• || The Selection ||




    || Rollentopic 1
    || Speeltopic 1
    || Praattopic 1

          Voor 35 meisjes uit Illéa is de selectie dé kans op een beter leven. Zo kunnen ze ontsnappen aan een armoedig kaste-leven en opgenomen worden in een wereld vol glamour. De selectie biedt de mogelijkheid om in het paleis te wonen en te strijden om het hart van de kroonprins. Maar de strijd om de kroon is niet gemakkelijk. Desondanks er strenge regels gehandhaafd worden, halen sommige meisjes alles uit de kast en zijn tot veel dingen in staat. Hoever zal jij gaan?

    Rollen: [Max. 12 en max. 6] [Volzet]
    || Uptown | Sky Illéa | Eén || Qing
    || Uptown | Elloise Everage | Twee || Qing

    || Yetti | Alison Lily Chase | Vijf || Leonie
    || Tartle| Aedalyn Sophia Wallace | Twee || Yu
    || Philia | Delilah Kingston | Zes || Savannah
    || JudithSuzann | Brianna Taylor Campbell | Vier || x
    || Nereid | Rayne Alvarado | Zeven || Cheryl
    || Crucifix | Evalie Coven Magdalene| Drie || Marie
    || Sirimiri | Lina Waters | Zes || Femke
    || Melville | x | Vijf || x
    || Lypophrenia | Alexandra Valdez | Vier || Marjolein
    || Saith | Annalise Alisha Annablle Linton | Twee || Jente
    || Fairytalest | Quadira Azikiwe | Drie || Maxime
    || MrsMessie | Elena Meredith Grey | Drie || Stephanie

    || Sirimiri | Matthew Foley | Twee || Femke
    || Philia | Baltazar Merrit | Twee || Savannah
    || -Dumbledore | Joshua Emmanuel Montgomery | Twee || Sanne
    || x | x | Twee || x
    || Dionysia | Ryan Elijah Apostolakis |Twee || Amber
    || -Wolfstar | Eliot Killian Reeze | Twee || Lisa

    De verjaardagen:
    Alison || 21 maart
    Brianna || 18 april
    Rayne || 22 april
    Aedalyn || 21 juni
    Elena || 21 juli
    Alexandra || 5 augustus
    Rhine || 2 september
    Evalie || 16 december
    Annalise || 21 december
    Lina || 27 december
    Delilah || 31 december
    Quadira || 31 december

    Shipnames:
    Aedalyn en Sky: Skydalyn
    Rayne en Sky: Skyne
    Alison en Sky: Alisky, Skyson
    Quadira en Sky: Squad
    Delilah en Sky: Skylah, Desky, Delisky, Delky, Skilah
    Evalie en Sky: Evasky
    Ryan en Sky: Ryky, Skyan
    Brianna en Sky: Skyanna, Skyna
    Alexandra en Sky: Skydra

    Afwezigheden:
    || Sirimiri [10/04 - 18/04]
    || Tartle [13/04 - 16/04]
    || Lypophrenia [20/04 - 25/04]
    || Nereid [17/05 - 24/05]
    || Fairytalest [11/05 - 26/05]



    || Minimaal 250 woorden per post.
    Maximaal één personage per persoon per geslacht ||
    || Reservatie vervalt na drie dagen, uitstel met goede reden
    Geen Mary Stu's of Mary Sue's ||
    || Enkel ik maak nieuwe topics aan
    Verzorg je taal ||
    || OOC doe je tussen haakjes
    Ik-pov en tegenwoordige tijd ||
    || Kasten met hoofdletters
    Bestuur enkel jouw eigen personage ||

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 16:52 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    @Maxime: Hahahha nog niet aan gedacht :') #Squad(ira) x)

    @JudithSuzann: vergeet ook niet op het één op één gesprek te reageren c:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb vandaag geen laptop tot mijn beschikking, en morgen heb ik niet veel tijd dus ik kan op zijn vroegst pas woensdag een fatsoenlijke post neerzetten. Als dit een probleem is, schrap me dan maar van de lijst.


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    Ik heb vandaag geen laptop tot mijn beschikking, en morgen heb ik niet veel tijd dus ik kan op zijn vroegst pas woensdag een fatsoenlijke post neerzetten. Als dit een probleem is, schrap me dan maar van de lijst.


    Niet lullig bedoeld, maar je zegt steeds dat je geen tijd hebt - wat ik wel kan snappen, want ik zelf ook niet altijd even veel tijd - maar je schrijft je wel in bij nog twee andere RPGs ;x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nereid schreef:
    (...)

    Niet lullig bedoeld, maar je zegt steeds dat je geen tijd hebt - wat ik wel kan snappen, want ik zelf ook niet altijd even veel tijd - maar je schrijft je wel in bij nog twee andere RPGs ;x


    Die ik invul als ik tijd heb. Bij een heb ik me nog niet eens ingeschreven, maar daar twijfel ik nog over. En die andere, daar heb ik al eens eerder aan meegewerkt. Ikcga me ook niet verdedigen hier, als net een probleem is schrap me maar. Het is niet simpel posten op een telefoon weet je, en inschrijven kan op een telefoon wel.


    Faith is everything.

    Ik weet niet of alles goed is in mijn post, dus zeg maar als iets niet goed is :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Oeh shipnames hehe
    Skydra ofzo x)


    be gay do crimes

    MrsMessi schreef:
    (...)

    Die ik invul als ik tijd heb. Bij een heb ik me nog niet eens ingeschreven, maar daar twijfel ik nog over. En die andere, daar heb ik al eens eerder aan meegewerkt. Ikcga me ook niet verdedigen hier, als net een probleem is schrap me maar. Het is niet simpel posten op een telefoon weet je, en inschrijven kan op een telefoon wel.


    Het is echt jammer dat je het steeds zegt, want je lijkt zelf geen zin meer te hebben mee te doen. Als je zelf niet meer gemotiveerd bent, kan ik dan verwachten van jou dat je nog actief én graag meedoet?

    @Marie: je post is prima! (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    (...)

    Het is echt jammer dat je het steeds zegt, want je lijkt zelf geen zin meer te hebben mee te doen. Als je zelf niet meer gemotiveerd bent, kan ik dan verwachten van jou dat je nog actief én graag meedoet?

    @Marie: je post is prima! (:


    Ik ben wel degelijk gemotiveerd, maar ik voel me niet echt geweldig welkom hier, zo lijkt het. Ik geef gewoon aan dat ik tot woensdag zeker niet kan posten, dan mag ik me zeker toch wel inschrijven voor andere RPGs? Ik bedoel alleen maar als het voor jullie een probleem is dat ik nu en morgen niets kan posten, haal me dan weg. Heeft niets met motivatie te maken.


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    (...)

    Ik ben wel degelijk gemotiveerd, maar ik voel me niet echt geweldig welkom hier, zo lijkt het. Ik geef gewoon aan dat ik tot woensdag zeker niet kan posten, dan mag ik me zeker toch wel inschrijven voor andere RPGs? Ik bedoel alleen maar als het voor jullie een probleem is dat ik nu en morgen niets kan posten, haal me dan weg. Heeft niets met motivatie te maken.


    Door je momentele inactiviteit houdt je de anderen op, en dat vind ik vervelend. We wachten op jou en Jente.

    Mechanic haar reservatie voor haar rollen is ook verlopen en daarbij doet Melville mee. Zij zal later inspringen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    (...)

    Door je momentele inactiviteit houdt je de anderen op, en dat vind ik vervelend. We wachten op jou en Jente.

    Mechanic haar reservatie voor haar rollen is ook verlopen en daarbij doet Melville mee. Zij zal later inspringen.


    Wat wil je dan? Een afgeraffelde post? Kan ook maar dat schiet ook niet op. Ga gewoon verder, dan spring ik woensdag wel in.

    Wat ik er nog aan toe wou voegen slik ik maar in.

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 17:16 ]


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    (...)

    Wat wil je dan? Een afgeraffelde post? Kan ook maar dat schiet ook niet op. Ga gewoon verder, dan spring ik woensdag wel in.

    Wat ik er nog aan toe wou voegen slik ik maar in.


    Prima dan. (: Dan spring je in op het moment van het ontbijt, dan volgthet één op één gesprek. Zal dat lukken? (:

    Rayne zal dan in de helikopter gaan waar Rhine zat, anders is ze alleen.

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 17:29 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    (...)

    Prima dan. (: Dan spring je in op het moment van het ontbijt, dan volgthet één op één gesprek. Zal dat lukken? (:

    Rayne zal dan in de helikopter gaan waar Rhine zat, anders is ze alleen.


    Guess so. Dan moét ik vanavond op mijn telefoon wel aan dat een op een gesprek gaan beginnen, somehow


    Faith is everything.

    Uptown schreef:
    (...)

    Prima dan. (: Dan spring je in op het moment van het ontbijt, dan volgthet één op één gesprek. Zal dat lukken? (:

    Rayne zal dan in de helikopter gaan waar Rhine zat, anders is ze alleen.


    Helikopter 1 dan toch? Dan zal ik na werk mijn post even aanpassen


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    MrsMessi schreef:
    (...)

    Guess so. Dan moét ik vanavond op mijn telefoon wel aan dat een op een gesprek gaan beginnen, somehow


    Dat gesprek neemt echt niet veel tijd in. Je hoeft geen halve tekst te typen. Het zijn vooral korte handelingen.

    @Cheryl: Ja (: Dat wil zeggen dat er maar drie heli's zijn. Iedereen zit nu dan in een helikopter, dus jullie mogen gaan aankomen :'D nja klets eerst nog maar wat c:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hierbij sluit ik het topic :'D



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 17:42 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys