• || The Selection ||




    || Rollentopic 1
    || Speeltopic 1
    || Praattopic 1

          Voor 35 meisjes uit Illéa is de selectie dé kans op een beter leven. Zo kunnen ze ontsnappen aan een armoedig kaste-leven en opgenomen worden in een wereld vol glamour. De selectie biedt de mogelijkheid om in het paleis te wonen en te strijden om het hart van de kroonprins. Maar de strijd om de kroon is niet gemakkelijk. Desondanks er strenge regels gehandhaafd worden, halen sommige meisjes alles uit de kast en zijn tot veel dingen in staat. Hoever zal jij gaan?

    Rollen: [Max. 12 en max. 6] [Volzet]
    || Uptown | Sky Illéa | Eén || Qing
    || Uptown | Elloise Everage | Twee || Qing

    || Yetti | Alison Lily Chase | Vijf || Leonie
    || Tartle| Aedalyn Sophia Wallace | Twee || Yu
    || Philia | Delilah Kingston | Zes || Savannah
    || JudithSuzann | Brianna Taylor Campbell | Vier || x
    || Nereid | Rayne Alvarado | Zeven || Cheryl
    || Crucifix | Evalie Coven Magdalene| Drie || Marie
    || Sirimiri | Lina Waters | Zes || Femke
    || Melville | x | Vijf || x
    || Lypophrenia | Alexandra Valdez | Vier || Marjolein
    || Saith | Annalise Alisha Annablle Linton | Twee || Jente
    || Fairytalest | Quadira Azikiwe | Drie || Maxime
    || MrsMessie | Elena Meredith Grey | Drie || Stephanie

    || Sirimiri | Matthew Foley | Twee || Femke
    || Philia | Baltazar Merrit | Twee || Savannah
    || -Dumbledore | Joshua Emmanuel Montgomery | Twee || Sanne
    || x | x | Twee || x
    || Dionysia | Ryan Elijah Apostolakis |Twee || Amber
    || -Wolfstar | Eliot Killian Reeze | Twee || Lisa

    De verjaardagen:
    Alison || 21 maart
    Brianna || 18 april
    Rayne || 22 april
    Aedalyn || 21 juni
    Elena || 21 juli
    Alexandra || 5 augustus
    Rhine || 2 september
    Evalie || 16 december
    Annalise || 21 december
    Lina || 27 december
    Delilah || 31 december
    Quadira || 31 december

    Shipnames:
    Aedalyn en Sky: Skydalyn
    Rayne en Sky: Skyne
    Alison en Sky: Alisky, Skyson
    Quadira en Sky: Squad
    Delilah en Sky: Skylah, Desky, Delisky, Delky, Skilah
    Evalie en Sky: Evasky
    Ryan en Sky: Ryky, Skyan
    Brianna en Sky: Skyanna, Skyna
    Alexandra en Sky: Skydra

    Afwezigheden:
    || Sirimiri [10/04 - 18/04]
    || Tartle [13/04 - 16/04]
    || Lypophrenia [20/04 - 25/04]
    || Nereid [17/05 - 24/05]
    || Fairytalest [11/05 - 26/05]



    || Minimaal 250 woorden per post.
    Maximaal één personage per persoon per geslacht ||
    || Reservatie vervalt na drie dagen, uitstel met goede reden
    Geen Mary Stu's of Mary Sue's ||
    || Enkel ik maak nieuwe topics aan
    Verzorg je taal ||
    || OOC doe je tussen haakjes
    Ik-pov en tegenwoordige tijd ||
    || Kasten met hoofdletters
    Bestuur enkel jouw eigen personage ||

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 16:52 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ainigma schreef:
    (...)

    Oops, ik zal er de volgende keer op Letten :'). Sorry, ik ben zo gewend om in Verleden tijd te schrijven, maar ik zal de volgende posts gewoon in tegenwoordige tijd doen^^.


    Ik vind het zelf een beetje onlogisch hoe RPG in verleden tijd kan zijn, aangezien je de toekomst niet kent.
    En ook, ik las een tijdje RPG, en het is heel storend zoveel afwisseling. x)


    Edit: zou je de volgende keer ook in ik-pov willen schrijven?

    [ bericht aangepast op 8 april 2015 - 10:15 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dus Elena zit al in de helikopter? Aangezien deze nu bijLina is, wie de laatste in de volgorde is in dat lijstje.


    Faith is everything.

    Uptown schreef:
    (...)

    Ik vind het zelf een beetje onlogisch hoe RPG in verleden tijd kan zijn, aangezien je de toekomst niet kent.
    En ook, ik las een tijdje RPG, en het is heel storend zoveel afwisseling. x)


    Edit: zou je de volgende keer ook in ik-pov willen schrijven?


    Komt helemaal goed ^^.


    We've lived in the shadows for far too long.

    MrsMessi schreef:
    Dus Elena zit al in de helikopter? Aangezien deze nu bijLina is, wie de laatste in de volgorde is in dat lijstje.


    Dat weet ik niet hoe dat precies loopt, dat vraag je maar aan Lina.

    Maar je kan ook gewoon ervoor schrijven, dat het ervoor afspeelt en het samenkomt. Want Rayne zit er ook nog tussen.

    [ bericht aangepast op 8 april 2015 - 13:00 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    (...)

    Dat wet ik niet hoe dat precies loopt, dat vraag je maar aan Lina.

    Maar je kan ook gewoon ervoor schrijven, dat het ervoor afspeelt en het samenkomt. Want Rayne zit er ook nog tussen.


    Oh, oke. Ik maak er wel wat van, want ik vind het juist verwarrend als ik nu met Elena ga posten dat ze gaat vertrekken, terwijl de heli al bij Lina is.

    Ik weet trouwens niet of het gaat lukken om vandaag nog te posten, en morgen heb ik sowieso geen tijd.

    [ bericht aangepast op 8 april 2015 - 12:57 ]


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    (...)

    Oh, oke. Ik maak er wel wat van, want ik vind het juist verwarrend als ik nu met Elena ga posten dat ze gaat vertrekken, terwijl de heli al bij Lina is.

    Ik weet trouwens niet of het gaat lukken om vandaag nog te posten, en morgen heb ik sowieso geen tijd.


    Uhu, ja. Snap ik. Anders wissel ik dat Lina eerst is, dan Elena en dan Rayne? Dat lijkt me dan gemakklijker.
    I khad het systeem zo gezet dat het overzichtelijk zou zijn. (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    (...)

    Uhu, ja. Snap ik. Anders wissel ik dat Lina eerst is, dan Elena en dan Rayne? Dat lijkt me dan gemakklijker.
    I khad het systeem zo gezet dat het overzichtelijk zou zijn. (:


    Kan ook ja. Kijk maar. Het kan ook zo blijven, Elena is toch niet zo van het uitgebreide afscheid nemen dus dat zou dan een niet zo'n lange post worden.


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    (...)

    Kan ook ja. Kijk maar. Het kan ook zo blijven, Elena is toch niet zo van het uitgebreide afscheid nemen dus dat zou dan een niet zo'n lange post worden.


    Je kan toch gewoon posten? Sirimiri heeft iets fout gedaan in Lina d'r post, dus die moet gewoon aanpassen dat er al twee mensen in de helikopter zitten: problem solved.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Meh. I wanna post maar mn laptop werkt niet mee :')


    take me back to the basics and the simple life

    Ik moet eerst economie leren helaas, maar tussendoor moet echt wel lukken. Dan wacht ik Leonie af en post ik daarna ^^


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Fairytalest schreef:
    Ik moet eerst economie leren helaas, maar tussendoor moet echt wel lukken. Dan wacht ik Leonie af en post ik daarna ^^


    Ik weet niet of ik vandaag kan posten, gezien het volledige scherm van mijn laptop zwart is


    take me back to the basics and the simple life

    Yetti schreef:
    (...)

    Ik weet niet of ik vandaag kan posten, gezien het volledige scherm van mijn laptop zwart is



    Ahhh dat is wel vervelend, nu moet ik zeggen dat ik op mijn ipad en mobiel ook problemen heb met quizlet hoor. De helft van de tijd word ik doorgestuurd naar reclamesites en als ik dan op quizlet zit, zie ik de helft van de iconen niet :/
    Maar altijd beter dan helemaal niets, succes met je laptop!


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Fairytalest schreef:
    (...)


    Ahhh dat is wel vervelend, nu moet ik zeggen dat ik op mijn ipad en mobiel ook problemen heb met quizlet hoor. De helft van de tijd word ik doorgestuurd naar reclamesites en als ik dan op quizlet zit, zie ik de helft van de iconen niet :/
    Maar altijd beter dan helemaal niets, succes met je laptop!


    I know. En ik zou op de IPad kunnen posten, maar ik ben bang dat ik alles kwijt raak, omdat Q dat meestal doet, en ik een hele basisopstelling nog moet maken met de Lay-Out :')


    take me back to the basics and the simple life

    Yetti schreef:
    (...)

    I know. En ik zou op de IPad kunnen posten, maar ik ben bang dat ik alles kwijt raak, omdat Q dat meestal doet, en ik een hele basisopstelling nog moet maken met de Lay-Out :')


    Ik tik het daarom altijd eerst op pages voordat ik het post, I know the struggles hahaha


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Yetti schreef:
    (...)

    I know. En ik zou op de IPad kunnen posten, maar ik ben bang dat ik alles kwijt raak, omdat Q dat meestal doet, en ik een hele basisopstelling nog moet maken met de Lay-Out :')


    Copy paste dan van een opmaak uit een andere RPG? :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys