• || The Selection ||




    || Rollentopic 1
    || Speeltopic 1
    || Praattopic 1

          Voor 35 meisjes uit Illéa is de selectie dé kans op een beter leven. Zo kunnen ze ontsnappen aan een armoedig kaste-leven en opgenomen worden in een wereld vol glamour. De selectie biedt de mogelijkheid om in het paleis te wonen en te strijden om het hart van de kroonprins. Maar de strijd om de kroon is niet gemakkelijk. Desondanks er strenge regels gehandhaafd worden, halen sommige meisjes alles uit de kast en zijn tot veel dingen in staat. Hoever zal jij gaan?

    Rollen: [Max. 12 en max. 6] [Volzet]
    || Uptown | Sky Illéa | Eén || Qing
    || Uptown | Elloise Everage | Twee || Qing

    || Yetti | Alison Lily Chase | Vijf || Leonie
    || Tartle| Aedalyn Sophia Wallace | Twee || Yu
    || Philia | Delilah Kingston | Zes || Savannah
    || JudithSuzann | Brianna Taylor Campbell | Vier || x
    || Nereid | Rayne Alvarado | Zeven || Cheryl
    || Crucifix | Evalie Coven Magdalene| Drie || Marie
    || Sirimiri | Lina Waters | Zes || Femke
    || Melville | x | Vijf || x
    || Lypophrenia | Alexandra Valdez | Vier || Marjolein
    || Saith | Annalise Alisha Annablle Linton | Twee || Jente
    || Fairytalest | Quadira Azikiwe | Drie || Maxime
    || MrsMessie | Elena Meredith Grey | Drie || Stephanie

    || Sirimiri | Matthew Foley | Twee || Femke
    || Philia | Baltazar Merrit | Twee || Savannah
    || -Dumbledore | Joshua Emmanuel Montgomery | Twee || Sanne
    || x | x | Twee || x
    || Dionysia | Ryan Elijah Apostolakis |Twee || Amber
    || -Wolfstar | Eliot Killian Reeze | Twee || Lisa

    De verjaardagen:
    Alison || 21 maart
    Brianna || 18 april
    Rayne || 22 april
    Aedalyn || 21 juni
    Elena || 21 juli
    Alexandra || 5 augustus
    Rhine || 2 september
    Evalie || 16 december
    Annalise || 21 december
    Lina || 27 december
    Delilah || 31 december
    Quadira || 31 december

    Shipnames:
    Aedalyn en Sky: Skydalyn
    Rayne en Sky: Skyne
    Alison en Sky: Alisky, Skyson
    Quadira en Sky: Squad
    Delilah en Sky: Skylah, Desky, Delisky, Delky, Skilah
    Evalie en Sky: Evasky
    Ryan en Sky: Ryky, Skyan
    Brianna en Sky: Skyanna, Skyna
    Alexandra en Sky: Skydra

    Afwezigheden:
    || Sirimiri [10/04 - 18/04]
    || Tartle [13/04 - 16/04]
    || Lypophrenia [20/04 - 25/04]
    || Nereid [17/05 - 24/05]
    || Fairytalest [11/05 - 26/05]



    || Minimaal 250 woorden per post.
    Maximaal één personage per persoon per geslacht ||
    || Reservatie vervalt na drie dagen, uitstel met goede reden
    Geen Mary Stu's of Mary Sue's ||
    || Enkel ik maak nieuwe topics aan
    Verzorg je taal ||
    || OOC doe je tussen haakjes
    Ik-pov en tegenwoordige tijd ||
    || Kasten met hoofdletters
    Bestuur enkel jouw eigen personage ||

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 16:52 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Philia schreef:
    (...)

    En voor @Yetti en @Markey geldt ook; ik heb Delilah en Baltazar :3. voor Ryan vooral Delilah, Jk.


    Hey, ik heb Scarlett Johansson net ook gebruikt als faceclaim in een RPG, hier. Is goed -- heb je wat in gedachten?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Nereid schreef:
    (...)

    Rayne wilt wel?

    Ik zoek ook nog wat vrouwelijke kandidaten waar Rayne wel mee kan opschieten :Y)


    Alrighty. Heb je een idee wat voor relatie?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Markey schreef:
    (...)

    Hey, ik heb Scarlett Johansson net ook gebruikt als faceclaim in een RPG, hier. Is goed -- heb je wat in gedachten?


    Misschien dat zij een soort van klein zusje Is, en hij meer een soort 'crush' omdat ze de hele competitie eigenlijk niet aankan of serieus neemt. Ik weet niet, had jij een specifiek idee?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Als je op de naam van de rollen klikt, kom je uit op de pagina waar die staat. Lekker gemakkelijk. (:

    [ bericht aangepast op 6 april 2015 - 20:42 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Philia schreef:
    (...)

    Misschien dat zij een soort van klein zusje Is, en hij meer een soort 'crush' omdat ze de hele competitie eigenlijk niet aankan of serieus neemt. Ik weet niet, had jij een specifiek idee?


          Top. Ik had verder niet iets specifieks. Ik zal zo even wat erbij schrijven. :3


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Markey schreef:
    (...)

    Alrighty. Heb je een idee wat voor relatie?


    Hmm, ik zal kijken of ik iets kan verzinnen. Het is alleen best lastig, gezien ze elkaar nog moeten ontmoeten :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Philia schreef:
    (...)

    Dit was nog een voorstel voor Josh/Dumbledore^^.

    @Crucifix: Misschien dat Evalie en Delilah in het begin echt de grootste hekel aan elkaar hebben en elkaar steeds proberen te overtreffen met letterlijk alles?
    En Baltazar, hmm dat wordt even denken...

    En voor @Yetti en @Markey geldt ook; ik heb Delilah en Baltazar :3. voor Ryan vooral Delilah, Jk.


    Ik vind het goed ^^ Heb je al een ideetje tussen Zar en Evalie? Anders ga ik ook even brainstormen c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Nereid schreef:
    (...)

    Hmm, ik zal kijken of ik iets kan verzinnen. Het is alleen best lastig, gezien ze elkaar nog moeten ontmoeten :')


    Daarom is het misschien handig om nog niet zoveel op voorhand af te spreken.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Nereid schreef:
    (...)

    Hmm, ik zal kijken of ik iets kan verzinnen. Het is alleen best lastig, gezien ze elkaar nog moeten ontmoeten :')


          Ja, dat is waar. We kunnen wel al bedenken wat ze van elkaar worden/vinden. c:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik heb Alison nu helemaal af en zal even kijken naar andere rollen voor eventuele vriendschappen e.d. ^^

    [ bericht aangepast op 6 april 2015 - 20:52 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Uptown schreef:
    (...)

    Daarom is het misschien handig om nog niet zoveel op voorhand af te spreken.


          Ik vind het altijd wel al fijn om af te spreken wat sommigen van elkaar vinden – zodat ik een soort houvast heb. Maar dat verschilt natuurlijk per RPG en per persoon. :')

    [ bericht aangepast op 6 april 2015 - 20:52 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Uptown schreef:
    Als je op de naam van de rollen klikt, kom je uit op de pagina waar die staat. Lekker gemakkelijk. (:


          Dit is trouwens echt handig. :Y)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Uptown schreef:
    (...)

    Daarom is het misschien handig om nog niet zoveel op voorhand af te spreken.


    Een deel van de meisjes komt samen aan in de boeken, misschien is het een idee dat er random geloot wordt wie samen aankomen, dat alleen die kandidaten elkaar tot dan toe kennen?

    Markey schreef:
    (...)

          Ik vind het altijd wel al fijn om af te spreken wat sommigen van elkaar vinden – zodat ik een soort houvast heb. Maar dat verschilt natuurlijk per RPG en per persoon. :')


    Dat is wel zo, maar dat is wel lastig als ze elkaar helemaal nog niet kennen xd

    [ bericht aangepast op 6 april 2015 - 20:54 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Crucifix schreef:
    (...)

    Ik vind het goed ^^ Heb je al een ideetje tussen Zar en Evalie? Anders ga ik ook even brainstormen c:



    Dan gaan we samen brainstormen^^. Misschien dat we gewoon een ontmoeting bedenken en het dan wel zien, als we niks weten?


    We've lived in the shadows for far too long.

    @Amber: True, maar ik bedoelde meer van 'niet gaan plannen welke dingen jullie allemaal gaan doen'. Niet te veel op voorhand afspreken in het algemeen ook niet.

    @Cheryl: Was ik van plan. :D Nah, dan maak ik het alvast bekend. :'D Ik typ even de uitleg uit.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys