met een nieuwe trailer voor een film, maar veel meer mag ik er eigenlijk niet over kwijt." zei ik dan toch en haalde even kort mijn schouders op. "En zie je het nieuwe seizoen zitten van de serie?" vroeg ik hem dan vriendelijk , als crewleden weten we amper hoe de scripts eruit komen te zien dus was ik best wle benieuwd naar zijn mening.













    Alasca Nicolas James Devine



    Het meisje glimlachte naar me maar was even stil waardoor ik het gevoel had het al verbrod te hebben met mijn enthousiaste geratel. Ik was dan ook opgelucht dat ze toch haar stem liet horen. "Ik ben Luna,” stelde ze zich voor en ik glimlachte vriendelijk en keek dan ook even naar Olivia die naast me was komen staan. “Aangenaam Luna, ik ben Olivia,” glimlachte ze naar het meisje. “Jullie zijn mijn nieuwe collega’s toch? Ik speel Bay.” een lichtelijk trots gevoel welde in me op, mijn voorgevoel was dus weldegelijk juist geweest. “Ja, je zal het inderdaad met ons moeten doen,”zei Liv vriendelijk en ik knikte instemmend. “Willen jullie wat drinken?” vroeg Luna en ik had er zeker niets op tegen gezien mijn keel wel een beetje droogstond. "Ja is prima." zei ik vrolijk en keek even naar Liv die ook wel een drankje lustte. Voordat ik nog iets kon zeggen was Olivia me al voor. “Ik trakteer!” een lachje verliet mijn lippen en ik haf haar een schouderklopje. "Is goed, maar dan ben ik de volgende die weer trakteert".grinnikte ik en richtte mijn aandacht weer op Luna. "En ben je er klaar voor om als nieuw lid van de Bluegrass Plaza te beginnen?" vroeg ik haar met een glimlachje ik kon me nog herinneren toen ik als groentje op de set kwam, zo'n goed jaar en ene half geleden. Eigenlijk was ik maar een kleine rol, maar dankzij de anderen hebben ze mijn personage tot een vast personage gemaakt en stiekem vond ik het echt geweldig dat het nieuwe seizoen wat meer verduidelijking heeft over Toby met zijn 'zusjes'. Ik ging alvast al naar de bar en wachtte rustig af tot de meiden achter zouden komen en daarna bestelde ik een Gin tonic. "Op het nieuwe seizoen van Bluegrass Plaza! Laten we hopen dat we enkele fantastische momenten zullen beleven." zei ik vrolijk en nam dan een slok van mijn drankje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ISAAC 'ZAC' GABRIEL HARRIS
    Social • Cast • Danny Wheeler • Youtuber • 24
    Car

          'Ah ja wie weet.' hoor ik hem dan mompelen en kan aan zijn gezicht zien dat hij mijn antwoord niet goed genoeg vind maar gaat er gelukkig niet verder over door, godzijdank. Vervolgens vraagt hij naar mijn vakantie en ik geef hem antwoord, simpel gezegd was mijn vakantie als een normale vrije dag, leuke dingen doen totdat de fans erachter zijn gekomen aar je bent, of nog erger, de paparazzi.
    'Het leven als bekende is geen geschenk hé?' zucht hij dan terwijl hij zijn handen nonchalant in zijn broekzakken steekt en ik zucht even en schud mijn hoofd.
    'Soms wel, maar negen van de tien keer valt het vies tegen ja,' zeg ik. 'Soms wens ik dat ik gewoon kan hardlopen, omdat ik dat wil en niet omdat ik weg moet rennen voor een menigte fans of paparazzi.' voeg ik eraan toe en zeg het toch met een lichte lach om het minder zwaar te maken.
    'Ja klopt, ik help wat mee met een nieuwe trailer voor een film, maar veel meer mag ik er eigenlijk niet over kwijt.' antwoordt hij dan als ik vraag naar zijn project en een beetje teleurgesteld kijk ik hem aan, ik krijg dus geen spoilers.
    'Echt niet?' probeer ik nog en kijk hem smekend maar vooral nieuwsgierig aan, doordat hij zo mysterieus doet is mijn nieuwsgierigheid nog meer aangewakkerd.
    'En zie je het nieuwe seizoen zitten van de serie?' vraagt hij dan vriendelijk en ik knik enthousiast.
    'Jazeker, ik heb natuurlijk al het nieuwe script gelezen en een ode aan Benjamin, dit seizoen wordt sowieso nog beter dan het vorige,' grijns ik een beetje trots. 'Maar veel meer mag ik er eigenlijk niet over kwijt.' aap ik hem dan na, ja ik kon het niet laten. Ik kijk hem even grijnzend aan.
    'Zullen we nog een drankje halen? Ik trakteer,' bied ik aan en wacht af.


    I just caught the wave in your eyes

    CLARDONNAE AMELIA ROMANOVA
    'CLARY ROMANOV'
    ''When people raise their voices, I simply raise my intelligence.''
    Outfit



          Tyler knikte met een brede glimlach. ''You just made me very happy.'' Ik lachte even toen hij me weer een knipoog gaf en dronk daarna mijn glas leeg. Ik voelde hoe mijn hoofd al iets lichter werd en mijn voorhoofd iets warm begon te worden.
          ''Natuurlijk..'' zei hij na mijn vraag of hij het wel zonder procent zeker wist. ''Waarom zou ik niet op een date willen met de leukste vrouw op de set?'' Een schampere lach verliet mijn lippen en schudde mijn hoofd. ''Je hebt nu echt teveel op, of niet soms.'' grijnsde ik en begon met mijn glas te spelen. ''En voor de verandering niet in een véél te classy restaurant. Gewoon heel veel vette snacks, veel te veel frisdrank en alcohol, een hele hoop films en een hele hoop selfies.'' zei Tyler. ''Waarschijnlijk.'' vervolgde hij er snel achteraan. ''Oh, dat heb je nou hé als wij samen dronken zijn. Of niet soms?'' Mijn wenkbrauwen liet ik even wiebelen en schoot daarna in de lach. ''Nou shhh, laat me blij zijn dat je me niet hebt afgewezen.'' Een brede grijns verscheen rond mijn lippen en sprong van mijn barkruk af, om daarna voor hem te staan –– met dank aan mijn Louboutins.
          ''Het spijt me heel erg als ik vanavond teveel heb gedronken en je me van de vloer af moet vegen.'' waarschuwde ik hem alvast. ''Komt ervan als je een paar maanden met je vader bent.'' zuchtte ik en sloeg een arm om zijn schouder heen. ''En, nog plannen voor vannacht?'' vroeg ik grijnzend.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    LUNA AINSLEY



    Inmiddels was het blonde meisje Alasca gevolgd en was ze ook bij ons komen staan. Nadat ik me voorgesteld had, hield ze haar hand door haar haar om me vervolgens te vertellen hoe zij heette.
    “Aangenaam Luna, ik ben Olivia,” ze glimlachtte naar me. Ik moest toegeven dat ik haar kende van tv en stiekem ook al wel wist dat ze Olivia heette. Natuurlijk had ik wel lichtelijk research gedaan, want het zou een beetje vreemd zijn om hier aan te komen en iedereen volgens de namen van hun rollen te noemen. Alsnog was het niet alsof ik verwachtte alle namen meteen goed te gaan zeggen. Waarschijnlijk zou ik haar nog weleens aanspreken als Daphne. Of misschien waarschijnlijk wel twee keer. Of drie keer. Hoogstwaarschijnlijk nog veel vaker. Net als dat ik dat bij de anderen zou gaan doen.
    “Maar zeg maar Liv,” zei ze verder nog over haar naam. Ik probeerde haar zo goed mogelijk in mijn hoofd op te slaan als Olivia of Liv en het Daphne-beeld te verwijderen. Evenals het Toby-beeld bij Alasca en het Danny-beeld bij Isaac.
    Op mijn vraag over of zij mijn nieuwe collega's waren, reageerden ze gelukkig positief.
    “Ja, je zal het inderdaad met ons moeten doen,” zei Liv en ik begon haar al wel aardig te vinden. Tenminste op het moment deed ze aardig tegen me, dus vond ik haar ook wel aardig. Alasca knikte ook instemmend.
    Beiden stemde in toen ik vroeg of ze wat wilde drinken, maar voordat ik kon opperen om te betalen, had Liv dat al op zich genomen. Ook Alasca melde getrakteerd te willen hebben, dus hij beloofde te volgende keer te betalen.
    "Dan wil ik daarna hoor." beloofde ik alvast. Waarschijnlijk zou het aan de inkomsten niet liggen en zou ik nog erg veel kunnen gaan trakteren zonder me ook maar enige zorgen te maken.
    "En ben je er klaar voor om als nieuw lid van de Bluegrass Plaza te beginnen?" vroeg Alasca me glimlachend. Dat klonk goed; "lid van Bluegrass Plaza". Zelfs nu nog maakte het me enthousiast.
    "Zeker." Antwoordde ik dus met een lach op mijn gezicht. "Stiekem vind ik het best spannend, maar ik heb er vooral heel veel zin in." In mijn hoofd gaf ik mezelf een applausje; ik had geantwoord alsof ik in een interview was. Ik was blij dat dit eigenlijk helemaal niet zo ongemakkelijk verliep als dat ik van te voren had verwacht.
    Alasca liep naar de bar en bestelde daar een gin tonic. Ik keek even naar Olivia en liep toen achter hem aan.
    "Doe mij maar een cola." zei ik tegen de jongen die achter de bar stond. Ik dronk geen alcohol. Waarschijnlijk zou dat hier langzaam gaan veranderen, maar voor nu vond ik dat dat moment nog best even op zich mocht laten wachten. Des te minder schaamtelijke dronken buien er zouden gaan komen. Als die überhaupt zouden gaan komen.
    "Op het nieuwe seizoen van Bluegrass Plaza! Laten we hopen dat we enkele fantastische momenten zullen beleven." proostte Alasca vrolijk en ik klinkte mijn glas tegen hetzijne aan.
    "Hopen? Ik weet al bijna zeker dat het echt geweldig gaat worden!" zei ik enthousiast. Ik wist het nu gewoon al bijna zeker. Iedereen was hier zo aardig en ondanks de vervelende paparazzi had ik een zeer fijne avond gehad.
    Ik wierp nog even een snelle blik door de zaal om te concluderen dat niet iedereen er meer was. Waren ze nu al naar huis gegaan? Ik keek op mijn mobiel en zag dat het half twaalf was, nog niet zo heel laat dus. Nou ja, het zou vast liggen aan het feit dat we morgen fotoshoots zouden hebben en dat ze niet met wallen op de foto's wilden staan, ofzoiets.
    "Zijn er nog mensen waarvoor ik moet oppassen?" vroeg ik aan Alasca en Liv. "Mensen die echt enorm bitchy zijn ofzo?"



    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman


    Olivia Lucy Brown


    Na Liv’s voorstel om te trakteren volgend de andere twee al snel die beloofden het rondje daarna te betalen. Olivia glimlachte tevreden en liep Luna en Alasca achterna richting de bar. Alasca bestelde een gin-tonic en Luna bestelde een cola. “Voor mij ook een cola graag,” glimlachte Olivia daarna naar de barman. “Hoeveel is dat samen?” vroeg ze toen en betaalde het gevraagde bedrag met een fooi erbij. “Dankuwel,” glimlachte ze naar de man achter de bar en pakte haar cola.
    “Op het nieuwe seizoen van Bluegrass Plaza! Laten we hopen dat we enkele fantastische momenten zullen beleven,” proostte Alasca. Luna klinkte haar glas tegen de zijne en niet veel later klinkte het glas van Olivia ook tegen de anderen. “Hopen? Ik weet al bijna zeker dat het echt geweldig gaat worden!” zei Luna niet veel later enthousiast. “Het komt vast helemaal goed,” glimlachte ze vrolijk.
    “Zijn er nog mensen waarvoor ik moet oppassen? Mensen die echt enorm bitchy zijn ofzo?” vroeg Luna toen aan Olivia en Alasca. Olivia dacht na en keek even rond, er waren al aardig wat mensen weg gegaan, waarschijnlijk omdat morgen de fotoshoot zou zijn. “Niet echt eigenlijk,” zei ze na kort nagedacht te hebben. “Tenminste, niet dat ik weet, misschien ben ik wel degene voor wie je moet oppassen maar hebben ze me dat nooit verteld.” zei ze en glimlachte even. Olivia dronk rustig haar cola op en keek even rond. “Misschien moet ik zo ook maar richting huis gaan, morgen de fotoshoot, en ik wil er niet uitzien als een zombie..” zei ze en keek even naar Alasca en Luna. “Iemand die ook met de taxi moet naar het appartementencomplex?” vroeg ze en keek de twee vragend aan.

    .

    [ bericht aangepast op 15 juni 2015 - 13:46 ]


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light






    Michael Owen O'Donnel


    'Soms wel, maar negen van de tien keer valt het vies tegen ja,' Vertelde Isaac me waarna hij algauw vervolgde 'Soms wens ik dat ik gewoon kan hardlopen, omdat ik dat wil en niet omdat ik weg moet rennen voor een menigte fans of paparazzi.' het lichte glimlachje om zijn lippen was maar schijn. Zolang ik al werkte tussen de sterren wist ik dat ze bijna allemaal moeite hadden met de paparazzi, behalve de dramaqueens maar dat is een ander verhaal. 'Echt niet?' Zijn niuewsgierigheid om mijn project deed me zacht lachen, maar spijtig schudde ik mijn hoofd. "Sorry bro." zei ik nog voordat ik mijn nieuwsgierigheid uitte voor de serie 'Jazeker, ik heb natuurlijk al het nieuwe script gelezen en een ode aan Benjamin, dit seizoen wordt sowieso nog beter dan het vorige,' grijnsde Isaac trots. 'Maar veel meer mag ik er eigenlijk niet over kwijt.' zijn woorden deden me lachen. "Nah, ik heb het geduld er wel voor." plaagde ik hem en knikte dan met zijn voorstel. "Ik zeg geen nee tegen een gratis drankje." met die woorden liepen we naar de bar waar ik een drankje bestelde en mijn blik viel dan op het nieuwe meisje die niet veel verderop stond met Olivia en Alasca, ook cast van de serie. "Ik durf te wedden dat er weer veel drama in de serie vermengd zal worden, vorig seizoen zat er al vol van." zei ik tot een poging om toch meer teweten te komen. "Daarbij miste ik vorig seizoen wel wat liefde, geen belangrijke romances op komst?" vroeg ik met een scheve grijns.











    Alasca Nicolas James Devine



    "Zeker." Luna was erg enthousiast en glimlachte breed. "Stiekem vind ik het best spannend, maar ik heb er vooral heel veel zin in." Vervolgde ze en Al knikte met een glimlach. "Dat vinden we allemaal schat, zelfs nu heb ik de kriebels als ik er aan denk." glimlachte ik vrolijk en kreeg daarna mijn drankje aangereikt.
    Na mijn proost klinkte Luna en Olivia's glas tegen het mijne aan en nam ik een slok van het bruisende drankje. "Hopen? Ik weet al bijna zeker dat het echt geweldig gaat worden!" zei ze enthousiast. “Het komt vast helemaal goed,”wist Liv ook te zeggen en ik grijnsde. "That's the spirit!" en met die woorden nam ik nog een slokje. "Zijn er nog mensen waarvoor ik moet oppassen?" vroeg Luna ons na even "Mensen die echt enorm bitchy zijn ofzo?" verduidelijkte ze zich en ik dacht even na “Niet echt eigenlijk,” melde Liv en ik knikte even. "Soms kan ik echt bitchy zijn als ik mijn portie chocola niet binnen heb, maar van mij hoef je echt niet te schrikken." grinnikte ik “Tenminste, niet dat ik weet, misschien ben ik wel degene voor wie je moet oppassen maar hebben ze me dat nooit verteld.” zei Liv ook en meteen schudde ik mijn hoofd. "Nee Livy, jij bent de braafste en leukste meid die ik ken." zei ik met een grijns en keek even triest toen ze ons vertelde dat ze beter naar huis ging. Ergens had ze wel gelijk, morgen hadden we een fotoschoot maar we hadden nu eenmaal make-up artiesten om ons te laten stralen. “Iemand die ook met de taxi moet naar het appartementencomplex?” vroeg ze en even twijfelde ik waarna ik op een idee kwam. "Zeg Luna, woon je ook niet in het complex? Misschien kunnen we samen gaan en daar nog een filmpje kijken? Ik heb drank en eten genoeg voor de hele cast en crew." stelde ik de meiden voor met een brede glimlach.



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ISAAC 'ZAC' GABRIEL HARRIS
    Social • Cast • Danny Wheeler • Youtuber • 24
    Car

          'Sorry bro,' zegt hij dan verontschuldigend en ik trek even een pruillipje naar hem maar schud da toch maar mijn hoofd.
    'Maakt niet uit.' hij lachte om mijn opmerking over de serie waardoor ik ook even grinnikte.
    'Nah, ik heb het geduld er wel voor.' zegt hij dan plagend en ik lach en kijk hem quasi-verontwaardigd aan. Wanneer hij akkoord gaat met mijn voorstel met een: 'Ik zeg geen nee tegen een gratis drankje.' – ga ik hem lachend voor richting de bar. Daar staan Alaska, Olivia en Luna ook al en ik zwaai even naar ze voordat ik me weer richt tot Michael.
    'Ik durf te wedden dat er weer veel drama in de serie vermengd zal worden, vorig seizoen zat er al vol van,' hengelt hij toch stiekem naar een hint maar ik houd mijn lippen stevig op elkaar.
    'Leuk geprobeerd hoor,' lach ik. 'Maar ja, veel drama inderdaad.' vertel ik toch maar – maar meer geef ik niet kwijt.
    'Daarbij miste ik vorig seizoen wel wat liefde, geen belangrijke romances op komst?' vraagt hij dan grijnzend en ik haal mijn schouders op.
    'Ik weet het eigenlijk niet helemaal zeker, vooral omdat er dus een nieuwe rol is en ik niet helemaal weet wat zij,' ik knik even naar Luna. 'Speelt.' ik haal mijn schouders op en wenk dan de barman.
    'Wat wil je drinken?'
    Okay MSV's is nu meer mijn ding geworden :'). Ik wil nu hele tijd 3e persoon ovt doen.


    I just caught the wave in your eyes

    LUNA AINSLEY



    Ze dachtten even na.
    “Niet echt eigenlijk,” zei Liv toen.
    "Soms kan ik echt bitchy zijn als ik mijn portie chocola niet binnen heb, maar van mij hoef je echt niet te schrikken." grapte Alasca en ik grinnikte even.
    “Tenminste, niet dat ik weet, misschien ben ik wel degene voor wie je moet oppassen maar hebben ze me dat nooit verteld.” zei Olivia toen, waarna ze naar me glimlachtte. Hiervan kwam er ook een glimlach op mijn gezicht. Olivia zag er uit als een heel lief meisje, dus moest er wel iets heel raars aan de hand zijn als zij bitchy was, nam ik aan.
    "Nee Livy, jij bent de braafste en leukste meid die ik ken." vond ook Alasca.
    Ik keek even op de klok toen Olivia meldde dat ze zo wel weer naar huis wilde gaan. Jammer vond ik het wel, aangezien ik het erg gezellig had, maar ik begreep het ook wel. Bovendien zou ik morgen ook niet op de foto willen staan als een hangende panda.
    “Iemand die ook met de taxi moet naar het appartementencomplex?” vroeg Liv toen. Ik twijfelde. Isaac had me ook een rit terugbeloofd, maar met Alasca en Liv vond ik het ook heel gezellig. Alasca zorgde er echter voor dat ik doorslag kreeg in mijn twijfels.
    "Zeg Luna, woon je ook niet in het complex? Misschien kunnen we samen gaan en daar nog een filmpje kijken? Ik heb drank en eten genoeg voor de hele cast en crew." stelde hij voor. Ik vond het echt een goed idee. Ik had eigenlijk echt nog helemaal geen zin om te gaan slapen. Jammer dan van de shoot, ze hadden vast wel genoeg make-up om dat onzichtbaar te maken.
    "Ja leuk!" antwoordde ik enthousiast. "Ik ga even tegen Isaac zeggen dat ik met jullie mee terug ga."
    Hierna liep ik richting Isaac die met een andere jongen stond te praten. Ze waren net een drankje aan het bestellen aan de bar, dus tikte ik even op Isaacs schouder.
    "Alasca heeft voorgesteld om thuis nog even een filmpje te gaan kijken. Is het oké als ik met hen meega?"
    Zo snel als ik het had uitgesproken, verbaasde ik me erover dat ik het al zo erg zag als mijn thuis. Ik voelde me echt al heel erg opgenomen in de groep en ook van het appartementencomplex kreeg ik een warm gevoel. Het was een fijn welkom.




    It's a shitty post, maar ik wilde heel graag posten en ik heb nu toetsweek, dusja :c


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Jayden Michael Johnson




    Ze kijkt stil voor zich uit waarna ze haar schouders ophaalt. ‘Ik ook niet.’ fluistert ze schor nadat ik haar handen had vastgepakt. Ze drukt een snelle kus op mijn wang en vervolgens landen haar lippen weer op de mijne.
          Ik zou willen lachen, maar dat gaat zo lastig met mijn lippen tegen die van haar gedrukt. Langzaam laat ik haar handen los en plaats één van mijn handen voorzichtig tegen haar wang. Mijn andere hand ligt losjes op haar bovenbeen. Mijn duim strijkt zachtjes over haar jukbeen naar haar kaak, en weer terug.
          Even trekt een lichte twijfel door mijn gedachtes. Dit was echt enorm fout en dit zou nooit uit mogen komen bij de producer van de serie, anders zouden we allebei onze baan kwijt zijn. Mijn gesloten ogen knijpen zich even wat strakker dicht om de gedachtes van me af te schudden waarna ik weer ontspan.
          Mijn tong glijdt zachtjes over haar onderlip. Ik wilde niet te snel gaan, maar nadat ze me twee keer had gekust was ik er vrij zeker van dat dit ook wel kon. De film die zich waarschijnlijk in de aftiteling bevindt gaat compleet langs me af wanneer ik me vol op Taylor focus. Mijn hand verplaatst zich langzaam van haar wang naar haar nek als ik haar voorzichtig wat dichter naar me toe trek.


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    TAYLOR 'TEABAG' SCARLETT BROWN
    Sort of making out with her best friend • Crew • Set-manager • Musician and designer • 27

          Mijn hart maakt een sprongetje wanneer hij me terugkust en voel hoe hij zijn handen verplaatst, de ene ligt nog steeds ontspannen op mijn bovenbeen en de ander legt hij tegen mijn wang aan. Ik voel hoe hij langzaam mijn konen begint te strelen en ik moet heel voorzichtig tegen zijn lippen aan glimlachen.
    Ik voel hoe zijn handen zich opeens aanspannen en ik wil me terugtrekken om te beseffen dat hij zich heeft bedacht maar voordat ik dat kan doen ontspant hij zich alweer waardoor ik me eveneens ontspan.
    Ik voel zijn tong zachtjes tegen mijn onderlip strijken en langzaam open ik mijn mond en bijt even plagend in zijn onderlip. Ik ga helemaal op in deze kus, hoe fout het ook eigenlijk is. Ten eerste ben ik een stukje ouder dan Jayden dus voel ik me nu een beetje... raar hierover. Ten tweede is dit streng verboden, het feit dat we samen pizza aan het eten waren is al iets wat niet door de beugel kon, laat staan dit. Deze gedachten duw ik echter weg wanneer ik voel hoe zijn hand zich langzaam verplaatst van mijn wang naar mijn nek en hij me dichter naar zich toe trekt. Ik beweeg gewillig mee en verplaatst me zo dat ik met een been aan weerszijden van zijn lichaam zit en ik wikkel mijn armen om zijn nek heen terwijl ik mijn lippen wat vuriger op de zijne druk en mijn vingers wat spelen met zijn bruine haren.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2015 - 16:55 ]


    I just caught the wave in your eyes


    Olivia Lucy Brown


    "Soms kan ik echt bitchy zijn als ik mijn portie chocola niet binnen heb, maar van mij hoef je echt niet te schrikken." waren Alasca's woorden. Olivia schoot in de lach en keek naar de jongen die naast haar stond. "Ach, ik zal je wel optijd voeren," glimlachte ze naar hem en keek toen even naar Luna. "Zeg Luna, woon je ook niet in het complex? Misschien kunnen we samen gaan en daar nog een filmpje kijken? Ik heb drank en eten genoeg voor de hele cast en crew." stelde Alasca niet veel later voor. Olivia moest toegeven dat het wel heel verleidelijk was. Ze keek naar de grond en haalde een hand door haar blonde haren. Misschien moest ze toch maar meegaan, het was ook nog is een goed iets op Luna vast wat beter te leren kennen. "Nou vooruit, maar, dat je het vast weet, ik drink geen alcohol meer vanavond want dat gaat fout aflopen." zei Olivia maar vast, dan wisten ze het en was het voor haar makkelijker om ook van de alcohol af te blijven.

    Luna liep even weg om Isaac te vertellen dat ze met Liv en Alasca naar het complex zou gaan. Olivia richtte zich op Alasca. "Nou, we hoeven ons geen zorgen meer te maken over de vraag of onze nieuwe collega wel leuk zou zijn," glimlachte ze toen naar de jongen. Luna was echt heel lief en aardig, en hopelijk maakte Olivia ook die indruk op haar.

    Olivia pakte vast haar tas en keek of ze alles had zodat ze meteen konden vertrekken. Ze checkte even of ze genoeg geld had voor de taxi en glimlachte tevreden toen dat het geval was. Nu was het alleen nog wachten tot de anderen ook klaar waren om te vertrekken. Ze veegde een pluk haar uit haar gezicht en keek weer naar Alasca. "Klaar om de pers te trotseren?" vroeg ze toen en keek hem vragend aan.



    [crappy post I know]

    [ bericht aangepast op 23 juni 2015 - 11:36 ]


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light