• || The Selection ||




    || Rollentopic 1
    || Speeltopic 1
    || Praattopic 1

          Voor 35 meisjes uit Illéa is de selectie dé kans op een beter leven. Zo kunnen ze ontsnappen aan een armoedig kaste-leven en opgenomen worden in een wereld vol glamour. De selectie biedt de mogelijkheid om in het paleis te wonen en te strijden om het hart van de kroonprins. Maar de strijd om de kroon is niet gemakkelijk. Desondanks er strenge regels gehandhaafd worden, halen sommige meisjes alles uit de kast en zijn tot veel dingen in staat. Hoever zal jij gaan?

    Rollen: [Max. 12 en max. 6] [Volzet]
    || Uptown | Sky Illéa | Eén || Qing
    || Uptown | Elloise Everage | Twee || Qing

    || Yetti | Alison Lily Chase | Vijf || Leonie
    || Tartle| Aedalyn Sophia Wallace | Twee || Yu
    || Philia | Delilah Kingston | Zes || Savannah
    || JudithSuzann | Brianna Taylor Campbell | Vier || x
    || Nereid | Rayne Alvarado | Zeven || Cheryl
    || Crucifix | Evalie Coven Magdalene| Drie || Marie
    || Sirimiri | Lina Waters | Zes || Femke
    || Melville | x | Vijf || x
    || Lypophrenia | Alexandra Valdez | Vier || Marjolein
    || Saith | Annalise Alisha Annablle Linton | Twee || Jente
    || Fairytalest | Quadira Azikiwe | Drie || Maxime
    || MrsMessie | Elena Meredith Grey | Drie || Stephanie

    || Sirimiri | Matthew Foley | Twee || Femke
    || Philia | Baltazar Merrit | Twee || Savannah
    || -Dumbledore | Joshua Emmanuel Montgomery | Twee || Sanne
    || x | x | Twee || x
    || Dionysia | Ryan Elijah Apostolakis |Twee || Amber
    || -Wolfstar | Eliot Killian Reeze | Twee || Lisa

    De verjaardagen:
    Alison || 21 maart
    Brianna || 18 april
    Rayne || 22 april
    Aedalyn || 21 juni
    Elena || 21 juli
    Alexandra || 5 augustus
    Rhine || 2 september
    Evalie || 16 december
    Annalise || 21 december
    Lina || 27 december
    Delilah || 31 december
    Quadira || 31 december

    Shipnames:
    Aedalyn en Sky: Skydalyn
    Rayne en Sky: Skyne
    Alison en Sky: Alisky, Skyson
    Quadira en Sky: Squad
    Delilah en Sky: Skylah, Desky, Delisky, Delky, Skilah
    Evalie en Sky: Evasky
    Ryan en Sky: Ryky, Skyan
    Brianna en Sky: Skyanna, Skyna
    Alexandra en Sky: Skydra

    Afwezigheden:
    || Sirimiri [10/04 - 18/04]
    || Tartle [13/04 - 16/04]
    || Lypophrenia [20/04 - 25/04]
    || Nereid [17/05 - 24/05]
    || Fairytalest [11/05 - 26/05]



    || Minimaal 250 woorden per post.
    Maximaal één personage per persoon per geslacht ||
    || Reservatie vervalt na drie dagen, uitstel met goede reden
    Geen Mary Stu's of Mary Sue's ||
    || Enkel ik maak nieuwe topics aan
    Verzorg je taal ||
    || OOC doe je tussen haakjes
    Ik-pov en tegenwoordige tijd ||
    || Kasten met hoofdletters
    Bestuur enkel jouw eigen personage ||

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 16:52 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dotan schreef:
    (...)

    Oei. :'D Ik dacht dat het van zestien al mocht. Nja maakt niet uit c: negentien..dan was Sky veertien, prima. c:

    Oh dat kan ook! Dan was hij zestien, misschien op zijn 17 dan dat ze elkaar al kenden? Is ook goed voor mij ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sirimiri schreef:
    (...)
    Dat vind ik wel een goed idee. Enkel is Matthew daar misschien net van zijn 19, maximum. Want volgens mij is de dienstplicht vanaf 18 en dan moet ie minstens een jaar gehad hebben om te evolueren tot paleiswacht. Maar verder lijkt het me heel leuk! ;3



    Het was toch dat je tijdens dat je negentien Was (of iets eerder dat begreep ik niet helemaal) gekozen kon worden bij 'The draft'? En dat je dan zelfs binnen een paar maanden Paleiswacht kan zijn?

    [ bericht aangepast op 31 maart 2015 - 21:26 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    (...)


    Het was toch dat je tijdens dat je negentien was (of iets eerder dat begreep ik niet) gekozen kon worden bij 'The draft'? En dat je dan zelfs binnen een paar maanden Paleiswacht kan zijn?


    Het is al een half jaar geleden dat ik het eerste las, dusja. :'D Dan zal het wel :P


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb de boeken besteld. Ik ben benieuwd!


    -

    Dumbledore schreef:
    Sanne hier! :3
    Josh staat open voor relaties. Ik ben nog niet tevreden over zijn karakter tho.


    Delilah? De meiden zijn er trouwens dan al wat langer toch? Aangezien ze al van 35 tot twaalf zijn genarrowed, of spelen we vanaf het begin, maar dat er maar twaalf meiden gespeeld worden?

    Anyway, ik heb Baltazar anders ook nog?

    [ bericht aangepast op 31 maart 2015 - 21:50 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    MrsMessi schreef:
    (...)

    Elena is beschikbaar! Als je dat wilt c:


    Sure, heb je misschien ideeën? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Philia schreef:
    (...)

    Delilah? De meiden zijn er trouwens dan al wat langer toch? Aangezien ze al van 35 tot twaalf zijn genarrowed, of spelen we vanaf het begin, maar dat er maar twaalf meiden gespeeld worden?

    Anyway, ik heb Baltazar anders ook nog?


    Ik vind het voor beide goed! c: Heb je misschien ideeën?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Sure, heb je misschien ideeën? c:


    Zijn ze al goede vrienden? Of kennen ze elkaar vaagjes en leren ze elkaar beter kennen? Of had je Elena liever neutraal voor Josh gewild?


    Faith is everything.

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Ik vind het voor beide goed! c: Heb je misschien ideeën?


    Baltazar en hij kunnen wel vrienden zijn^^.
    Josh en Delilah...hmm... misschien dat hij wel is met haar praat, gewoon als vrienden, aangezien ze soms heel erg de behoefte heeft aan iemand anders om mee te praten dan de meiden die haar competitie zijn?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik zou het voor mezelf iets gemakkelijker vinden als we starten van in het begin, en we de overige 23 'negeren', dan heeft iedereen toch nog genoeg tijd om zich even te ontwikkelen en kunnen de vriendschappen opbouwen. Anders is het zo 'plots', ik vind de psychologische ontwikkeling heel belangrijk, tbh. :'D

    Note: niemand kent niemand dus echt voor de selectie. (:

    [ bericht aangepast op 31 maart 2015 - 22:36 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dotan schreef:
    Ik zou het voor mezelf iets gemakkelijker vinden als we starten van in het begin, en we de overige 23 'negeren', dan heeft iedereen toch nog genoeg tijd om zich even te ontwikkelen en kunnen de vriendschappen opbouwen. Anders is het zo 'plots', ik vind de psychologische ontwikkeling heel belangrijk, tbh. :'D

    Note: niemand kent niemand dus echt voor de selectie. (:



    Ah, dat is fijn om te horen ^^. Een stuk makkelijker ook voor character development en anders zijn er zoveel gebeurtenissen die van te voren uitgedacht moeten worden.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik kom hier even melden dat ik de rest van de week niet zo heel veel tijd ga hebben. Als je de redenen wil weten, dan mag je die altijd privé vragen, Yongsel.


    16 - 09 - '17

    Florrie schreef:
    Ik kom hier even melden dat ik de rest van de week niet zo heel veel tijd ga hebben. Als je de redenen wil weten, dan mag je die altijd privé vragen, Yongsel.


    Het speeltopic zal toch nog wel een paar dagen wachten, denk ik. Niet alle rollen zijn klaar. Maakt niet uit joh. (:
    Bij afwezigheden verzinnen we gewoon iets, iemand van de familie is overleden, iemand is ziek, etc. Gelieve dit dan wel te melden, zodat ik er rekening mee kn houden.

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 17:37 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    MT


    I just caught the wave in your eyes

    Mt ^^


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)