• || The Selection ||




    || Rollentopic 1
    || Speeltopic 1
    || Praattopic 1

          Voor 35 meisjes uit Illéa is de selectie dé kans op een beter leven. Zo kunnen ze ontsnappen aan een armoedig kaste-leven en opgenomen worden in een wereld vol glamour. De selectie biedt de mogelijkheid om in het paleis te wonen en te strijden om het hart van de kroonprins. Maar de strijd om de kroon is niet gemakkelijk. Desondanks er strenge regels gehandhaafd worden, halen sommige meisjes alles uit de kast en zijn tot veel dingen in staat. Hoever zal jij gaan?

    Rollen: [Max. 12 en max. 6] [Volzet]
    || Uptown | Sky Illéa | Eén || Qing
    || Uptown | Elloise Everage | Twee || Qing

    || Yetti | Alison Lily Chase | Vijf || Leonie
    || Tartle| Aedalyn Sophia Wallace | Twee || Yu
    || Philia | Delilah Kingston | Zes || Savannah
    || JudithSuzann | Brianna Taylor Campbell | Vier || x
    || Nereid | Rayne Alvarado | Zeven || Cheryl
    || Crucifix | Evalie Coven Magdalene| Drie || Marie
    || Sirimiri | Lina Waters | Zes || Femke
    || Melville | x | Vijf || x
    || Lypophrenia | Alexandra Valdez | Vier || Marjolein
    || Saith | Annalise Alisha Annablle Linton | Twee || Jente
    || Fairytalest | Quadira Azikiwe | Drie || Maxime
    || MrsMessie | Elena Meredith Grey | Drie || Stephanie

    || Sirimiri | Matthew Foley | Twee || Femke
    || Philia | Baltazar Merrit | Twee || Savannah
    || -Dumbledore | Joshua Emmanuel Montgomery | Twee || Sanne
    || x | x | Twee || x
    || Dionysia | Ryan Elijah Apostolakis |Twee || Amber
    || -Wolfstar | Eliot Killian Reeze | Twee || Lisa

    De verjaardagen:
    Alison || 21 maart
    Brianna || 18 april
    Rayne || 22 april
    Aedalyn || 21 juni
    Elena || 21 juli
    Alexandra || 5 augustus
    Rhine || 2 september
    Evalie || 16 december
    Annalise || 21 december
    Lina || 27 december
    Delilah || 31 december
    Quadira || 31 december

    Shipnames:
    Aedalyn en Sky: Skydalyn
    Rayne en Sky: Skyne
    Alison en Sky: Alisky, Skyson
    Quadira en Sky: Squad
    Delilah en Sky: Skylah, Desky, Delisky, Delky, Skilah
    Evalie en Sky: Evasky
    Ryan en Sky: Ryky, Skyan
    Brianna en Sky: Skyanna, Skyna
    Alexandra en Sky: Skydra

    Afwezigheden:
    || Sirimiri [10/04 - 18/04]
    || Tartle [13/04 - 16/04]
    || Lypophrenia [20/04 - 25/04]
    || Nereid [17/05 - 24/05]
    || Fairytalest [11/05 - 26/05]



    || Minimaal 250 woorden per post.
    Maximaal één personage per persoon per geslacht ||
    || Reservatie vervalt na drie dagen, uitstel met goede reden
    Geen Mary Stu's of Mary Sue's ||
    || Enkel ik maak nieuwe topics aan
    Verzorg je taal ||
    || OOC doe je tussen haakjes
    Ik-pov en tegenwoordige tijd ||
    || Kasten met hoofdletters
    Bestuur enkel jouw eigen personage ||

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 16:52 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Tartle schreef:
    (...)

    Ah okay no problem! Dan houd ik nu maar mijn mond ;x hehe

    nog wel een vijand/vriendin voor Aedalyn maybe?


    Ik kan toch moeilijk nu gaan zeggen van wie ik zal gaan houden? x) Want dat is dus exact hetzelfde.

    We wachen nog op vijf rollen, waarvan twee meisjes, dus ik ga morgen het speeltopic openen. Dan zullen die wel af zijn.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    (...)

    Ik kan toch moeilijk nu gaan zeggen van wie ik zal gaan houden? x) Want dat is dus exact hetzelfde.

    We wachen nog op vijf rollen, waarvan twee meisjes, dus ik ga morgen het speeltopic openen. Dan zullen die wel af zijn.


    True hahaha ;o

    Oeh yay ^^ ik weet niet of ik kan reageren, morgen, want ik moet wel ff goed leren voor Grieks pw, gezien ik niet nog een onvoldoende wil, anyway woensdag gaat mij sws lukken ^^!


    I just caught the wave in your eyes

    Gaat er trouwens ook zo'n tijdschrift komen met de ranking volgens het volk van Aria? ^^


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Tartle schreef:
    (...)

    Ah okay no problem! Dan houd ik nu maar mijn mond ;x hehe

    nog wel een vijand/vriendin voor Aedalyn maybe?


    Ik denk dat Aedelynn en Rayne wel goede vijanden zijn xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fairytalest schreef:
    Gaat er trouwens ook zo'n tijdschrift komen met de ranking volgens het volk van Aria? ^^


    Volgens mij is dat enorm moeilijk om op te stellen, aangezien iemand dat moet bepalen die buiten het spel zit. Tenzij ik dan met random.org een lijst opstel? x) Die klopt dan wel niet.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    (...)

    Volgens mij is dat enorm moeilijk om op te stellen, aangezien iemand dat moet bepalen die buiten het spel zit. Tenzij ik dan met random.org een lijst opstel? x) Die klopt dan wel niet.


    Leve random.org hahaha, stiekem denk ik dat dat nog best wel leuk schrijven kan worden met een random lijst haha
    Ik zat zelf te denken aan de personen die geen meisjes spelen, maar waarschijnlijk gaat dat ook niet helemaal eerlijk.


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Fairytalest schreef:
    (...)

    Leve random.org hahaha, stiekem denk ik dat dat nog best wel leuk schrijven kan worden met een random lijst haha
    Ik zat zelf te denken aan de personen die geen meisjes spelen, maar waarschijnlijk gaat dat ook niet helemaal eerlijk.


    Dan zal ik elke zaterdag in het verhaal, een lijst randommen. x)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Die lijst kwam.toch pas toen het overgrote deel van de meisjes al weg was?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nereid schreef:
    Die lijst kwam.toch pas toen het overgrote deel van de meisjes al weg was?


    Ohja, we zullen nemen vanaf wanneer enkel jullie er nog zijn. Nu zijn er nog 23 andere meisjes die eerst weg moeten. x)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hawking is nu Mechanic.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Philia > Ainigma


    We've lived in the shadows for far too long.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    @Sirimiri: Vier dingetjes over je post van Lina. Zou je kaste alsjeblieft voluit willen schrijven en met hoofdletter? Ook wordt iedereen een Drie die terugkeert van de selectie. (;
    Verder, de families krijgen een maandelijkse geldstorting, geen wekelijkse.
    De helikopter haalt de meisjes op in hun stad, dus heeft een stop van drie plaatsen, geen algemene opstapplaats.
    En als laatste, je stapt laatste in. Dus er zijn al twee meisjes in de helikopter aanwezig, nu zal hij dan rechtstreeks naar het paleis gaan.

    Zouden jullie allemaal nog even de beginpost willen nalezen? En jullie hier aan houden? Gah, nu voel ik me een zagerige tang. :') Maar dat maakt het allemaal veel gemakkelijker, anders wordt het een hutsepot met verschillende versies.

    [ bericht aangepast op 7 april 2015 - 22:50 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    @Ainigma: zou je de volgende post in TT willen schrijven, alsjeblieft? (: en ook de kaste nummer met hoofdletter? Details, ik weet het. Maar dat maakt alles gewoon overzichtelijker voor mij.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    @Ainigma: zou je de volgende post in TT willen schrijven, alsjeblieft? (: en ook de kaste nummer met hoofdletter? Details, ik weet het. Maar dat maakt alles gewoon overzichtelijker voor mij.


    Oops, ik zal er de volgende keer op Letten :'). Sorry, ik ben zo gewend om in Verleden tijd te schrijven, maar ik zal de volgende posts gewoon in tegenwoordige tijd doen^^.


    We've lived in the shadows for far too long.