• Het gaat over een meisje (Ashley) die van kinds af aan haar moeder elke avond met iemand anders in bed zag kruipen .Zo begon Ashley zich te snijden ze dacht dat ze zo de pijn zou verlichten . Maar het hielp niet ze bleef moedeloos toe kijken hoe haar ma misbruikt werd . Ashley wist niet beter en begon zo ook op latere leefdtijd als prostitue . In het begin was alles onschuldig tja wat je onschuldig kan noemen er kwamen alleen veel mannen op haar af die met haar in bed wilden kruipen . Maar op een gegeven moment kwam er een speciale klant het was een andere als alle andere hij was magich . Buiten de 'werkuren' spraken we veel af het was heel fijn tot dat hij me vroeg om drugs te nemen ...............


    Het is een story van een vriendin van mij en ondanks dat ze verloopig nog maar één hoofdstukje online heeft gezegt vind ik het toch al goed.
    Hier is een linkje : http://www.quizlet.nl/stories/62896/i-cut-myself-every-day/ (Y)

    Lief dat je de story van je vriendin promoot, maar ik vind verhalen over automutilatie afschuwelijk.


    I was an angel living in the garden of evil