• || The Selection ||




    || Rollentopic 1
    || Speeltopic 1
    || Praattopic 1

          Voor 35 meisjes uit Illéa is de selectie dé kans op een beter leven. Zo kunnen ze ontsnappen aan een armoedig kaste-leven en opgenomen worden in een wereld vol glamour. De selectie biedt de mogelijkheid om in het paleis te wonen en te strijden om het hart van de kroonprins. Maar de strijd om de kroon is niet gemakkelijk. Desondanks er strenge regels gehandhaafd worden, halen sommige meisjes alles uit de kast en zijn tot veel dingen in staat. Hoever zal jij gaan?

    Rollen: [Max. 12 en max. 6] [Volzet]
    || Uptown | Sky Illéa | Eén || Qing
    || Uptown | Elloise Everage | Twee || Qing

    || Yetti | Alison Lily Chase | Vijf || Leonie
    || Tartle| Aedalyn Sophia Wallace | Twee || Yu
    || Philia | Delilah Kingston | Zes || Savannah
    || JudithSuzann | Brianna Taylor Campbell | Vier || x
    || Nereid | Rayne Alvarado | Zeven || Cheryl
    || Crucifix | Evalie Coven Magdalene| Drie || Marie
    || Sirimiri | Lina Waters | Zes || Femke
    || Melville | x | Vijf || x
    || Lypophrenia | Alexandra Valdez | Vier || Marjolein
    || Saith | Annalise Alisha Annablle Linton | Twee || Jente
    || Fairytalest | Quadira Azikiwe | Drie || Maxime
    || MrsMessie | Elena Meredith Grey | Drie || Stephanie

    || Sirimiri | Matthew Foley | Twee || Femke
    || Philia | Baltazar Merrit | Twee || Savannah
    || -Dumbledore | Joshua Emmanuel Montgomery | Twee || Sanne
    || x | x | Twee || x
    || Dionysia | Ryan Elijah Apostolakis |Twee || Amber
    || -Wolfstar | Eliot Killian Reeze | Twee || Lisa

    De verjaardagen:
    Alison || 21 maart
    Brianna || 18 april
    Rayne || 22 april
    Aedalyn || 21 juni
    Elena || 21 juli
    Alexandra || 5 augustus
    Rhine || 2 september
    Evalie || 16 december
    Annalise || 21 december
    Lina || 27 december
    Delilah || 31 december
    Quadira || 31 december

    Shipnames:
    Aedalyn en Sky: Skydalyn
    Rayne en Sky: Skyne
    Alison en Sky: Alisky, Skyson
    Quadira en Sky: Squad
    Delilah en Sky: Skylah, Desky, Delisky, Delky, Skilah
    Evalie en Sky: Evasky
    Ryan en Sky: Ryky, Skyan
    Brianna en Sky: Skyanna, Skyna
    Alexandra en Sky: Skydra

    Afwezigheden:
    || Sirimiri [10/04 - 18/04]
    || Tartle [13/04 - 16/04]
    || Lypophrenia [20/04 - 25/04]
    || Nereid [17/05 - 24/05]
    || Fairytalest [11/05 - 26/05]



    || Minimaal 250 woorden per post.
    Maximaal één personage per persoon per geslacht ||
    || Reservatie vervalt na drie dagen, uitstel met goede reden
    Geen Mary Stu's of Mary Sue's ||
    || Enkel ik maak nieuwe topics aan
    Verzorg je taal ||
    || OOC doe je tussen haakjes
    Ik-pov en tegenwoordige tijd ||
    || Kasten met hoofdletters
    Bestuur enkel jouw eigen personage ||

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 16:52 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    (...)

    Copy paste dan van een opmaak uit een andere RPG? :'D


    That's the problem, never used Amanda as fc before and I have another font that any of my other Posts :')


    take me back to the basics and the simple life

    Yetti schreef:
    (...)

    That's the problem, never used Amanda as fc before and I have another font that any of my other Posts :')


    the Perpetua font thingy?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Yetti schreef:
    (...)

    That's the problem, never used Amanda as fc before and I have another font that any of my other Posts :')


    Ik kan wel even een opmaak voor je maken als je even zegt welke font en alles je wilt?


    -

    Vanaf zaterdag ben ik een week op vakantie, maar aangezien ik vrijdag al wat leuks ga doen met mijn vriend kan ik al vanaf vrijdag neit meer reageren. Waarschijnlijk ben ik maandag 20 april weer online. Sorry voor het ongemak ;/


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ainigma schreef:
    (...)

    Oops, ik zal er de volgende keer op Letten :'). Sorry, ik ben zo gewend om in Verleden tijd te schrijven, maar ik zal de volgende posts gewoon in tegenwoordige tijd doen^^.


    Bedankt voor het doorgeven. Voorlopig ben je dan ziek? Vind je dat goed?

    Uptown schreef:
    @Sirimiri: Vier dingetjes over je post van Lina. Zou je kaste alsjeblieft voluit willen schrijven en met hoofdletter? Ook wordt iedereen een Drie die terugkeert van de selectie. (;
    Verder, de families krijgen een maandelijkse geldstorting, geen wekelijkse.
    De helikopter haalt de meisjes op in hun stad, dus heeft een stop van drie plaatsen, geen algemene opstapplaats.
    En als laatste, je stapt laatste in. Dus er zijn al twee meisjes in de helikopter aanwezig, nu zal hij dan rechtstreeks naar het paleis gaan.

    Zouden jullie allemaal nog even de beginpost willen nalezen? En jullie hier aan houden? Gah, nu voel ik me een zagerige tang. :') Maar dat maakt het allemaal veel gemakkelijker, anders wordt het een hutsepot met verschillende versies.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wat doen de paleiswachten momenteel? Gewoon ergens random staan om de wacht te houden, of had je iets specifiekers in gedachte?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Uptown schreef:
    @Sirimiri: Vier dingetjes over je post van Lina. Zou je kaste alsjeblieft voluit willen schrijven en met hoofdletter? Ook wordt iedereen een Drie die terugkeert van de selectie. (;
    Verder, de families krijgen een maandelijkse geldstorting, geen wekelijkse.
    De helikopter haalt de meisjes op in hun stad, dus heeft een stop van drie plaatsen, geen algemene opstapplaats.
    En als laatste, je stapt laatste in. Dus er zijn al twee meisjes in de helikopter aanwezig, nu zal hij dan rechtstreeks naar het paleis gaan.

    Zouden jullie allemaal nog even de beginpost willen nalezen? En jullie hier aan houden? Gah, nu voel ik me een zagerige tang. :') Maar dat maakt het allemaal veel gemakkelijker, anders wordt het een hutsepot met verschillende versies.

    Sorry had deze niet gezien, maar ik begin wel een keertje opnieuw. ;)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sirimiri schreef:
    (...)
    Sorry had deze niet gezien, maar ik begin wel een keertje opnieuw. ;)


    Het lijkt me momenteel het handigste als je Lina nu nog niet naar het paleis laat gaan. Omdat je dus even afwezig zal zijn, misschien wordt je moeder of zus/broer ziek. Dat zou iets handiger zijn.

    @Ainigma: nee, niets bijzonder atm. Je mag best schrijven (: Maar momenteel nog niets.

    Oh, misschien handig: het is nu ergens eind maart. De lente is net begonnen, en het mooie weer staat voor de deur.

    [ bericht aangepast op 8 april 2015 - 16:52 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yetti schreef:
    (...)

    I know. En ik zou op de IPad kunnen posten, maar ik ben bang dat ik alles kwijt raak, omdat Q dat meestal doet, en ik een hele basisopstelling nog moet maken met de Lay-Out :')


    Je zou het ook eerst als een hoofdstuk kunnen schrijven en dan tussendoor opslaan ^^ + de post zelf is belangrijker dan de lay-out van de post :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zouden de meisjes in hun post bovenaan wel even willen vermelden van welke kaste jullie zijn? Nu ken ik jullie nog niet helemaal vanbuiten. x)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mijn post komt zo ^^ Ik moet eerst nog even wat Duits en Natuurkunde leren ^^


    -

    @Nereid; yeah I know maar foto+basisinfo zoals leeftijd en kaste is wel fijn en als het bij de foto al fout gaat...

    @Qing: oh shizzle. Hoeveelste maart? Want mon person is de 21 maart jarig :')


    take me back to the basics and the simple life

    Later, want de lente is al iets langer bezig. Neem 27 maart.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    Later, want de lente is al iets langer bezig. Neem 27 maart.


    Okii ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Gaan we ook verjaardagen 'vieren' die 'toevalig' tijdens de selectie vallen?


    We've lived in the shadows for far too long.