• || The Selection ||




    || Rollentopic 1
    || Speeltopic 1
    || Praattopic 1

          Voor 35 meisjes uit Illéa is de selectie dé kans op een beter leven. Zo kunnen ze ontsnappen aan een armoedig kaste-leven en opgenomen worden in een wereld vol glamour. De selectie biedt de mogelijkheid om in het paleis te wonen en te strijden om het hart van de kroonprins. Maar de strijd om de kroon is niet gemakkelijk. Desondanks er strenge regels gehandhaafd worden, halen sommige meisjes alles uit de kast en zijn tot veel dingen in staat. Hoever zal jij gaan?

    Rollen: [Max. 12 en max. 6] [Volzet]
    || Uptown | Sky Illéa | Eén || Qing
    || Uptown | Elloise Everage | Twee || Qing

    || Yetti | Alison Lily Chase | Vijf || Leonie
    || Tartle| Aedalyn Sophia Wallace | Twee || Yu
    || Philia | Delilah Kingston | Zes || Savannah
    || JudithSuzann | Brianna Taylor Campbell | Vier || x
    || Nereid | Rayne Alvarado | Zeven || Cheryl
    || Crucifix | Evalie Coven Magdalene| Drie || Marie
    || Sirimiri | Lina Waters | Zes || Femke
    || Melville | x | Vijf || x
    || Lypophrenia | Alexandra Valdez | Vier || Marjolein
    || Saith | Annalise Alisha Annablle Linton | Twee || Jente
    || Fairytalest | Quadira Azikiwe | Drie || Maxime
    || MrsMessie | Elena Meredith Grey | Drie || Stephanie

    || Sirimiri | Matthew Foley | Twee || Femke
    || Philia | Baltazar Merrit | Twee || Savannah
    || -Dumbledore | Joshua Emmanuel Montgomery | Twee || Sanne
    || x | x | Twee || x
    || Dionysia | Ryan Elijah Apostolakis |Twee || Amber
    || -Wolfstar | Eliot Killian Reeze | Twee || Lisa

    De verjaardagen:
    Alison || 21 maart
    Brianna || 18 april
    Rayne || 22 april
    Aedalyn || 21 juni
    Elena || 21 juli
    Alexandra || 5 augustus
    Rhine || 2 september
    Evalie || 16 december
    Annalise || 21 december
    Lina || 27 december
    Delilah || 31 december
    Quadira || 31 december

    Shipnames:
    Aedalyn en Sky: Skydalyn
    Rayne en Sky: Skyne
    Alison en Sky: Alisky, Skyson
    Quadira en Sky: Squad
    Delilah en Sky: Skylah, Desky, Delisky, Delky, Skilah
    Evalie en Sky: Evasky
    Ryan en Sky: Ryky, Skyan
    Brianna en Sky: Skyanna, Skyna
    Alexandra en Sky: Skydra

    Afwezigheden:
    || Sirimiri [10/04 - 18/04]
    || Tartle [13/04 - 16/04]
    || Lypophrenia [20/04 - 25/04]
    || Nereid [17/05 - 24/05]
    || Fairytalest [11/05 - 26/05]



    || Minimaal 250 woorden per post.
    Maximaal één personage per persoon per geslacht ||
    || Reservatie vervalt na drie dagen, uitstel met goede reden
    Geen Mary Stu's of Mary Sue's ||
    || Enkel ik maak nieuwe topics aan
    Verzorg je taal ||
    || OOC doe je tussen haakjes
    Ik-pov en tegenwoordige tijd ||
    || Kasten met hoofdletters
    Bestuur enkel jouw eigen personage ||

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 16:52 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Philia schreef:
    Ik heb Delilah?


    Ik ga kijken, Aedalyn is wel een beetje een bitch heur, ik waarschuw maar alvast :')


    I just caught the wave in your eyes

    Is er iemand met een paleiswacht die een relatie aan wilt gaan met Aedalyn? Ze lijkt me wel een type daar voor

    @Savannah ik denk eigenlijk dat Delilah de meeloper zou kunnen zijn van Aedalyn, als jij dat ook goed vindt :')


    I just caught the wave in your eyes

    Tartle schreef:
    Is er iemand met een paleiswacht die een relatie aan wilt gaan met Aedalyn? Ze lijkt me wel een type daar voor

    @Savannah ik denk eigenlijk dat Delilah de meeloper zou kunnen zijn van Aedalyn, als jij dat ook goed vindt :')


    Ik had je net een privéberichtje gestuurd. Uhm, anyway Ryan lijkt me niet echt het type daarvoor maar misschien kan hij wel een zwak voor haar krijgen? Idk.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    -

    [ bericht aangepast op 6 april 2015 - 23:09 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Daar is Delilah ook wel een type voor, zeker aangezien ze, sowieso in het begin, niet voor de kroon vecht. Ik heb Aedalyn nog even een keer doorgelezen^^. Niet dat ze andere af zou snauwen ofzo, want zo Is ze niet, maar als in een soort voorbeeld, het willen van goedkeuring enzo?


    Ik heb voor iedereen Baltazar^^. Ik zal morgen de relaties die hij al heeft er even bijzetten :').


    We've lived in the shadows for far too long.

    Is het misschien een idee dat Baltazar en Ryan goede/beste vrienden zijn?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Vriendschap relaties afspreken snap ik nog wel, maar waarom zou je nu al gaan afspreken voor dingen als een meer dan vriendschap relatie tussen een kandidaat en een paleiswacht? De kandidaten en paleiswachten kennen elkaar nota bene nog niet eens ;x.

    [ bericht aangepast op 6 april 2015 - 23:21 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Markey schreef:
    (...)

    Ik had je net een privéberichtje gestuurd. Uhm, anyway Ryan lijkt me niet echt het type daarvoor maar misschien kan hij wel een zwak voor haar krijgen? Idk.


    Oh echt? Lemme look. Anyway Sav, dat lijkt me goed hoor ^^. Sws wauw ik geen Mean Girls effect hoor, maar Aedalyn is bazig you know, haha

    @Nereid oh sorry hehe, ik doe dat meestal, maar uhm ja, laten we dan maar afwachten wat er in het RPG gebeurd :')


    I just caught the wave in your eyes

    @Amber, beste vrienden lijkt me een leuk idee. Toevallig dat ze beide hiervoor een drie waren, haha.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Tartle schreef:
    (...)

    Oh echt? Lemme look. Anyway Sav, dat lijkt me goed hoor ^^. Sws wauw ik geen Mean Girls effect hoor, maar Aedalyn is bazig you know, haha

    @Nereid oh sorry hehe, ik doe dat meestal, maar uhm ja, laten we dan maar afwachten wat er in het RPG gebeurd :')


    Als mensen elkaar al kennen, kan ik het wel snappen, maar ze kennen elkaar nog niet. Niet lullig bedoelt, maar hoe weet je dan nu al dat ze gaan matchen en elkaar leuk gaan vinden, en niet botsende persoonlijkheden hebben?

    [ bericht aangepast op 6 april 2015 - 23:30 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Philia schreef:
    @Amber, beste vrienden lijkt me een leuk idee. Toevallig dat ze beide hiervoor een drie waren, haha.


    Oh, dat is toevallig :3. Anyway; ben blij dat hij nu eindelijk een mannelijk contact heeft x).


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Quadira staat ook nog open voor verdere relaties ^^
    (Mss ook een of twee minder vriendelijke haha)


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Nereid schreef:
    (...)

    Als mensen elkaar al kennen, kan ik het wel snappen, maar ze kennen elkaar nog niet. Niet lullig bedoelt, maar hoe weet je dan nu al dat ze gaan matchen en elkaar leuk gaan vinden, en niet botsende persoonlijkheden hebben?


    Oh zo, nou ja meestal spreek ik gewoon af van: zullen we ze een relatie laten krijgen, gezien je bij de rollen wel al hun karakter kan lezen enzo. En dat je daar ook rekening mee kan houden. Ik was ook niet van plan haar gelijk de eerste de beste paleiswachter af te laten lebberen hoor ;') don't worry. Maar ik kijk wel hoe het RPG verloopt.


    I just caught the wave in your eyes

    Tartle schreef:
    (...)

    Oh zo, nou ja meestal spreek ik gewoon af van: zullen we ze een relatie laten krijgen, gezien je bij de rollen wel al hun karakter kan lezen enzo. En dat je daar ook rekening mee kan houden. Ik was ook niet van plan haar gelijk de eerste de beste paleiswachter af te laten lebberen hoor ;') don't worry. Maar ik kijk wel hoe het RPG verloopt.


    Het punt is, zeg hier gewoon met wie je bevriend wil zijn en wie niet and that's it.
    Ga niet zeggen wat voor relatie ze zullen hebben, hoe ze omgaan met elkaar ed. laat het gewoon allemaal op je af komen. Spreek alsjeblieft ook niets op voorhand af. Je zal het allemaal wel vanzelf zien hoe het loopt, zit daar gewoon niet over in.

    [ bericht aangepast op 7 april 2015 - 0:42 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    (...)

    Het punt is, zeg hier gewoon met wie je bevriend wil zijn en wie niet and that's it.
    Ga niet zeggen wat voor relatie ze zullen hebben, hoe ze omgaan met elkaar ed. laat het gewoon allemaal op je af komen. Spreek alsjeblieft ook niets op voorhand af. Je zal het allemaal wel vanzelf zien hoe het loopt, zit daar gewoon niet over in.


    Ah okay no problem! Dan houd ik nu maar mijn mond ;x hehe

    nog wel een vijand/vriendin voor Aedalyn maybe?


    I just caught the wave in your eyes