• problems are like washing machines,
    they twist us,
    spin us
    and knock us around,
    but in the end we come out cleaner,
    brighter and better than before
    at least that's how it's supposed to go


    Een aantal jongeren die op het randje hangen van te ver gaan en naar de gevangenis moeten, wordt naar een militaire gevangenis gestuurd. Hun ouders zitten met hun handen in het haar en zien dit als laatste middel om hun kind te redden.
    De gevangenis wordt alleen nog gebruikt voor dit soort jongeren, de gevangenis wordt gecontroleerd door de studenten van de militaire opleiding, het is hun taak de probleem jongeren onder controle te houden.
    Het doel is dat de probleem jongeren zo snel mogelijk, op welke manier dan ook weer normaal zullen gaan functioneren.

    De gevangenis wordt geleid door 1 of 2 sergeanten, deze zijn super streng, agressief, onbezonnen en ga zo maar verder.

    De probleem jongeren worden getraind door de studenten van de militaire opleiding, hun doel is er zo snel mogelijk met welk middel dan ook er voor zorgen dat de jongeren hun problemen overwinnen en weer normaal zullen gaan functioneren.
    Maar wat gebeurd er als ze verliefd worden op elkaar..?
    Of als de problemen van de jongeren juist erger worden?
    Of wanneer de militaire jongens zich tegen de sergeant keren?


    Regels:
    - Graag spelers die vaak online zijn en dus ook vaak reageren, niet dat het snel dood loopt (:
    - Maximaal twee rollen per persoon. Wil je een sergeant spelen mag je 3 rollen.
    - Er is een minimum van 2 regels per post. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - liefst evenveel jongens als meisjes



    Probleem Meisjes:
    - Stephanie caroline Berry- Voldemortx - 8
    - Scarlett Fay Johnson - lilangel - 2
    - Luna Marthe Swaen - AmericanPsycho - 11


    Probleem Jongens:
    - James George Malum - xBooBear - 1
    - Cameron Miller - lilangel - 2
    - Medwin Pyrrus Grace - Mette_Sprookjes - 5



    Meisjes:
    - Isabell 'Izzy' Collins - lilangel - 2
    -
    - Jamie Sciuto - tubbietoost - 3


    Jongens:
    - Aiden Grawford - Saffierblauw - 4
    - Jonah Reed - xBooBear
    -


    Sergeant:
    - Jae Henson - Voldemortx - 6
    - Thea Janssen - tubbietoost - 6



    Kamer indeling:
    Aiden & Jamie
    Isabell & Jonah
    Medwin & Stephanie
    James & Scarlett
    Cameron & Luna
    Thea & Jae

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 23 jaar, sergeant is 24+)
    Geslacht:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Indien probleem jongere: reden waarom hij/zij naar het kamp gestuurd is:
    Indien militair: reden voor de keus om de opleiding te volgen.
    Extra:


    Regels in de gevangenis:
    - Er is een avondklok, om 22:00 uur moet iedereen terug zijn in hun cel, de deuren sluiten dan automatisch. Om 22:30 uur is er een cel controle.
    - In elke cel kunnen 2 probleem jongeren, gemixt kan (ik maak de indeling, voorkeur doorgeven mag).
    - De studenten slapen in een apart deel van de gevangenis, per 2 studenten 1 kamer, gemixt kan (ik maak de indeling, voorkeur doorgeven mag).
    - Roken, drugs, alcohol en wapens zijn niet toegestaan.
    - Iedereen draagt het uniform dat bij binnenkomst wordt meegegeven.
    - Eigen spullen (bagage tas) mogen mee de gevangenis in.


    speeltopic : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=170617

    [ bericht aangepast op 8 mei 2015 - 14:56 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Mette_Sprookjes schreef:
    Ik erger me echt kapot want ik ben niet zo'n lezer en nu moet ik 13 berichten gaan lezen... :(


    Hehe, Ik heb zelf geen moeite met lezen maar rpg's teruglezen vind ik nooit leuk x'D

    [ bericht aangepast op 1 mei 2015 - 19:46 ]


    Little do you know

    Voldemortx schreef:
    (...)

    Hehe, Ik heb zelf geen moeite met lezen maar rpg's teruglezen vind ik nooit leuk x'D


    Same, ik leest gerust een boek van meer dan 400 bladzijdes maar rpg's teruglezen is echt verschrikkelijk vind ik... Vooral omdat het meeste niet van toepassing is op mijn personage en ik houd niet van lezen vanaf een pc scherm xd

    _______

    NOTE:
    Ik ben vanaf vanavond t/m aankomende zaterdag op vakantie, ik heb wel wifi maar ik weet niet of ik naast skiën en huiswerk maken nog tijd heb om te posten.
    Ik parkeer mijn personage zo lang wel ergens in een gang op zoek naar haar kamer, ze is momenteel toch niet met iemand in gesprek dus niemand heeft er gelukkig last van!

    [ bericht aangepast op 2 mei 2015 - 12:59 ]


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    AmericanPsycho schreef:
    (...)

    Same, ik leest gerust een boek van meer dan 400 bladzijdes maar rpg's teruglezen is echt verschrikkelijk vind ik... Vooral omdat het meeste niet van toepassing is op mijn personage en ik houd niet van lezen vanaf een pc scherm xd

    _______

    NOTE:
    Ik ben vanaf vanavond t/m aankomende zaterdag op vakantie, ik heb wel wifi maar ik weet niet of ik naast skiën en huiswerk maken nog tijd heb om te posten.
    Ik parkeer mijn personage zo lang wel ergens in een gang op zoek naar haar kamer, ze is momenteel toch niet met iemand in gesprek dus niemand heeft er gelukkig last van!


    Oke logisch (: kijk maar

    [ bericht aangepast op 2 mei 2015 - 13:10 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    AmericanPsycho schreef:
    (...)

    Same, ik leest gerust een boek van meer dan 400 bladzijdes maar rpg's teruglezen is echt verschrikkelijk vind ik... Vooral omdat het meeste niet van toepassing is op mijn personage en ik houd niet van lezen vanaf een pc scherm xd

    _______

    NOTE:
    Ik ben vanaf vanavond t/m aankomende zaterdag op vakantie, ik heb wel wifi maar ik weet niet of ik naast skiën en huiswerk maken nog tijd heb om te posten.
    Ik parkeer mijn personage zo lang wel ergens in een gang op zoek naar haar kamer, ze is momenteel toch niet met iemand in gesprek dus niemand heeft er gelukkig last van!


    Haha yup dat heb ik ook x'D

    Veel plezier op vakantie :p


    Little do you know

    Ik kan toch wel posten denk ik!
    Maar naar wie kan ik Luna toe laten gaan? Want ze is een beetje verdwaald en ik weet niet precies waar iedereen isss...?


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    AmericanPsycho schreef:
    Ik kan toch wel posten denk ik!
    Maar naar wie kan ik Luna toe laten gaan? Want ze is een beetje verdwaald en ik weet niet precies waar iedereen isss...?


    naar haar kamer? Daar was ze nog niet geweest toch?


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Ja kan wel doen dat ze de het bord met de kamerverdelingen vindt en uiteindelijk haar kamer!
    Dan verschijnt mijn reactie misschien zo!


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    AmericanPsycho schreef:
    Ja kan wel doen dat ze de het bord met de kamerverdelingen vindt en uiteindelijk haar kamer!
    Dan verschijnt mijn reactie misschien zo!


    Is goed ;)


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Ik kan dus helemaal niet reageren:((


    Smile, someone could be falling in love with it.

    hoezo niet?


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    Volgens mij is er nog niet op mijn post gereageerd zodat ik niet door kan. Of heb ik daar compleet overheen gekeken.


    Smile, someone could be falling in love with it.

    Saffierblauw schreef:
    Volgens mij is er nog niet op mijn post gereageerd zodat ik niet door kan. Of heb ik daar compleet overheen gekeken.


    Nee klopt, ik zit ook te wachten x'd

    [ bericht aangepast op 7 mei 2015 - 16:46 ]


    Little do you know

    Voldemortx schreef:
    (...)

    Nee klopt, ik zit ook te wachten x'd


    huh maar jij kan toch reageren op mij?


    Smile, someone could be falling in love with it.

    Op wie wachten jullie dan?


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Saffierblauw schreef:
    (...)

    huh maar jij kan toch reageren op mij?


    Ja, maar het leek mij eerst wel een beetje aardig om te wachten op een post van Medwin, en toen ben ik deze rpg helemaal vergeten aangezien ik veel te druk was en hij niet meer bovenaan stond x'D


    Little do you know