• || The Selection ||




    || Rollentopic 1
    || Speeltopic 1
    || Praattopic 1

          Voor 35 meisjes uit Illéa is de selectie dé kans op een beter leven. Zo kunnen ze ontsnappen aan een armoedig kaste-leven en opgenomen worden in een wereld vol glamour. De selectie biedt de mogelijkheid om in het paleis te wonen en te strijden om het hart van de kroonprins. Maar de strijd om de kroon is niet gemakkelijk. Desondanks er strenge regels gehandhaafd worden, halen sommige meisjes alles uit de kast en zijn tot veel dingen in staat. Hoever zal jij gaan?

    Rollen: [Max. 12 en max. 6] [Volzet]
    || Uptown | Sky Illéa | Eén || Qing
    || Uptown | Elloise Everage | Twee || Qing

    || Yetti | Alison Lily Chase | Vijf || Leonie
    || Tartle| Aedalyn Sophia Wallace | Twee || Yu
    || Philia | Delilah Kingston | Zes || Savannah
    || JudithSuzann | Brianna Taylor Campbell | Vier || x
    || Nereid | Rayne Alvarado | Zeven || Cheryl
    || Crucifix | Evalie Coven Magdalene| Drie || Marie
    || Sirimiri | Lina Waters | Zes || Femke
    || Melville | x | Vijf || x
    || Lypophrenia | Alexandra Valdez | Vier || Marjolein
    || Saith | Annalise Alisha Annablle Linton | Twee || Jente
    || Fairytalest | Quadira Azikiwe | Drie || Maxime
    || MrsMessie | Elena Meredith Grey | Drie || Stephanie

    || Sirimiri | Matthew Foley | Twee || Femke
    || Philia | Baltazar Merrit | Twee || Savannah
    || -Dumbledore | Joshua Emmanuel Montgomery | Twee || Sanne
    || x | x | Twee || x
    || Dionysia | Ryan Elijah Apostolakis |Twee || Amber
    || -Wolfstar | Eliot Killian Reeze | Twee || Lisa

    De verjaardagen:
    Alison || 21 maart
    Brianna || 18 april
    Rayne || 22 april
    Aedalyn || 21 juni
    Elena || 21 juli
    Alexandra || 5 augustus
    Rhine || 2 september
    Evalie || 16 december
    Annalise || 21 december
    Lina || 27 december
    Delilah || 31 december
    Quadira || 31 december

    Shipnames:
    Aedalyn en Sky: Skydalyn
    Rayne en Sky: Skyne
    Alison en Sky: Alisky, Skyson
    Quadira en Sky: Squad
    Delilah en Sky: Skylah, Desky, Delisky, Delky, Skilah
    Evalie en Sky: Evasky
    Ryan en Sky: Ryky, Skyan
    Brianna en Sky: Skyanna, Skyna
    Alexandra en Sky: Skydra

    Afwezigheden:
    || Sirimiri [10/04 - 18/04]
    || Tartle [13/04 - 16/04]
    || Lypophrenia [20/04 - 25/04]
    || Nereid [17/05 - 24/05]
    || Fairytalest [11/05 - 26/05]



    || Minimaal 250 woorden per post.
    Maximaal één personage per persoon per geslacht ||
    || Reservatie vervalt na drie dagen, uitstel met goede reden
    Geen Mary Stu's of Mary Sue's ||
    || Enkel ik maak nieuwe topics aan
    Verzorg je taal ||
    || OOC doe je tussen haakjes
    Ik-pov en tegenwoordige tijd ||
    || Kasten met hoofdletters
    Bestuur enkel jouw eigen personage ||

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 16:52 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Verkeerde topic

    [ bericht aangepast op 2 april 2015 - 21:31 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Ik ga dit topic maar even volspammem ipv het rollentopic ^^. Baltazar staat open voor relaties :3, naar zijn vriendschap met Josh natuurlijk.
    En Delilah zoekt ook altijd nog vrienden en vijanden, die heeft ze helemaal nog niet.

    Natuurlijk moeten de meeste Relaties ook nog gevormd worden enzo, maar nja, ik sta open voor ideeën.

    [ bericht aangepast op 2 april 2015 - 23:25 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mijn personage ook, ik plaats anders zo wel wat ik al heb ^^

    Het liefst ook zo veel mogelijk relaties, dat maakt het schrijven ook makkelijker en leuker haha


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    MT.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alex staat open voor relaties^^


    be gay do crimes

    'Ello c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Heey :3


    We've lived in the shadows for far too long.

    Hi c:


    Faith is everything.

    Everyone, meet Elloise. Jullie lerares die jullie zal opleiden. (:


    "Look like a girl, act like a lady, think like a man and work like a boss."

    Elloise Everage






    Naam:
          Elloise 'Elle' Everage
    Leeftijd:
          Vijfenveertig jaar oud.
    Kaste:
          Twee, maar geboren Drie. Door het huwelijk met Officier Everage is zij opgeklommen tot Twee. Nog steeds heeft zij een lesgevende rol, maar zo nu en dan loopt zij modeshows en is ze het gezicht van beroemde merken van parfums of tassen.
    Uiterlijk:
          [F.C.: Bette Davis]
          Elloise heeft grote, amandelvormige ogen. Door deze bijzondere vorm kan zij zowat elk soort make-up dragen, wat zij ook zonder probleem gebruikt. Ze houdt van grote, lange wimpers, een bleke huid, want zij gelooft dat het refereert naar rijkdom, en rode lippen. Haar dunne, geëpileerde wenkbrauwen doen een verzachtende indruk geven op haar scherpvormige kin en hoekige kaaklijn.
          Met haar grote van 1.78, werd ze al dikwijls gevraagd te défiléren. Ze is tenger gebouwd, maar heeft geen anorexiafiguur. Meestal draagt ze kokerjurken, want ze vind haar borsten te klein om andere jurken te dragen, verder vindt ze dat het strenger overkomt.
    Innerlijk:
          Elle is een echte feeks, en kan behoorlijk lopen bitchen. Ze drukt snel een stempel op mensen en die is moeilijk weg te krijgen. Wanneer je door haar als negatief wordt beschouwd, doet ze er echt alles aan om je het leven zuur te maken. Desondanks haar sterke vooroordelen, gedraagt ze zich als een echte dame. Haar emoties verbergen, juiste woordkeuzes en smaak, alles klopt. Tegenover de buitenwereld zal ze dan snel gezien worden als een voorbeeldig iemand, netjes opgevoed en met manieren. Echter is ze soms ook vals, onbetrouwbaar en onuitstaanbaar. Dit gedrag zal ze enkel vertonen binnen bepaalde kringen.
          Elle zal haar mening nooit uitspreken of opdringen tegenover een bevoegd iemand, tegenover onderdanen en lager geschikte personen schrikt ze er dan weer niet van terug de baas te spelen. Tegenspraak duldt ze ook niet en ze verwacht uiterste perfectie. Enkel het beste van het beste is goed genoeg, Elle tevreden stellen is erg moeilijk. Een perfectionist dat ze is, moet alles tip-top in orde zijn.
          Elle is erg trots, en die geeft ze niet graag op. Wanneer iemand haar een haar krenkt, zal die persoon er persoonlijk langs van krijgen. Ze houdt er helemaal niet van om onderschat te worden, bekritiseerd te worden of beoordeeld te worden. Echter doet zij dit maar al te vaak met anderen. Enkel kan Elle zich dit permitteren, de koning staat volledig achter haar en met haar jaren dienst als raadgeefster en rechterhand van de koning, ligt zij ook in de bovenste la. Elle is een van de enigen die vertrouwd wordt door de koning, zij zal hem dan nooit verraden, net zoals iemand anders van het koningshuis. De selectiemeisjes zullen door haar erg op de proef gesteld worden, maar uiteindelijk zal ze zich neerleggen bij de beslissing van Sky.
          Tegen alle verwachtingen in, kan Elloise werkelijk vriendelijk zijn. Als ze potentieel in jou ziet, doet ze er alles aan om jou tot de top te helpen. Elle's vertrouwen en vriendschap dien je te winnen, slijmballen kan ze niet verdragen maar echte dames is waar ze naar op zoek is.
    Geschiedenis:
          Elle is een geboren Drie, opgegroeid in een rijk gezin van hoogopgeleide leraars. Zelf heeft ze etiketten gestudeerd, in de hoop later een lerares te worden in adellijke families. Dagelijks passeerde ze het paleis op weg naar haar school en zo passeerde ze ook Bo. Jaren heeft het geduurd, jaren vol flirten en stiekeme blikken. Na zes jaar zijn ze dan uiteindelijk getrouwd en is Elle opgeklommen tot Twee.
          Het huwelijk werd gehouden in het paleis, Bo's vader had goede contacten met de huidige koning en kon zo voor Elloise een taak in het paleis regelen. Oorspronkelijk werd ze aangenomen als hoofd in de bloemschikking, maar later werd ze de trouwe rechterhand en persoonlijke assistente. Haar koele houding en visie heeft het land meerdere malen op een positieve manier vooruitgeholpen.
          Terwijl was ze ook etikettenverzorgster bij de vorige editie van de selectie. Dikwijls is er een meisje door haar toedoen moeten vertrekken, maar zelf is ze ervan overtuigd dat een hoge kaste of belangrijke connecties niet genoeg is te voldoen als prinses en toekomstig koningin. Voor haar moet zij rustig, kalm, bedaard en doordacht zijn. Maar ook pit hebben, een eigen mening kunnen vormen en deze ook correct kunnen uiten. Spreken wanneer het moet en zich gedragen als een echte dame. Zij moet een perfect feest kunnen plannen en kunnen omgaan met de stress. Dit alles heeft zij de huidige koningin geleerd, en desondanks het vaak niet boterde tussen hen, is ze trots op zichzelf dat ze een Vijf heeft opgeleid tot een Eén. Dé Eén. En ze is bereid dat bij de volgende selectie ook te doen.
    Extra:
          Elloise is linkshandig en heeft een ernstige vorm van Daltonisme, de meeste kleuren ziet ze als grijstinten. Door een speciale kleurenbril kan ze toch alle kleuren waarnemen zoals ze zijn.






    “The more you act like a lady, the more he'll act like a gentleman."


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oh god... Dat wordt wat met zo'n lerares...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    Oh god... Dat wordt wat met zo'n lerares...


    Een onkrenkbare, perfectionistische bitch, die dan nog eens veel te zeggen heeft. :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wat hebben al die kandidaten met zingen en dansen ;x ?

    [ bericht aangepast op 6 april 2015 - 19:51 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nereid schreef:
    Wat hebben al die kandidaten met zingen en dansen ;x ?


    I dunno :') I mean, door de persons (like me) die ten vijf als person hebben, logisch, maar de rest.. Tja. D'r is een reden waarom ik Alison niet uit heb laten blinken in muziek/dansen/zingen :')


    take me back to the basics and the simple life

    Nereid schreef:
    Wat hebben al die kandidaten met zingen en dansen ;x ?


    Ik heb zingen en mountainbiken, maar toen waren er nog niet veel andere rollen, dus ik dacht 'dat kan vast wel voor een keertje' :'). Ik weet niet precies hoe veel het er zijn, anders wil ik het best veranderen als dat nodig Is ofzo...

    [ bericht aangepast op 6 april 2015 - 19:55 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    (...)

    Ik heb zingen en mountainbiken, maar toen waren er nog niet veel andere rollen, dus ik dacht 'dat kan vast wel voor een keertje' :'). Ik weet niet precies hoe veel het er zijn, anders wil ik het best veranderen als dat nodig Is ofzo…


    Hmm, dat zou ik niet doen. Jij was indd een van de eerdere met je rol, en ik zou eerder zeggen dat degenen die later kwamen het aan moeten passen, gezien zij veel rollen dan ook al door hebben kunnen lezen, en het kunnen voorkomen.


    take me back to the basics and the simple life