Michael Owen O'Donnel
'Soms wel, maar negen van de tien keer valt het vies tegen ja,' Vertelde Isaac me waarna hij algauw vervolgde 'Soms wens ik dat ik gewoon kan hardlopen, omdat ik dat wil en niet omdat ik weg moet rennen voor een menigte fans of paparazzi.' het lichte glimlachje om zijn lippen was maar schijn. Zolang ik al werkte tussen de sterren wist ik dat ze bijna allemaal moeite hadden met de paparazzi, behalve de dramaqueens maar dat is een ander verhaal. 'Echt niet?' Zijn niuewsgierigheid om mijn project deed me zacht lachen, maar spijtig schudde ik mijn hoofd. "Sorry bro." zei ik nog voordat ik mijn nieuwsgierigheid uitte voor de serie 'Jazeker, ik heb natuurlijk al het nieuwe script gelezen en een ode aan Benjamin, dit seizoen wordt sowieso nog beter dan het vorige,' grijnsde Isaac trots. 'Maar veel meer mag ik er eigenlijk niet over kwijt.' zijn woorden deden me lachen. "Nah, ik heb het geduld er wel voor." plaagde ik hem en knikte dan met zijn voorstel. "Ik zeg geen nee tegen een gratis drankje." met die woorden liepen we naar de bar waar ik een drankje bestelde en mijn blik viel dan op het nieuwe meisje die niet veel verderop stond met Olivia en Alasca, ook cast van de serie. "Ik durf te wedden dat er weer veel drama in de serie vermengd zal worden, vorig seizoen zat er al vol van." zei ik tot een poging om toch meer teweten te komen. "Daarbij miste ik vorig seizoen wel wat liefde, geen belangrijke romances op komst?" vroeg ik met een scheve grijns.
Alasca Nicolas James Devine
"Zeker." Luna was erg enthousiast en glimlachte breed. "Stiekem vind ik het best spannend, maar ik heb er vooral heel veel zin in." Vervolgde ze en Al knikte met een glimlach. "Dat vinden we allemaal schat, zelfs nu heb ik de kriebels als ik er aan denk." glimlachte ik vrolijk en kreeg daarna mijn drankje aangereikt.
Na mijn proost klinkte Luna en Olivia's glas tegen het mijne aan en nam ik een slok van het bruisende drankje. "Hopen? Ik weet al bijna zeker dat het echt geweldig gaat worden!" zei ze enthousiast. “Het komt vast helemaal goed,”wist Liv ook te zeggen en ik grijnsde. "That's the spirit!" en met die woorden nam ik nog een slokje. "Zijn er nog mensen waarvoor ik moet oppassen?" vroeg Luna ons na even "Mensen die echt enorm bitchy zijn ofzo?" verduidelijkte ze zich en ik dacht even na “Niet echt eigenlijk,” melde Liv en ik knikte even. "Soms kan ik echt bitchy zijn als ik mijn portie chocola niet binnen heb, maar van mij hoef je echt niet te schrikken." grinnikte ik “Tenminste, niet dat ik weet, misschien ben ik wel degene voor wie je moet oppassen maar hebben ze me dat nooit verteld.” zei Liv ook en meteen schudde ik mijn hoofd. "Nee Livy, jij bent de braafste en leukste meid die ik ken." zei ik met een grijns en keek even triest toen ze ons vertelde dat ze beter naar huis ging. Ergens had ze wel gelijk, morgen hadden we een fotoschoot maar we hadden nu eenmaal make-up artiesten om ons te laten stralen. “Iemand die ook met de taxi moet naar het appartementencomplex?” vroeg ze en even twijfelde ik waarna ik op een idee kwam. "Zeg Luna, woon je ook niet in het complex? Misschien kunnen we samen gaan en daar nog een filmpje kijken? Ik heb drank en eten genoeg voor de hele cast en crew." stelde ik de meiden voor met een brede glimlach.
I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH