• Zijn er hier muziekliefhebbers die Songpop spelen? ^^
    Mijn kennissen zijn er zo ongeveer bijna allemaal mee gestopt en het is toch minder leuk om tegen vreemden te spelen, dus vandaar dat ik hier even rondvraag. Het is een spelletje dat je via Facebook kunt spelen of als app kunt downloaden. Je krijgt een fragmentje muziek te horen en moet dan de artiest of de titel van het nummer raden. Er zijn honderden afspeellijsten die je kunt kopen (met geld dat je met potjes winnen kunt verdienen) en volgens mij zijn alle genres vertegenwoordigd, dus er is voor ieder wat wils. Wie het kent mag mij gerust toevoegen. (:

    Spelers
    DolGuldur > Elladan
    Killua > Teslabw

    [ bericht aangepast op 20 april 2015 - 23:41 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb het vroeger wel gespeeld, maar nu niet meer. Sorry. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Ooooh, dat vond ik zo leuk! Ik ga het morgen, als ik niet meer hoef te leren en ik het dus niet als afleiding ga gebruiken, installeren en dan hoor je van me. (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Dat speelde ik vroeger heel vaak. Was er een beetje verslaafd aan, hehe. Ik wil het wel tegen je opnemen. ;D


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik speel het af en toe nog wel eens ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Velleity schreef:
    Ik heb het vroeger wel gespeeld, maar nu niet meer. Sorry. :Y)


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Jaaaaaaaa! Hoewel ik soms een periode heb dat ik het negeer. Volgens mij hebben we al een spelletje op staan. Mijn gebruikersnaam is Teslabw, volgens mij.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Killua schreef:
    Jaaaaaaaa! Hoewel ik soms een periode heb dat ik het negeer. Volgens mij hebben we al een spelletje op staan. Mijn gebruikersnaam is Teslabw, volgens mij.

    Haha jaa dat klopt! Volgens mij heb ik vlak voordat ik dit topic opende nog teruggespeeld. 8D

    FoxAngel schreef:
    Dat speelde ik vroeger heel vaak. Was er een beetje verslaafd aan, hehe. Ik wil het wel tegen je opnemen. ;D

    Hehe, kom maar op! Tegenwoordig speel ik het ook niet meer zo vaak, maar het blijft zo nu en dan toch wel leuk.
    En ik heb net ontdekt dat er een playlist van een van mijn favoriete bands is bijgekomen. :3

    PVRIS schreef:
    Ooooh, dat vond ik zo leuk! Ik ga het morgen, als ik niet meer hoef te leren en ik het dus niet als afleiding ga gebruiken, installeren en dan hoor je van me. (:

    Leuk.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    DolGuldur schreef:
    (...)
    Hehe, kom maar op! Tegenwoordig speel ik het ook niet meer zo vaak, maar het blijft zo nu en dan toch wel leuk.
    En ik heb net ontdekt dat er een playlist van een van mijn favoriete bands is bijgekomen. :3

    Ik probeer al ff een username te verzinnen voor Songpop, maar ze zijn steeds bezet. :') Ofwel heb ik het vroeger niet gezien, ofwel is het nieuw dat je een username kan instellen. :'P Kun je die blijven veranderen of is het eenmalig? Morgen zal ik wel een naam hebben gevonden en voeg ik je toe!


    Ik wil een tuin vol egels

    FoxAngel schreef:
    (...)
    Ik probeer al ff een username te verzinnen voor Songpop, maar ze zijn steeds bezet. :') Ofwel heb ik het vroeger niet gezien, ofwel is het nieuw dat je een username kan instellen. :'P Kun je die blijven veranderen of is het eenmalig? Morgen zal ik wel een naam hebben gevonden en voeg ik je toe!


    Ik heb toevallig gisteren mijn naam veranderd omdat ik het altijd via Facebook deed. Volgens mij kun je hem blijven veranderen maar dat weet ik niet zeker. Het was mijn eerste keer.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oeh leuk, ik ga het downloaden :')


    Life is a beautiful struggle

    Ik ken het spel niet, is het een aanrader ?


    Gewoon een klein wiel

    Velleity schreef:
    Ik heb het vroeger wel gespeeld, maar nu niet meer. Sorry. :Y)


    Caution first, always.

    Wieltje schreef:
    Ik ken het spel niet, is het een aanrader ?

    Als je van muziek houdt, en veel liedjes kent bij titel en artiest, dan is dat wel leuk. Het zijn wel steeds 2 korte wedstrijden tegen elkaar waarbij je 5 liedjes moet raden. Elk mag 1 categorie kiezen om de ander in uit te dagen. Je moet wel redelijk snel zijn in het raden. ^^

    Ik heb een account: cherriesberries. :'D


    Ik wil een tuin vol egels