• jep me moeder heeft twitter verboden -.- begin ik eindelijk twitter te snappen moet ik er meteen eraf >.< ze vindt dat hyves en Quizlet al genoeg is! zelfs te veel! ze had me ook a;l een keer Quizlet verboden. nou oke toch mocht het T-T zelf alles wat ik hier doe is te veel vindt ze. -.-'
    ze zegt dat mensen het gaan misbruiken terwijl iedereen die ik ken. bijna mij niet kunnen vinden zelf vrienden hebben er moete mee! niemand kan me dus soort van vinden op internet(nerd) ze gaat gelijk over me toekomst zeuren T-T dat iedereen dan waar je mee werk blablabla je kan vinden en dan misbruik maken van elke klein dingetje T-T leuk ik ben nog maar 13....ik mag pas werken op mijn 15de -.-'nu mag ik negers meer op chat site. niet op twitter facebook. allen hyves en quizlet.

    iemand ouders ook al iets verboden op internet waar je wel op wilt?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    omg. dat zegt mij moeder ook, maar doe het toch stiekem. -.-


    -

    aawh, rotouders.
    Ik mag alles. Men vader doet ook Facebook dus dan mag ik t'ook. :'D


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ja, dat heb ik zo vaak gehad. Maar nu ik een iPod heb hebben ze het maar opgegeven.
    Misschien helpt het om je moeder duidelijk te maken dat al je vriendinnen het doen?
    En vertel haar dat het echt niks kwaad kan.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Mijn ouders vinden het allemaal wel best.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Mijn vader bemoeit zich niet met mijn leven,totdat het fout gaat.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik doe er gewoon me wat ik wil?
    Ze verbieden echt iets, wat computer betreft.


    effort never betrays you

    Zoals je moeder al zegt, het is voor je eigen bestwil.
    En ik ken een voorbeeld van iemand die niet aangenomen werd bij z'n opleiding vanwege één foto die z'n baas op internet van hem had gevonden... Hele toekomst naar de klote... Dus je moeder probeert je alleen maar te beschermen hoor...

    Maar ik voel met je mee, Facebook is té leuk om te laten... En Q ofcourse!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Pickwick schreef:
    Ja, dat heb ik zo vaak gehad. Maar nu ik een iPod heb hebben ze het maar opgegeven.
    Misschien helpt het om je moeder duidelijk te maken dat al je vriendinnen het doen?
    En vertel haar dat het echt niks kwaad kan.

    al mijn vriendinnen zitten niet op twitter T-T helaas... als ik gaa vertellen wat ik hier allemaal aan het doen bent gaat ze flippen >.< mijn wedstrijd vondt ze al een slecht idee


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Justmelotte schreef:
    Mijn ouders vinden het allemaal wel best.


    None but ourselves can free our minds.

    Justmelotte schreef:
    Mijn ouders vinden het allemaal wel best.

    Justmelotte schreef:
    Mijn ouders vinden het allemaal wel best.


    (Be)lieve in (you)rself

    Nee, mijn ouders vinden het wel best, zolang ik mijn rekeningnummer en/of telefoonnummer niet op een site zet. (;


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb een eigen laptop dus mijn moeder ziet niet wat ik doe (krul) En ze weet wel waar ik allemaal een account op heb en dat vind ze niet erg.


    -

    Justmelotte schreef:
    Mijn ouders vinden het allemaal wel best.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Hestia schreef:

    al mijn vriendinnen zitten niet op twitter T-T helaas... als ik gaa vertellen wat ik hier allemaal aan het doen bent gaat ze flippen >.< mijn wedstrijd vondt ze al een slecht idee


    watt??!!! vond ze die wedstrijd ook een slecht idee!!! ik vond het juist een zuper idee!!


    Every word written is a victory against death | Michel Butor