• Hooi! (:

    Ik denk; Ik roep jullie hulp maar eens in! :Y)

    Het zit namelijk zo: Ik doe haast niets aan sport. Een sportschool kan ik niet betalen en ik vind sporten niet leuk genoeg om in mijn eentje buiten te gaan hardlopen. Ik loop wel met onze hond, maar dat is dan ook alles. En het is niet iedere dag mooi genoeg weer om te gaan fietsen (of lopen).

    Dus nu leek het me wat om challenges te gaan doen. Zodat ik wél iets aan sporten doe, fit wordt en ook afval. Maar nu ik rondkijk op het internet zie ik zó veel verschillende challenges, dat ik niet weet waar ik voor moet gaan!
    Daarom ook dat ik een topic aanmaak. Volgens mij zijn er wel meerderen hier op Quizlet die challenges doen. Werken ze ook echt, en zijn ze goed vol te houden? En welke challenge zouden jullie mij aanraden?

    Natuurlijk is het ook leuk om met meer mensen challenges te gaan doen dan. Dat motiveert, nietwaar? *hinthint* :3




    Mensen die mee willen doen:
    Naam:
    Yolanda
    Fabiënne
    Fae
    Qing
    Sanne
    Melissa
    Inge
    Naomi
    Marleen
    Nikki
    Sarah
    Amber
    Natascha
    Margot
    Tesla
    Daniela
    Username:
    GandalfTheSexy
    Nasir
    Ylimielisyys
    Uptown
    Canoodle
    Orvieto
    Square
    Aleatory
    BoromirOfGondor
    Assassin
    Puffin_
    Yaritza
    Bronn
    Portmanteau
    Killua
    Athelas
    Challenge:
    Wall Sit & Squat Challenge
    -
    -
    -
    Abs Challenge
    Squat & Crunch Challenge
    -
    -
    Neila Rey Workout
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    Kalenders van Blogilates/Cassey

    Usernameswijzigingen graag doorgeven!
    En willen we een whatsappgroep, Facebookchat of blijven we hier op Q in dit topic elkaar motiveren? (:



    Voorbeelden van Challenges om te doen:





    [ bericht aangepast op 14 mei 2015 - 22:15 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wil wel meedoen als je challenges gaat doen. Ik geef namelijk snel op wanneer ik moet gaan sporten/bewegen. :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Nasir schreef:
    Ik wil wel meedoen als je challenges gaat doen. Ik geef namelijk snel op wanneer ik moet gaan sporten/bewegen. :Y)


    Ik ben wel van plan dit echt te gaan doen, ja. Want zoals ik nu doe is gewoon ongezond. Hoewel ik net als jij ook best snel opgeef. Vandaar ook die laatste zin in mijn beginpost. :Y) ghehe
    Ik weet dus alleen niet wát ik precies moet doen. Vandaar dit topic. :p

    En ik vind het tof dat je dan met me mee wilt doen! Eventueel kan ik dan een whatsappgroep/facebookchat/quizlettopic aanmaken als er nog meer mensne zijn die ook mee willen doen en dat we elkaar kunnen aanmoedigen/motiveren. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Momenteel volg ik de BloBlogilates-kalenderds en die zijn goed te doen :-)
    Ik wil anders ook wel meedoen met de challenges - extra motivatie kan geen kwaad ^-^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik ga niet meedoen met de challenges aangezien ik daar niet genoeg tijd voor heb, maar bij mij hielp het als motivatie om in te schrijven voor de ten miles (loopwedstrijd).
    Ik had me ingeschreven en moest dus wel aan 16 kilometer geraken, snap je.
    Dus zo een dingen motiveren mij en nu heb ik geen motivatie meer nodig omdat ik het nu ook echt leuk vindt om te lopen.

    Wel een leuk idee.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2015 - 17:55 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik doe atletiek en ik betaal 85 euro per jaar (verzekering inbegrepen).

    Maar Yo! Dat heb ik ook! Ik wil vaak ook geen challenges doen omdat ik niet weer welke D:
    We kunnen een groepje maken? (Samen meg Fabiënne en eventueel nog anderen? ^^)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik kan die challenges dus niet volhouden :') en met de meeste mag ik ook niet meedoen van de fysio. Maar ik heb wel m'n oefeningen van de fysio (die ik soms vergeet...)

    Ik kan je ook aanraden om water te drinken. Ik weet niet hoe het komt, maar doordat ik nu elke keer als m'n flesje (0,5 liter) leeg is hem weer bijvul, en op school hem een keer navul ipv te denken "ik moet hem niet leegdrinken, dan heb ik geen water meer" drink ik nu veel meer dan ooit (ong. 2,5 - 3 liter per dag) en ik ben daardoor in 4 dagen 2 kg afgevallen, zonder dat ik daarvoor moeite hoefde te doen :') en dat terwijl ik nog steeds evenveel eet :P
    Maar als je dan een challenge gaat doen, gaat het denk ik nog sneller.
    Tenzij je al genoeg drinkt natuurlijk, dan heeft het veel drinken niet veel effect denk ik.

    Ik wens je veel succes!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik wil ook wel meedoen als je challenges gaat doen! Is inderdaad ook wel leuk om dan een whatsappgroep te maken (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Ik heb lange tijd een squat en een crunch challenge gedaan! Ben er uiteindelijk mee gestopt omdat ik op vakantie ging. :') Ik wil er eigenlijk wel graag mee herbeginnen. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik bne op mijn mobiel, want om de een of andere duistere reden werkt het internet op mijn laptop niet meer.

    Maar een groep aanmaken met de mensen die mee willen doen wordt dan geregeld! Willen jullie het graag op whatsapp, facebook of Quizlet? :3

    Ik zal -zodra ik fatsoenlijk internet heb- ook eens kijken naar de al genoemde challenges. Thanks! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hm, zoiets lijkt me eigenlijk en heel goed plan. Ik wil wel meedoen als er zo'n groep komt. ^^
    Als het niet op Facebook is tenminste, want daar kom ik nooit. :p


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Noh D: Ik app niet vaak. Ik doe liever via Fb? xd Je kan Messenger ook gewoon op je mobiel zetten, maar App niet op m'n iPod. Dusja, die struggle.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik zou het liefst via whatsapp willen, want ik gebruik Messenger niet zo vaak. Maar als het toch een Facebookgroep wordt vind ik het ook niet zo'n probleem.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Uptown schreef:
    Noh D: Ik app niet vaak. Ik doe liever via Fb? xd Je kan Messenger ook gewoon op je mobiel zetten, maar App niet op m'n iPod. Dusja, die struggle.


    Echt exact hetzelfde. :') Al vind ik via Q. ook goed. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik wil ook wel meedoen! :Y) het maak me ook niet zo heel veel uit of de groep via app of facebook is.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Uit jullie reacties wordt ik nog niet helemaal duidelijk. ;P ghehe
    Laat ik sowieso maar even in de beginpost neerzetten wie er allemaal mee willen doen. Gaat ook iedereen dezelfde challenge doen? Vast niet, toch? I mean, er zullen vast wel mensen zijn die iets anders willen doen.
    Ik maak ook gewoon een kolom met welke challenge die persoon doen zal. Dus als jullie dat allemaal ook even willen doorgeven zou dat fijn zijn. c:

    Yaay, weer internet op de laptop!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •